5.1.10

הכוכב הכחול


  חברות וחברים נזהרים
! à ! ß! à ! ß! à ! ß!

אותתי , האטתי והרבתי להביט
אבל אחרי הפנייה עצר אותי שוטר
וביקש רשיונות בסבר פנים
כאזרח שומר חוק מסרתי את מסמכים
כשהלה מרצין  ועיניו מתכווצות לאחור
"תגיד בחור אתה לא רואה שמתקלף לך מחזיר האור"

בינינו , עד היום חייתי בלי להיות מודע לקיומו
אבל לכחול ניסיתי להסביר שהגשם ביחד עם החום...
אך זה פנה למכוניתו והקליד הפרטים במחשב
בזמן הזה ניצלו מכוניות אחדות את הירוק המהבהב
אחריהן טסו שתיים שעברו באדום בהיר רוזה
ושלוש שהגבירו מהירות והספיקו את האדום המלא

ילד כבן ארבע עמד על סף המדרכה וחיכה לחצות
הוא כנראה חלף על שומר הסף המנמנם בגן
החליק תחת לשער החלוד ויצא אל החופש האבוד
הרשיון בבדיקה ! חזר אלי השוטר
יש עומס במסוף או לחץ במחשב,
עשה את עצמו רושם-מדפדף-חושב

שלושה צעירים התעללו בזקנה מעבר לרחוב
הצעקות הפריעו לשוטר , לכן דיבר אלי יותר מקרוב
"מחזיר האור", אמר, יכול להציל חיים, אתה חייב להבין
בלעתי רוק בתדהמה וניסיתי להטות את תשומת ליבו
"אל תשנה נושא" הגיב חזרה בקול עדין.
אגב הרשיון עוד בבדיקה והילד עוד ממתין.

השוטר ממש איבד את השלווה כשזיהיתי עבריין בזמן גניבה
שובר מנעול הגאים ומעמיס קטנוע לא שלו על משאית
האזעקות וחוסר הריכוז שלי הפריעו לרושם הדוחות
הוא שלף אקדח וירה פעמיים באוויר
אני דורש שקט !! צרח מגן החוק הצעיר, אגב הרשיון אושר
אחרי עשרים שניות נחת נחליאלי ירוי בלב הכיכר

שתי מכוניות התנגשו לשמע ירי הכדורים
וגררו רוכב אופניים על פני שלושה תמרורים
הילד המחונך שלא הצליח לעבור החליט לחזור לגן
הוא העדיף לשחק במכוניות קטנות (כמובן אף דיווח מהגננות)
השוטר חתם והגיש את הדו"ח כאילו דבר לא קרה
וחייך אלי , הפעם אני מוציא אותך רק עם אזהרה.
   
            +

אתנחתא -  בשעה 22:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

תמרור אזהרה:
1)      קל לנו לומר, המשטרה מתעסקת ב"מחזיר אור" כשפשעים גדולים מכך מתרחשים למול עיניה המתעלמות. אולי זה נכון שיש אוזלת יד ואולי זה רושם מוטעה, אבל מה שיותר מפחיד זה שנראה לנו הגיוני ונורמלי שכל הזוועות האלה יכולים להתרחש  בקלות כזו כמו שהשמש זורחת בבוקר. הבעייה האמיתי היא בחברה שלנו! חברה גוועת והרסנית שלא משאירה ברירה אחרת.
2)      מעניין מי יהיה השורד האחרון ? פילוסופיה בשקל....
3)      כמה שזה נראה פתאטי כסיסמא או קלישאה לעוסה. אתם זה החברה ! אני זה החברה, את וההוא שמאחורייך זה החברה! אנחנו זה החברה שכולנו מפחדים ממנה! אתם יכולים לומר עד מחר "יש ויש", אבל בכל מקום אומרים את זה....אז תראו שאתם זו החברה שמכוונת למשהו אחר – אנושי יותר – הדדי יותר .
4)      זה כמו הישראלים שמספרים שבחו"ל הם לא אוהבים להסתובב עם ישראלים. הבעיה היא שאני שומע את זה מהרבה ישראלים ( כמעט כולם ) אז מי אלה הישראלים שאף ישראלי לא רוצה להסתובב איתם ?
5)      השבוע סיפר לי חבר מורה, סיפור על שקר: כשביתו הקטנה שיקרה לו בפעם הראשונה, הוא ישב איתה והסביר לה את מהותו של השקר , וכמובן שלא כדאי לשקר כי היא תהפוך ללא אמינה וכו' . וכהורה אחראי ומתורבת העלה את המוסר והערכים למודעותה של ביתו הקטנה.
מאוחר יותר, חשף לאוזני, הוא חשב על זה בעצמו והתובנה הייתה עמוקה יותר. אין אנו חפצים לשקר כדי שנוכל לחיות בחברה שבה האמון גדול יותר אחד בשני. חשוב לי לדעת ולהאמין שלא אשקר כדי שיהיה קל לי לדעת שאף אדם אחר אינו עושה זאת , ולא אני אהיה זה שישנה את פני החברה לרעה.
6)      או קיי, הרבה תובנות והטפות היו היום. קצת דברים אחרים: ינואר הגיע , סוג של התחלה , שינוי , התנסות... זה הזמן להגיע לערב של משחקים, הומור, בירות וכייף . בואו גם לפעם אחת , גם אם אתם לא יודעים דבר על שחמט, בשביל הסולידריות, עבור שבירת השגרה, תבואו כבר ...מה יכול להיות רע.
7)      היום בנוסף לטונות של אהבה , אני מאחל גם בהצלחה...איפה שהוא אני בטוח שמישהו צריך אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.