12.1.10

יומולדת - 5


חברות וחברים חוגגים
Haaaaapppppppppppppppppyyy

כל השנה אני מנפנף את החומר ברוח
מטיף לבריאות הנפש ולראש פתוח
פורט תאווה כספית  בחדוות החיים
ומציע גישה ספורטיבית למול מלאי פיתויים

אך לכבוד הגיל המתממש
החלטתי לקשקש במרשרש
ובפעם בעשור להפוך חברבורות
ולפרסם רשימה קצרה של מותרות

לפני כן,
צר לי לאכזב את המצפים לגדולות וצפונות
אבל אופי זה אופי – ולא כל כך פשוט לשנות
גם כשנותנים לי להתפרע על כל הקופה
החלומות החומריים שלי מטפסים לרצפה

מה בסך הכל אני צריך...
כוס טרמית אטומה לקפה בנסיעה
שלט רחוק שעובד מבלי ללחוץ עליו שעה
סט של קליעה למטרה עם חיצים מברזל
כרטיס לפיקסיס אם יחליטו לא לבטל
קורס לנגרות ביתית
מקדחה מקצועית
בושם אחר מזה שעומד על המדף
משקפיים חדשים או לפחות ניקוי משקף
דוכן בנחלת בנימין לחודש ימים
מלאי ענק של עטים צבעוניים
צמיגי אופניים שלא יוצא להם האוויר
ואינטרנט טיפ טיפה יותר מהיר

נו טוב, שיהיה גם פלאזמה לסלון
וסוף שבוע משפחתי במלון
ריחוף בתא לחץ נטול משקל
וכרטיס חינם לגמר המונדיאל

ולסיום אוסיף תחינה
לערב פנוי עם האישה הראשונה
ואולי ..באמת רק השנה
תוספת של כמה שעות שינה

            +

אתנחתא -  בשעה 22:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

היפ היפ הריי:
1)      עזבו אתכם מהכל – יאללה חגיגות-בלונים- בירות-וודקות- מסיבה-ריקודים-סושי-דוגמניות-יאכטות-ראפרים..
2)      או קיי , זה נשמע טוב, אבל בפועל, ארוחת ערב משפחתית , המון אהבה ונרדמת על הספה עם תשבץ הגיון.
3)      אבל האישה הראשונה על אף היותה מטרים ספורים מעת הלידה , הפתיעה בהשקעות מבית היוצר, שכללו שלל מתנות מהרשימה, יצירת אומנות אישית ובקבוק יין משכר...
4)      פעמיים חי ! זה גילי וזוהי ללא ספק הרגשתי.
5)      וכדרכי בקודש אשלח מזל טובים לכל הנולדים איתי בחודש הזה....לפחות אלו שאני מכיר :
אפרת פורטיס, מור פנגס, יהלי אנג'ל, יפעת אהלוטה, עדי לידר, גילי וניר גליקמן ערן לוז, שירלי לוי, ליאור אלחדף, רון גלעד, חגי אברהמי והאחת והיחידה שאין כמוה בעולם – האמא הכי יקרה.
6)      יאללה בלי יותר מדי שטויות – קחו את החיים בקלות.
7)      וחייכו ! למה מה נשאר לכם לעשות ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.