8.1.13

מפאת גילי


      חברות וחברים אהובים ביותר
י-ו-מ-ו-ל-ד-ת-ש-מ-ח-ל-י-ע-ו-ד-ל-א-ס-ו-ג-ר-ע-ש-ו-ר-א-ב-ל-כ-מ-ע-ט

את זה עשיתי כשאתה עוד היית בש"ש
מצחקק המורה החדש בבטן קופצת ובחצי התנשאות
שמפאת גילו אני מפטיר בחיוך עייף ומזוייף
חושב לעצמי כי לו היה הנ"ל מצוות רעיי
הייתי משלים כמו קפיץ איזו שורה מהגשש
אבל במקום ובזמן קצת כבוד הדדי היה מתקבל בברכה
במיוחד כשאתה פה רק עשר דקות בהפסקה הראשונה
ולא זכית בכפפות הסלנג המקומי בעמל הנדרש

ועוד זה לא חדל מכרכורו
והנה פונה אלי תלמידה שעד כה המתינה בצד
ומפאת גילי מרגישה צורך לפנות אלי
באופן נדיר ומפתיע בקידומת "אדוני"
במקום בשמי המקוצר בו אני מתהדר בפומבי
היא רוצה לדעת אם באמת חבשנו מסכות במלחמת המפרץ
ובעוד פרצופי נושא חלקת אגו מתוקל
אני מפנה מבע חיוכי ומהנהן בקצרה
היא חוזרת בצחקוקים לחברתה
אמרתי לך שזה לא יכול להיות
הוא רק צחק איתנו – זה לא באמת היה.

ואל תשאלו אותי למה באותה שנייה ממש
אולי כתוצאה ממבוכה רגעית או חוסר מנוחה
דפקתי סיבוב של טרבולטה לעבר מכונת השתייה
לא הקדשתי לכך יותר מדי מחשבה
אבל ההערה הגיעה דווקא מהמנהל שהרגע נכנס
'עוד מעט תגיד לנו שאתה גם רקדן אה..
אולי תרביץ גם פליק-פלאק להשלמת הריטואל'
הבלגתי וניסיתי גישה של שמאל מתון בואך גוש מרכז
'ידידי, הגוף הזה חתום על כמה צעדים חדים על הרחבה
ואחרי חמש שנים של קפוארה גם על מספר שכלולי תעופה'
צחקתי תוך כדי כניסה לתנוחת קארטה קיד ושחרור קריאת קרב

ולו רק עכשיו הבחנתי שרוב יושבי החדר למעט המנהל והשמנמן
לא מחברים את ההקשרים למובנם מפאת גילם
לא יודעים להשלים את הגשש
או לגלגל זכרונות על ברדס פאסיבי
שלא לדבר על ואקס-און ואקס-אוף והתנוחה המשוננת הידועה
חסר להם איזה עשור או שלי יש אחד יותר מדי
מה שלא יהיה הרגשתי שזה הזמן
הוצאתי עוגה ונר קטן וסימלי
ועזבתי את החדר מפאת גילי.
+

בית קפה "דה סטריטס" או "The Streets"
אבן גבירול פינת ארלוזורוב
נתראה בשעה 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

יומולדת שמח:
1. אז אכן כן בעוד יומיים אני חוגג את תאריך תחילת קיומי, עוד לא סוגר עשור אבל זו אכן הפעם האחרונה שאני מציין את יום ההולדת שלי פה באתר. אף פעם לא התחברתי למספר מאחורי הגיל אבל מאז שהפכתי אבא לפני חמש שנים נתון זה מעניין אותי פחות מהשלג שלא היה אשתקד.
2. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לחגוג כל אירוע, ובמיוחד אירועים שיש לי איתם קשר ישיר, אז כל מי שמעוניין לשמוח איתי בכל רעיון מעניין כלשהו מוזמן לעניין אותי בהצעה, אני מבטיח לשקול בחיוב.
3. 39 בגימטריה זה אבאל'ה שזה מתאים לי לאללה, אבל מצד שני זה גם זבל וגם טיוטה...אף פעם אל תסמכו על גימטריה.
3. חברנו ויקיר הדירקטוריון ארנון חלמיש מעמיד מודל משובח של מלכים בכרכור (הכנסו בלינק לקרוא) , לבד מכבוד ותרומה תרבותית לקהילה הפך ארנון את המפגשים בימי רביעי בערב לקאלט שחלק מתושבי הסביבה לא מוותרים עליו.
בתיאום מראש אנו מתכננים ביקור של הרוטשילדים בכרכור. בכל זאת, צריך לעשות להם חפיפה על השוודי. אז לאחר שהסערה תשכך בשבוע הבא או בזה שאחריו – ארנון, צפה לביקור חברים נרחב. (
פרטים נוספים בהמשך )
4. חברה, יש עשרות להקות והופעות מלהיבות וגרוביות במועדוני ההופעות – צאו לראות – להנות – לבלות ולתמוך במוסיקה הישראלית המשובחת שיש לנו כאן.
5. בעוד שבועיים בחירות – אל תהיו פארשים – לכו לבחור !
6. והיום בערב כולם מורידים שוט של משהו – אתם יודעים מה – גם מחר וגם מחרתיים.
7. יאללה חגיגה.

תגובה 1:

  1. אנונימי16.1.13

    מזל טוב לרקדן אלוף מפאת גילו (-:
    שיהיו עוד הרבה שנים של שמחה וצהלה והשתובבויות של כל גיל.
    המתגעגעים באזור ההררי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.