1.1.13

יש לי חלום


חברות וחברים חולמניים
OOO~O~O~O~O~O~OOO

יש לי חלום....
ארוך, מפורט ולרוב חסר פואנטה של ממש
ולולא אותה בעיטת וולה מסובבת שהעיפה אותי מהמיטה
וגרמה לי לצלול עם הראש על השפיץ של השידה
הייתי יכול לכתוב מגילה על תאונת הצלילה שהסתבכה
כולל פרטים עלומים על צלופחים וכרישים מעוררי אימה
אין לי מושג למה אני אוסף את המידע הזה  כשאין לי נשימה
אבל מאז חלום ישן מכיתה ד' שבזכותו התחכתי אחר שטר כסף נעזב
וחגגתי עם גלידה ותריסר חבילות קלפים של תהילה
מאז אני זוכר כל פרט.

והנה אתמול מתוך סערה לא ברורה
שושי באה אלי ברוגע ואמרה
הי אני בחלום שלך – תרגע, הכל בסדר, אני איתך.
היא הדודנית הג'ינג'ית שלי – מלאכית החלומות.
פעם בעשור היא מבקרת כשהיא מרגישה שמצב בחלומות שלי מתערער
כשיש יותר מדי נפילות מצוקים או בריחות כושלות מעורף האויב
צניחות ממטוסים מתרסקים ולהקות עקרבים צהובים
היא מגיע בשקט מתוך שדה חמניות ולוחשת לי "זה בסדר"
אני פה אתה יכול לחזור לערסלים על עצי קוקוס באוקיינוס רחוק

יש לי סנכרון עם עוד כמה בריות קבועות
פעם בחציון אני פוגש את סבתא שעזבה אותנו כשהייתי רווק
היא מדברת עירקית מצחיקה ומשחקת עם הבנות
כאילו דואגת לחיבור הדורות
אין לי מושג מה זה אומר אבל תמיד אני מדווח לאמא
והיא אומרת שזה סימן טוב
אצל אמא שלי הכל זה סימן טוב
יכולה ליפול עלי  משאית כיבוי  ממסוק באמצע הים
והיא תגיד שזה סימן טוב
אני לרוב מאמין לה.

לדודה ג'קלין יש את היכולת לחלום על שמחות
היא יודעת בדיוק מי יתחתן , מי תלד בן, מי בהריון
ולמי ירד גשם באמצע החינה ואיזה שיר יתנגן ברקע
הקטע שהיא יודעת את זה חודשיים לפני  שזה קורה.

את הראשונה קשה לתפוס בחלומות
היא בדרך כלל בחו"ל באיזה קרוז בספינת אהבה
או רודפת סקסופוניסט ג'אז בבר קובני נודע
בחצאית מיני סקסית  או ביקיני על שפת הים
מתהפכת לשיזוף הגב ושותה מקש פינה קולדה קרה.
ולא מבינה למה אני לא שוכב רגוע לידה
איך אני נקלע לסכסוכים בין מדינות או לקרב חרבות
סבוך במעליות תקועות וגוסס מחוסר מים באמצע המדבר
בלי צוות הצלה או חכמת רחוב
רק עם חלום לסוף טוב.
+
בית קפה "דה סטריטס" או "The Streets"
אבן גבירול פינת ארלוזורוב
נתראה בשעה 21:30
אז חיים טובים
וניפגש
עזי  -: 0544266802

סוף זה תמיד התחלה:
0. אל תפסיקו לחלום.
1. עוד לא עיקלנו כמעט סוף עולם והנה סוף שנה או תחילה של ספירה חדשה, איך שתרתו להסתכל על זה. מכל כיוון שתהיה לכם ספירה טובה, שנה חדשה, עם הצלחות ואהבות וכל מה שמביא לכם סיפוק ואושר.
2. ואם כבר בשמחות עסקינן, מזל טוב ליוסי יקיר הדירקטוריון שירד על ברכיו ועשה מעשה. יאללה יוסי שיהיה מברוק וחיבוק ענקי מכולנו.
3. בנות בנים בנות – מדריכים חטובים ממיטב המוחות המצויים בעיר מחכים לכם בקפה לשיעור חינם בשחמט – לא תבואו ? על הדרך תרוויחו כוס יין, שיחה חברית ומי יודע אולי אפילו תהנו חס וחלילה.
4. חברים מכל הכיוונים הצדדים והמקורות – מתגעגע אליכם.
5. אם יש לכם שלוש דקות פנויות - שירו שירים – זמזמו – תחלמו בהקיץ – שירקו – תבהוו – בחייאת הגעתם לגיל שמי יגיד לכם אם לעשות את זה או לא? ואם יגיד , דוגרי כמה זה יזיז לכם? נצלו את הזמן המשעמם לדברים הטובים באמת.
5. תבטיחו לעצמכם לפחות כמה הבטחות השנה שאין סיכוי שתקיימו – זה לפחות יגרום לכם להרגשה שהייתם חלק מאתגר.
6. ותנו נשיקה למישהו או שפשוט תלכו אחרי החלום.
7. יאללה נתראה בערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.