29.1.13

גנב המשחקים


  
  חברות וחברים מכורים
;-;=;-;=;-;=;-;=;-;=;-;=;-;=;-;

הממ..פרש לה5 שח מזלג עם ריתוק
כפוי לד8.. אני ממלמל ספק לעצמי ספק בקול
ואז מט עם הרץ בג7, שניה פסיק שמונה על השעון 
אני אספיק , מתעצמת תחושת עליונות קלה
התור שלו...כולי מכונס באותה תנועת עכבר מהירה
באותו מסע שהנפש שלי כמו רק לכבודו התכנסה
ודווקא עכשיו היא נכנסת לחדר עם המבט
אני יודע שזה אבוד
אני עוד אוחז בשביב תקווה נבובה
אבל כבר הפניתי עין עצלה , הוא שיחק
הזמן שלי תם.


יש לה מבט שהיא המציאה למשחקי שח אונליין
יש משהו בתמהיל הזה של עזי – מחשב – ושח, שמוציא ממנה מרה
והיא יודעת לתפוס אותי בכל גניבת זמן
זר לא יבין את אותה רוח קרה.

אני זוכר שהכל התחיל במכללה, אמרו לי תנסה, זה חינם
אולי עוד יצא ממך משהו, לך תדע
נכנסתי באיזה אישון לילה לאתר ו...סקקאם
בום , לוחות מעוצבים טיימרים מכוונים כלים פרושים
אנשים מכל העולם עם מדי כושר ותאוות משחק והכל בחינם
הרגשתי כמו מעריץ שנתנו לו להכנס מאחורי הקלעים
כמו עזי שקיבל כרטיס טעימות לפסטיבל הוויסקי השנתי

הדבר הבא שאני זוכר הוא שהתעוררתי על המקלדת בבהלה
מבין באיחור שפספסתי את שני השיעורים הראשונים במכללה
בשנה ראשונה קיים פחד להפסיד שני משפטים של המרצים
אתה מבטל בריתות ושוקל פעמיים אם להתייצב למילואים
ןהנה לא חלף שבוע והתחלתי לאחר תדיר לפגישות
לבטל דייטים בגלל איזה שקר שהומצא לאנחות
לשכנע את עצמי שזו תקופה כזו של רווקות
אז לא נורא אם לא נישן בלילות

כשפורצת הזוגיות אתה מוצא את הזמנים המתים
ומתחיל מסורת גניבות אלגנטית ומתכוננת להפליא
כשהיא במקלחת או פרשה לישון מוקדם
כשהיא מטיילת עם הטלפון בדירה
אתה אפילו משקיע מדי פעם בפיזור נשיקה וחיוך אווירה
אבל כשהילדים פולשים למרחב הפעולה
אתה חייב להיות מדוייק
הכל מדוד על זמן ומרחק
יש שעות שהן טאבו – מקלחות ארוחות הרדמות..
אם ניסית מחטף לא מבוקר
דינך חמור ופרט לעבודות שירות ומאסר
אתה חוטף גם את המבט המיוחד.

כמו בכל התמכרות - עד שאתה שם לב - אתה כבר עמוק בפנים

היום אני כבר אחרי שלב ההודאה
אני ידוע כגנב משחקים מהוקצע
מכל מסוף בכל שעה על כל זמן
בליצים של דקה, של פישר, של תוספת שנייה
אם אני מנצח, אין עילה הגיונית לשבור רצף של נצחונות
אם הפסדתי אני מייד קורא לרימאטצ' כי זה לא יכול להיות
וכך מעגל האימה ממשיך להתגלגל, חוצה את רבע לחצות
חולף על שלוש וארבעים ( עכשיו באמת חמישה אחרונים)
עוד שעה לזריחה
עוד שעתיים וקצת לעבודה
אתה מכור – אתה לא יכול בלי זה
נקודה.

                  +

בית קפה "דה סטריטס" או "The Streets"
אבן גבירול פינת ארלוזורוב
נתראה בשעה 21:30

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

היום שאחרי:
1. בקשר לבחירות – אם זה טוב ואם זה רע אין עוד דרך חזרה... נקווה שתהיה לנו ארץ נהדרת...
2. כולנו גנבים של תאוות קטנות, כולנו מכורים למשהו שאסור לנו , שאנחנו אוסרים על עצמנו, לעזאזל עם הזמן האבוד..איזה כייף זה.
3. ישן וטוב – החברים של נטאשה – מי שמתמכר....
4. נכון שדיברנו על נסיעה לארנון ברביעי בלילה...אבל האמת היא שאני זה שדוחה את הנסיעה בשל כל מיני אירועים שנוחתים עלי בימי רביעי – אז אני ממש מקווה שנתארגן בשבוע הבא.
5. אתרי גניבת משחקים אונליין: chesstempo ,chesscube , chessbase, ichess, babachess ,
6. משבוע הבא אצא לפגרת כתיבה קצרה של חודש חודשיים ואשוב לקראת אפריל מאי לעוד חודשיים שלושה של פינאל.
7. נצלו הפוגות בחורף ובואו לשחק ולהנות.
8. אהבה בשפע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.