29.11.11

אדום בפנים יבש בחוץ


      חברות וחברים יקרים
^_^_^_^_^_^_

הוא מתגלגל בקלילות , כמו משיג מטרה
יש יאמרו שובב אך לא אחפז לידי כך
תנועתו מאופיינת בבגרות יציבה מחד
ובחוסר בשלות מופגנת מאידך
הוא כמו צורח בבהירות בליל אותיות
חסרות משמעות אך נהירות כל כך

יש בו את זחיחות הנסיון המתריס
מול קורטוב האכזבה הצורבת
הממשיכה לטבוע במעגליות הזמן
עד אשר מתרגלים אליו בעל כורחו
מתחברים אליו כאחרוני המעריצים השרופים
המתגודדים בצמאון בשורה הראשונה

עוד במעמד הכניסה הוא כבר יוצר ציפיה
כמו שומר בחובו הפתעה לא ברורה
המפגש כמוהו כמסיבת הוללות
שופעת התלהבות רווקית נטולת רסן
משוועת לכבוש יעדים ולתקוע דגלים
להתרומם על נס ואפילו להתפשט

אך בתום פרץ החגיגיות הוא יפגין תבונה
יצלול בריחוף מבוקר לעומקם של רעיונות
ולו כדי לדלות פריט נכחד שישלים את התמונה
שינסוך את המוטיב העיקרי – את  האידאה
הוא יישא על כפיו את האפיונים המתבקשים
ויגישם בחום אידיאולוגי ובמלאי ריגושים

ואז כשובל של מנגינת חליל רועים  
הוא ימצא את הדלת האחורית
בשקט, בענווה בחרישיות
הוא יתפוגג בחטף
כפי שהופיע ולפי אותו עקרון
ישאיר אחריו עונג ושארית זכרון.

         +

קפה בוגרשוב    
בוגרשוב 27
כל יום שלישי  אפשר להגיע מוקדם

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

הודעות או דעות:
0) הקור השתלט על מחוזותינו, עדיין לא אירופה אבל הרבה יותר קר ממה שאנחנו רגילים. תתלבשו טוב
 1)איך הולך מפגש? שאלו אותו רבים..אז ככה, הציוד נמצא כבר במקוםעצמו לכן כל מי שמגיע ראשון יכול כבר להשתמש בו ולא חייב לחכות ליקירי הדירקטוריון. ואכן כל מי שמגיע בוחר בין מגוון האפשרויות, משחק אחד על אחד , בליצים עם שעון, ניתוח משחקים בחברותא, וכמובן גולת הכותרת משחקי זוגות
2) ותוך כדי כל בחירה שתבחרו ניתן הנות מכוס בירה ואיזו מנת ערב מפנקת.
3) וכמובן שלא חייבים לבחור כלום אלא סתם לצוטט ולהנות מהאווירה – הרשות נתונה.
4) אני יודע שיש בעייתיות טכנולוגית להגיב בבלוג עצמו אך למרות זאת אנשים מצאו את הזמן והמקום להגיב, אם במייל חוזר ואם בלייקים ותגובות בפייסבוק, תודה לכולם , המשיכו להגיב . אתם הדלק שלי. בחיי ! זה אולי נראה מגוכך אבל אתם באמת מקור האנרגיה שלי.
5) אני מזכיר כי בראשון לינואר אני מפסיק לכתוב לחודשיים שלושה – בשל צורך רציני בהתאווררות ובחידוש מקורות היצירה.
6)המפגשים כמו שטרחתי כבר להזכיר ימשיכו כרגיל.
7) עכשיו כשמלאי הפיתויים הקייציים מאחורינו- זה הזמן להתחיל להשקיע קצת בעצמנו ובסביבה. עצרו וזיכרו מה דחיתם לאחרי החגים, מה הבטחתם ועוד לא קיימתם, מה אתם מחכים לו כל כך שכבר הפסקתם להאמין שזה יקרה. עכשיו זה השמן לעצור וקבל את הזכויות בחזרה.
8) אני אישית החלטתי שאלך ליותר הרצאות העשרה, שאתחיל ללמוד משהו חדש (מתלבט בין פסנתר לשפת הסימנים) אני חייב לחדש את מקורות הסקרנות שהתייבשה לה בשגרה.
9 אגב אם יש מישהו שמוכן לעשות ברטר בשיעורי ידע באחד התחומים – יש לי הרבה מה להציע.
10) ואל תשכחו לחייך – זה עושה את העבודה בכל מקום, אפילו לומר בוקר טוב במלאכותיות אם זה לא בא לכם טבעי- רק טוב  - תאמינו לי.
11) ועד משהו קטן לפני פרידה – נסו לעשות מעשה טוב אחד למישהו שאתם לא מכירים , משהו שאולי אינו כל כך משמעותי עבורכם אבל עבורו הוא הוא כן. נסו את זה – לפחות אחד בחודש אם לא אחד בשבוע.
12) אתם רואים – בגלל הדברים האלה אני אוהב אתכם כל כך.
13)אל תפסיקו להיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.