15.1.13

השיטה


   חברות וחברים משוקשקים
ç=====ç=====ç====ç

השיטה ידועה
הון ושלטון חוברים יחד
זה קורה בביגוד,מזון, בטחון אפילו בפנאי
לקול השפוי אין סיכוי להרים את הראש
הכל מכור , סגור עם דילים שנעשים מתחת לשולחן
באמבטיה , בשירותים ובמיוחד באישון לילה לפני השינה

"אני אקנה לך את זה מחר" דואגת הראשונה להרגיע את הרודנית הקטנה
לפני שזו תאיים לפתוח חזית לא צפויה עם שכנתה ממזרח
אבל אבא אמר... מצטטת הדיקטטורית
"זו תעמולה שמאלנית עויינת" היא מרגיעה
הוא מנסה למשוך אליו את הקולות הצפים
ולהתחבב על מעמד הביניים, היא מסבירה
ומצביעה בסנטרה אל מיטת התינוקת
היא עדיין לא מבינה, היא מוסיפה קריצה.

כולם יודעים ושותקים , הגננת, הסבתות אפילו הבייביסיטר האחרונה
אולי מפחד , אולי מחוסר אמון שניתן לשנות את השיטה
על פניו היא משתתפת באדיבות במליאה, מקושרת היטב
מסבירה פנים ומתנהגת בהתאם לבני גילה
אבל את כוחה האבסולוטי היא הוכיחה לפני חודשיים
כשהציפה את הבניין במבצע חסימה לגוש מרכז באסלה
הו אז נשרפו כל הקשרים הדיפלומטיים עם שוכני הבניין
וגם משלוחי פשטידות ועוגות ניחומים
לא מנעו את הורדת דירוג האשראי.

אבל יום רודף יום והשגרה כמו אוכלת את עצמה
"אם אין חובות אין זכויות" אני זועק לחלל חדרה בבוקר של מחאה
אך זו עומדת חולמנית, חצי עירומה ליד המיטה ברגע קריטי של החלטה
תוהה אם כדאי לה גרביונים מצמר או מכנס קורדרוי משופשף
"כבר רבע לשמונה!!" אני משתולל וחוסם כבישים בדרך למטבח
אין קורנפלקס - אין שוקו – אין – אין – אין
אני מאבד את זה
ההווה מתחיל להסתחרר
"אבא, תרגע המצב ישתפר"
עוד חמש דקות הגן כבר ייסגר
"אמא תיקח אותי" היא פוטרת
את תאחרי !! אני אאחר !!
"גם תקנה לי שוקו"
אבל לך לא יעשו כלום
ואותי ...
אותי יכולים לפטר...
אני צונח על כיסא ילדים מעץ
ומתחיל להשבר
מרים פתק לבן ונכנע
'לכי על המכנס' אני מגבש החלטה
הרי אי אפשר לנצח את השיטה.
                  +

בית קפה "דה סטריטס" או "The Streets"
אבן גבירול פינת ארלוזורוב
נתראה בשעה 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

השיטה:
1. אפשר לשנות את השיטה , מי שמכיר את הדרך מוזמן לשלוח לי הצעה – אני מבטיח להצביע לו  באיזה בחירות שיבחר.
2. ממשו את זכותכם להשפיע ! זה חשוב , למרות שזה נראה כמו להמנע מלהשפריץ ספריי לאוזון, אבל גם לזה התרגלנו. והתרבות האקולוגית הפכה מטרנד מגניב למציאות אמיתית, תנו הזדמנות לדמוקרטיה.
3. וינסטון צ'רצ'יל אמר פעם " הדמוקרטיה היא אולי המשטר הגרוע ביותר, אך אין משטר טוב ממנה".
5. חדי העין שמו לב שכתבתי שזו הפעם האחרונה שאציין את יום-הולדתי באתר. אם כן זה נכון, בקרוב מאוד אסיים את כתיבת הטור הזה. יש המון טעמים לכך. אך העיקרי ביותר הוא שיבשו מעיינות היצירה שלי. פחות ופחות אני מרוצה בכל פעם שאני מפרסם משהו ונדיר שאני ממש אוהב את מה שכתבתי. אי לכך אין הדבר ממלא אותי עוד ולכן הגיעה השעה לעצירה ולפינוי משאבים למשהו אחר. טוב יותר . רע יותר . לא יודע מה יותר. משהו אחר.
6. בקיצור לא יודע מתי זה באמת יקרה אבל כנראה שבקרוב מאוד.
7. אין בכך ולו דבר אחד עם המשך פעילות המועדון. מרגע שאפסיק לכתוב טור כל שבוע, ההודעות על פעילות המועדון יעברו לפייסבוק וינוהלו ע"י אנשים משכילים ואחראיים ממני.
8. בינתיים חייכו ותאהבו אחד את השני כי מה נשאר לנו עוד לעשות.
9. חדי העין האמיתיים שמו לב שאין סעיף 4
4. אז הנה הוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.