1.11.11

לונה פחד


חברותוחברים מעופפים
~~~~\.~~~~/.~~~~~~~~~

בדיוק בקטע שהנער הכביכול חטוף עומד לפני מותו המפתיע
דווקא בנקודה בה אני אמור להתמודד עם חוסר השפיות החברתי
מעל מה שנראה כיצירת מופת קולנועית על הגבול הנוקב
כשהזוועה הידועה מראש מאיימת להתרחש באמת
ולהעלות קבס בקיבתי וצמרמורת בערפי
בדיוק שם מתהפכים קרבי בתוכי
ואני מתקפל
שניות לפני שהדמויות עצמן לא מאמינות לתרחיש
אני מקדים אותן ולוחץ על השלט להחליש
לברוח מהתמונה
להעביר תחנה

בדיוק מאותה סיבה איני נמשך אל אותו גלגל ענק
אותה ספינת פיראטים מתהפכת לפרקים
אותן חלליות היושבות על בסיסים עתיקים
טסות בסחרור דמיוני על מסילות של פלדה
מטלטלות את נפשי ושולפות סכיני חרדה
יוצרות לחץ במקומות שלא הכרתי מעל הלבלב
וגוררות אותי למקום הכי רחוק מלהיות משולהב
כל עניינן ההנאה מהפחד הוא לי לזרה
כיצד ניתן להתרגש כך מאובדן הכרה
מגובה מאיים ומהירות כפולה
מחוסר יציבות ואיומי נפילה
אלו רק גורמים לי בחילה

עוד בנעורי הרגשתי את חוסר הנחיצות המכונן
כשנטילת סיכונים היתה חלק ממסלול בגרות מזדמן
מן כרטיס כניסה לחייהם של הגדולים
שהצטיירו כסופרמנים רוויי נסיון
שביניהם לבין הפחד נפערת תהום
אף אז סירבתי בתוקף להצטרף לצמרור המשותף
וחיכיתי שירדו משפריצי אנדרנלין מהמתקן המטורף
לבנים, רועדים, פוחדים להודות קבל עם ועדה
שכולנו הגענו לכאן רק בשביל ה"טה-גה-דה"
רק כדי שהשוות של השכבה יחזיקו את זרועותינו החסונות
כשהן מאבדות שיווי משקל ספק צורחות ספק נהנות.

ואותו מתקן פשוט שגם אחרי שני עשורים
נראה המפלט הנורמלי הנכון מכל האחרים
מעלה בי זיק של זכרון מתקתק
כמו מאמת את הדבקות באופיי החמקמק
היום כש"לפחד" הפך למקצוע שני או להתמחות עיקרית
הרי מספיק לנסוע בכביש או לעבור יום קצר בתור הורים
זה מובן שאין פחד מדומה היכול להתחרות באמיתי
וגם אם הוא קיים איני רוצה אותו איתי
כי הנערה שמחזיקה בידי כיום כבר קיבלת תצוגת תכלית
היא יודעת באילו תנוחות וגבהים אני מפסיק להיות אני
ודואגת לאזן את אחיזתי הקרקעית
בקפיצה טרזנית טרפזית
מהנחש המעופף עד המטוסים ההפוכים
משם אל האנקונדה וחזרה אל רכבת ההרים
אני מחייך ומסתפק בסיבוב עם הנסיכה בברבורים.

+

קפה בוגרשוב

ברחוב בוגרשוב 27 [ מושבחורף נפתח ]
כל יום שלישי

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

שנה חדשה:
1) מושב החורף נפתח: אנחנו מתארחים בקפה בוגרשוב – רחוב בוגרשוב 27 , כדרכנו נייצגאת המלכים בכבוד ובהדדיות.
2) לא לשכוח שאחרי הכל זהו מקום מסחריהמעוניין להתפרנס בכבוד , אנא התנהו בהתאם ופנקו את המלצריות.
3) תודה ליוסי על התיאום והביצועים.
4)תודות לכל האנשים שהפכו את הקיץ הזהלבלתי נשכח.
5)תודות לקוראים
6)תודות לקוראות
7)תודות למגיבים ולמגיבות
8)המון אהבה סתיוית.

2 תגובות:

  1. אלינה1.11.11

    עזי! מאחלת לכם מושב חורף מצויין. מתגעגעת. אלינתכם

    השבמחק
  2. אבאל'ה, התעופפת בגבורה בנדנדות המעופפות , כנראה שאחרי כמה סיבובים בדמבו המעופף עם הנסיכה הרגשת שאפשר לעלות קומה... איזה כייף לשחרר את הרגליים מהקרקע נכון ?!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.