29.12.09

הסיכום


         חברות וחברים
∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫∫


עוד יומיים לפי התאריך מסתיים לו עשור
לפי הסרט בעוד שנתים ייגמר פה הכל
ולפי מדדים נוספים הגזע שלנו הפך מיומן
בלספור כמה נשאר עד שייגמר לנו הזמן

הקרחונים ימסו בעוד שני דורות לפי המומחים
בעוד חצי מהתקופה יעלמו לחלוטין הערכים
לפי כלכלנים בכירים אפשר לראות את סוף המשבר
לפי המנהלים שלהם אחריו יגיע אחד אחר

באיזה מרתף נידח מישהו סופר עוד חמש ציפורניים לסוף העינוי
בחדר שינה אחר מישהי תעבור אלף לבטים עד שיחל השינוי
את כל אלו אני סופג מערוץ שעוד שתי עונות ייסגר
במכשיר שנשבעתי שבשנה הבאה אני מחליף בפסנתר

לפי המחוג יש לי עוד עשרים ק"מ עד שהמיכל יתרוקן
במיקרוגל נשאר שבע עשרה שניות עד שהאוכל יתקרנן
בעוד חצי דקה המחשב שלי יפעיל את עצמו מהתחלה
ולפי הנייד עומדת להגמר לי הסוללה

לפי הספירה שלה מחר מתחיל הביוץ וחייבים לנסות
לפי העיתון שלו זה נופל בול על ליגת האלופות
לפי החזאים המשחק יתרחש תחת מטח ברד טורדני
לפי האוהדים יתקיים משחק גם תחת מתקפה גרעינית

לפי המעורר הייתי צריך לקום לפני שעה
לפי הקטנה יש עוד שעה להנקה
עוד שורה אחת עד שיגמר לי הכח
ובערך שש הודעות עד שייקח לי לשלוח.

                +

אתנחתא -  בשעה 22:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הספירה:
1)      ראשית תודה לעשרות המברכים , המאחלים והדורשים בשלומנו. חיממתם את ליבנו , מפאת חוסר זמן ויכולות פיזיות מוגבלות , לא עניתי למיילים כהרגלי, אבל ישבתי וקראתי לאישה הראשונה את כל התגובות החמות והאוהבות ששלחתם. תודה מקרב לב – אוהב אתכם.
2)      לידיעת כל המבקשים בשלומנו, לאישה הראשונה שלום וכן גם לנסיכות.
3)      לכל המציינים את סוף השנה האזרחית ( מבחינתי כל סיבה שאפשר לחגוג בה – היא סיבה ראויה )  שיהיה המון אלכוהול , מוסיקה טובה, ריקודים וכמובן נשיקה סוחפת בסוף הספירה.
4)      לעת עתה ממשיכים באתנחתא, כל מי שלא היה מפסיד , האווירה נעימה , האוכל טעים והמקום אוהד.
5)      לפעמים לא כדאי לדעת מתי נגמר,  צריך פשוט לתת לדברים לקרות, להנות כל עוד הם קורים. זה לא קל אבל מה אכפת לכם לנסות.
6)      תקווה לעתיד טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.