8.11.11

מבצע יומולדת


חברות וחברים חוגגים
J - J - J - J - J - J - J

לכאורה היה זה ערב יותר מדי נינוח
כל כך רגוע עד שאי נוחות גירדה את גבי
דקות של מנוחה אקראית התגנבו בחטף לכורסא
ושקט מוזר אפף את מזדרונות הדירה
הצצתי אחוז צמרמורת למטבח אך מסודר הוא ושטוף
הסלון צוחצח ואפילו הרצפה מחזירה לי מבט שקוף
כל כך זרה הייתה לי הרגשת החופש המיועד
עד כי הנחתי לגופי להישען בחשד על מסעד

אך כשהראשונה גררה לסלון תל"ק ענקי
בהבעה אולטרה ג'יגה חמורה
הבנתי סופית כי תקופת האושר נגמרה
"תעזוב הכל, אני צריכה אותך מפוקס"
אמרה בעודה מייצבת אותו על כלונס
בעוד ארבעה ימים וחצי זה מתחיל
הצביעה עם אנטנה טלסקופית
על שני בריסטולים מנויילים

לומר את האמת התכוננתי לקשה מכל
הסקרנות החלה נוגסת בנפשי בקול
שגיונות צצו והתחבאו בתוך שניות
אך כל אלו נסתרו מאזניה הקרויות
הילדה בת ארבע וזה קורה בשבת
המשיכה כמו מאמצע משפט
המטרה: הרמת יומולדת לנסיכה בארבעה מישורים
המשימה: כיבוש הפארק, הגן, הים ושני לוקיישנים מקוריים

"ביום שבת אתה קם בחמש ותופס צל עם תריסר עצים"
הקישה [טיק טיק] עם האנטנה על מפה בפינה השמאלית
מגדר אותו בסס"ל ושומר משמרת ראשונה [טיק טיק]
אבא שלי יחליף אותך בשמונה וחמישים[טיק]
כדי שתטוס לכאן לקחת כמה רהיטים[איגוף וטיק]
כשתסיים תכוון את הקייטרינג למקום
כי בעשר אפס אפס זורם כבר קהל מהגן
וזה חשוב שיגיעו לפני [טיק טיק] הליצן
ולפני שנקים את ה....

איני זוכר מה קרה בסוף ההרצאה
אם חצינו את הים או כבשנו הגבעה
בשניות האחרונות לפני עלפוני הטוטאלי
עוד שמעתי עטיפות ובלונים קונבציונלים
שברי מילים על מפעילה וכדור פורח
עוגה עם תמונה של תמנון זורל
שימוש מאסיבי בהליום או בגז אחר
מאז האשפוז אני כבר ממש לא זוכר.

                 +

קפה בוגרשוב

ברחוב בוגרשוב 27
כל יום שלישי

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

הודעות:
1) פתחנו את העונה בקפה בוגרשוב – רחוב בוגרשוב 27 , היחס והשירות טובים ומכובדים, ואני שמח שהגיעו הרבה אנשים.
2) לכל המעוניינים , הציוד נמצא במקום עצמו לכן אפשר להגיע אף בשמונה , אנחנו מזמינים כרגיל לתשע .
3) בית הקפה נסגר בשסביבות 12 וחצי , לכ השוודים המכורים אם יש לכם אלטרנטיבה קבועה אמרו לי ואפרסם אותה.
4) וזהו להיום, היו גיבורים ועשו מעשים טובים.
5) אה, עד משהו אחד. בקרוב אקים פרוייקט חדש בשם המעשה הטוב. פרטים בקרוב.

תגובה 1:

  1. סרגיו8.11.11

    6:36 ???? הציפורים עוד נוחרים על העצים

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.