22.11.11

יוצאים מהארון


    חברות וחברים חורפיים
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

החורף כבר פה
העירה אותי המודעות משנת הדב
או שהיה זה טפטוף לא ברור שנכנס לי מהחלום
עיני מנסות להשתלט על קורי השינה הרטובים
ולהחליט אם אכן היה זה חלום או שמא חלון ?
אך עוד בלופ אל תוך האישון
התיר את הלוט האחרון

חשבתי שכמה גיגיות שאפזר בנקודות הנזילה
יסמנו את חילופי העונות ויחתמו את הפעולה
אולי אשלוף גם נעלי-בית מצמר מן המגירה
אפזר מטריות כפפות וצעיפים ברחבי הדירה
אשלוף תנורים להתקנה בנקודות נבחרות
אבל לראשונה היו תוכניות אחרות

יש בעיות רציניות של אחסון הודיעה בסבר פנים
"רק לא איקאה" מלמלתי לעצמי בשקט בפנים
בעודה מורידה את הארוכים ומעלה את הקצרים
אני צריכה שתפנים , הרצינה, יהיו פה ויתורים
מיין ותחליט, ציוותה והטיחה בי ערימה של פריטים
אני מצידי , הוסיפה, הייתי תורמת הכל לפליטים

תחילה ניסיתי להציע שיטת קיפול שונה
וטכנולוגית דחיסה מתונה
אבל זה היה כמו כוסות רוח למת
אזרתי אומץ והתחלתי למיין באמת
מרגיש כנלחם על גורל נשמה בבואה אל הבורא העליון
וגוזר דינה לערימת המסירה, הכלייה ואו חזרה לארון

למה לי אסור להחזיק בג'ינס עם זכרון מעומעם
באיזו ערגה לימים רזים יותר כשהחלקתי לתוכם
והיא יכולה לשמור שני ג'ינסים מיתולוגים מהתיכון
שלא ימושו מהמדף עד שעש יכלה את חוטם האחרון
חוסר צדק ריחף מעל כבשן הבגדים הדחויים
בין אפודות טרינינגים וקפוצ'ונים נכחדים

אך על אף אופיי השמרני
רוח של שינוי איווררה את ארוני
הפעם הרגשתי שאני ממש מוכן ללכת לקראת
בעודי מנדב חולצות שעברו את גיל שמונה המכובד
מכנסיים שכנראה יראו רטרו בכל תקופה בעתיד
כובעים, חליפות, חלוק מגבת ואימונית

לא ראיתי בעיניים,
גרדרובות שלמות הועפו באוויר
בין קיפול לאבחון אף פצחתי בשיר
הראשונה קפאה ותקעה בי מבט מחשיד
היא חשבה שאיבדתי את זה ועמדה ללא ניד
אך בפעם הראשונה החורף הרגשתי משוחרר יותר מתמיד.
                                  


קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי ( מנסים להתחיל ב - 20:30 )

אז חיים טובים
וניפגש
עזי לוי : 0544266802

חורף:
1)
2)
3) כתבתי את זה מאות פעמים , אבל הלינק/מייל ניתן להעברה – שיתוף – פרסום – קריאה בפומבי – והקרנה על מסכי ענק ,תעשו עם זה מה שבא לכם.
4) אפשר פשוט לשלוח את הלינק – ואם מצא חן בעינייכם אתם יכולים ללחוץ לייק בבלוג ואף להגיב לעיני כולם.
5) תודה רבה לאהובתי שמסננת לי את הדברים הטובים מהחיים
6) תנהגו בזהירות.
6) ראש חודש כסלו ביום ראשון.
7) הלילה כנראה שלא אוכל להגיע, הבייביסיטר מקולקל.
8) תפסו קרני שמש אקראיות וחממו את נשמתכם לדקות ספורות.
9) מי שמעוניין להשתתף במחקר/כתבה/ראיונות על המשחק השוודי שיפנה לגל, מהקבועות אצלנו.
10) חורף נעים.
11) שתי ההערות הראשונות הן בשבילכם – תעירו מה שאתם רוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.