26.1.10

אמא


      חברות וחברים מייחדים
momamaomomamamaom

כשאני מתחיל משפט
את כבר מהנהנת
עם זווית מוכרת בשפה העליונה
כמו נזכרת במקרה מוכר שקרה לפני שנה
או מלפני עשור או מי בכלל סופר...
אני רק אחד מארבעה
ועוד הכי בוגר.
הסיפורים שלי הם רק טיפה בים האהבה שלך
חלק קטן מהפאזל הצבעוני והאינסופי
שבאופן טבעי עדיין נבנה
שעדיין מורכב במלאכת מחשבת
נארג בשתי וערב של מקומות ותקופות
נסרג בטווית אושר על גבי גוונים של כאב
נרקם בין טירוף חושים יומיומי
ורגעי נחת מנחמי לב
בתנועות אגביות השמורות רק לך
את חוסכת במבטייך המיוחדים את רוב הקשיים
כדי לשמור עלינו בטוחים ומוגנים
ואיך ברגע אחד מרשים
את נהנית אף יותר מאיתנו
מהפתעה שעמלת עליה חודשים

את שיא הרגש בהתגלמותו
שכל ילד יכול לייחל לעצמו

במבט מהצד זה נראה שהכל הולך לך כל כך חלק
הכל קל
צ'יק צ'ק
מסתדר בהנפת מטה הקסמים שלך
הכל נפתר
ביעילות מרהיבה
ואנחנו כגוזלים מגודלים
חוסים תחת כנפך
מתחממים באורך
מנסים לפתור את חידת התושייה
את הרוך שאת מפגינה
גם כשעל כתפייך העול כבד מנשיאה

וגם שמבחינתנו
סוף העולם נמצא במרחק של צעד או שניים
את מייד פורשת ידיים
אוספת, תופרת , ומחברת את הקצוות
מבשלת, עוטפת, אורזת בקופסאות
מטלפנת , קושרת , מתקנת
ומסדרת את כל מה שהתפרק
ולא שוכחת לקשט
להוסיף נשיקה
ומילה טובה

לפעמים זה נראה שאת כמו פייה
או סוג של מלאך מרגש
אבל בסוף היום
את האמא
שכל ילד בעולם היה מבקש.

אוהב אותך כל הזמן
יותר ויותר.
+

אתנחתא -  בשעה 22:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

יש רק אחת:
1)      תמיד זה נראה לי לא מספיק, כל מה שנאמר או נעשה לא יתחיל אפילו לתאר את תחושת ההוקרה לאשה שמוכנה לעשות הכל , אבל הכל, רק כדי לראות אותנו מרוצים.
2)      עכשיו כשאנחנו הורים בעצמנו תחושת ההקרבה והקרבה מוחשיות יותר מתמיד, מסתבר שהקלישאה נכונה ( כטיבען של קלישאות ) "כשיהיו לך ילדים משלך , אז תבין "
3)      אוהב אותך אמא אהובה.
4)      חבר שלי ,שלומי, אדם קסום שלא יוצא לי לדבר איתו הרבה, כתב לי השבוע בתגובה : "גם אני לפעמים שוכח אבל יודע שעוד מעט אני יזכר איזה יופי יופי אין סופי נמצא סביבינו". תודה שלומי, אוהב אותך בחזרה.
5)      המון אהבה יש במייל של היום....
6)      שבוע ההפסקה הסתיים, קדימה לחזור לאופטימיות הקוסמית הצורבת.
7)      אפשר גם סתם לחייך בלי סיבה.
8)      ט"ו בשבט בעוד שלושה ימים , תנו לו בפירות יבשים , תנו לו בעצים ובירוק מכל הכיוונים.
9)      חודש חזק החודש הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.