19.1.10

היובש שלפני


חברות וחברים יבשים
םיםיםיםיםיםיםיםיםיםיםיםיםים

עוד ערב רגיל מזדחל מהוילון
לא יכולה עם היובש המנוכר הזה
עם העצות המטופשות לנפש עשירה
יוגה על ספות ריקות ועיצוב חדשני מייגע
קפה מר ונטול שימחה בקרירות חורפית קפואה
נמאס לי לזרום בנונשלנט ! רוצה שיזרמו אלי
אני רוצה להתרטב בחדשנות
לטבול בתשוקה שגרתית משעממת
לצרוב טיפות של אושר מגושם על שפתיי
לצחוק למברשת השיניים עם סיבה אפילו זמנית
אסתפק גם בלחלוחית.

איזו דלות שכלתנית מאמללת אצבעות
חזרתי מצלילה מחניקה בנבכי הרשת הרדודה
בין חורים של רעיונות ממוחזרים, דליתי אפס מידע
ביובש מדכא ניסיתי ללכלך את הדף בשירבוטי
אבל דבר לא התגלגל לפתח המקלדת השכוחה
לא אות עצובה וודאי לא מילה
איה אותם מפלים של טוהרה
אשדים של שליפות מהמגרה
אני חולם על שטף חסר מעצורים
על הברקות מהמותן אל פנקסים שבורים
על פיסות טישו מנוצלות בברים אפלים
אומר תודה גם על מספר מילים.


הוא מאושר כלפי חוץ ומוגן בריפוד מסוגנן
החשבון נפוח, האגו תפוח וחיוך מרוח על פניו
שוחה בסביבה מוכרת ומזוייפת להחריד
מנפנף בסנפירים בין חליפות של מנוכרים
מזהה בקלילות אגבית על פניהם של מאות
אימה משינויים וחרדה מחברויות
פולט מתוך הרגל משפט ציני מצונן
בעוד עיניו תרות אחר מקור אושר לא מובן
נפשו גואה בבלבול וכמהה למשמעות
לעלות מעל סף הגועל המאופר ולטעום מהות
לפרוץ את סרחון הנפטלין שהתמלא כורי לבטים
למזוג תוכן אמיתי אל תוך הריק שבפנים
ולהצטנן בדבר הזה שכולם קוראים לו חיים.
+

אתנחתא -  בשעה 22:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

מים:
1)      דווקא בגל השטפונות האדיר והמבורך, יש כאלה שמרגישים את היובש...אומרים שהבצורת תיגמר מתישהו.
2)      אם מסתכלים טוב לצדדים מגלים שקורים גם דברים טובים מסביב, ואיך אומר השיר : " סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר, טוב יותר ? רע יותר? לא יודעת מה יותר – משהו אחר ! "
3)      גם הערב אנחנו נפגשים באתנחתא, ואף על פי שהאח הגדול כבר לא משודר בימי שלישי ולמרות העובדה שכבשנו חלקים נבחרים מהמקום, האווירה נעימה ומפנקת ומומלץ לקפוץ לשעה קלה.
4)      תודות לכל החברים והמגיבים על הברכות והאיחולים, על תגובות אישיות וכלל מרחביות, שימחתם אותי ביותר, והזכרתם לי שלמרות שהזמן שלי מלא בכל מיני משימות של חיים, שווה לעצור לדקה ולחשוב על מי שעצר דקה בחייו וחשב עלייך.
5)      תמשיכו להגיב כל עוד נפשכם בכם. מלמבד שזה עושה לי טוב , זה יעשה לכם טוב.
6)      ואחרי שבועות שאני ממליץ לחייך ולקחת את החיים בקלות, אני נותן לכם הפסקה של שבוע, שלא תגידו שאני לא מאוזן. השבוע תעשו מה שבא לכם , אבל משבוע הבא חוזרים לנוהל של אהבה –חיוכים-חיים טובים וכל הבלאגן.
7)      יאללה צ'או.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.