1.4.08

תפילה אשא


חברות וחברים – יקרות ויקרים
8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8

יברכך ..
הוא מתעטף בכל הטלית ומטיל אותה מעלי
אני מרכין ראשי כדי להתעטות תחת כפיו
היום, כמו לפני עשרים שנה
כילד נרעד
מתמסר לכבוד במעמד

וישמרך..
כובד ידו על ראשי
מחפה עלי כמלאך שומר
כחומת מגן הרמטית מול העולם
הביטחון הפנימי שלי מתחזק
אני עוצם עיניים ברוגע אמיתי

יאר ..
פניו קורנות תחת הכיפה
נוהר שכנראה רק אני מרגיש
בוהק אלי בחלל הקטן שנוצר תחת הטלית
ומחמם את כדור האוויר שבינינו
אני גונב מבט חטוף מבין הריסים
הוא מהנהן ובעיניו כמו מסביר לי הכל

ויחונך..
אני מרגיש איך הוא מעביר לי מכוחו
כח החיים החזק והאמיתי שלו
מברך אותי מתוך חדרי ליבו
במילים שקופות וחודרניות
שוטף אותי בחן בלתי נראה
שעובר כצמרמורת נעימה בגבי

יישא..
בתוך חממת טליתו הגדולה
עטוף בטליתי שלי
אני אוחז בידי את  הנסיכה
מנסה להעביר לה מכוחי
לעטוף אותה בברכה
עדיין נרעד
אולי אף מבולבל מעט
הוא עושה את זה כבר כמה עשורים
עבורי זו הפעם הראשונה

וישם..
שלושה דורות כיחידה קדושה אחת.
אני מסניף את ריחה החלבי של הנסיכה
ומתמוגג מתמימות ישותה החדשה
אבי מקרב אותנו לכדי חיבוק מסיים
באפי מתחזק ניחוח גופו המוכר
המחבר את שלשלאות ההווה העתיד והעבר
אני מצמיד את הנסיכה לשניות אחרונות של הברכה
ושהוא מסיים בלחישות של הבטחה
מניף את חסותו הזמנית בהסרת הטלית
ושולח אלינו קרן חמימה של אור יום
תקווה לאהבה, לבריאות ול...

שלום.

+
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
החל מ 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

מילים יפות:
1)       ברכת הכהנים היא חוויה משפחתית , אנושית ואישית משמעותית בעיני, ועם השנים וההתבגרות, כמו בהרבה תחומים אחרים בחיים היא צוברת עוד ועוד נקודות בונוס.
2)       עבורי החיבור המשפחתי חשוב ועילאי מכל הקשר דתי כלשהו, ואני חב את תובנותיי אלו לזוג הורים מופלאים שחינכו אותנו להבין שמאחורי כל אמונה נמצאים אנשים- והם הם אלו שחשובים.
3)       האביב כבר פה – והשדרה יכולה להיות מעבר לפינה...אם רק יקומו מתנדבים חדשים לתפעל את 3 הפעולות היחידות שדרושות לקיומם של המפגשים עצמם....אל תביטו מהצד ...הרימו את הכפפה ותנו יד למפעל שעושה לכולנו טוב כבר 5 שנים...
4)       בשבוע שעבר כמות התגובות הייתה גדולה באופן יחסי לחורף קר – תודה לכל אלו שהעלו חיוך , שזרקו מילה ועשו אותי שמח ליותר שעה קלה : רונן דהן, דרור קרמר, אורית זילברמן, יגאל חלמיש, אמיר פורת, ברק בן דיין, דני גרוסמן שוויד, סמי האישה הראשונה.
5)       תגיבו – תאמרו- תענו ושילחו את המילים שלכם אלי J 
6)       בקשר לביטויים משוייכים לארצות אחרות הגיעו עוד מלא, הגדילו לעשות ברק והאישה הראשונה- שימו לב : סייסטה ספרדית, מסג' תאילנדי/שבדי, שעון שוויצרי, מגרש הרוסים, המושבה הגרמנית, סלט יווני, סלסה קובנית, החלקה יפנית, גלידה אמריקאית, בגד-ים ברזילאי, סכין יפנית, מפתח שוודי ועוד...
7)       פזרו אהבה כמה שאפשר.

13 תגובות:

  1. אמיר פורת19.7.11

    מזל טוב, ומזל גדול הוא בעיני,שמאחורי האמונות ישנם אנשים (וטוב שאתה יודע שהם-הם אלה שחשובים באמת).
    מעטים הם שיודעים זאת מרגע הלידה וברכת כהנים, ועד "ברוך דיין אמת".

    אבל דווקא כשמדברים על "ברכת כהנים" ועל "פדיון הבן" , אני נזכר בעובדה שאנחנו עם של מקבצי נדבות ושל בורים....
    אמיר

    השבמחק
  2. אורית19.7.11

    התרגשתי עד דמעות. תודה ששיתפת ברגע של חסד.

    אורית.

    השבמחק
  3. אבישי19.7.11

    איש יקר,
    מרגש, מרגש, מרגש.
    מתגעגע, אבישי.

    השבמחק
  4. חושנית19.7.11

    חושן, ריגשת אותי עד דמעות ... (אין לי מילים, והמסך גם מטושטש עכשיו מרטיבות בעיניים)...

    השבמחק
  5. פריינטה19.7.11

    יפה מאוד עזי
    תאמת אף פעם לא יצא לי לקרוא עד הסוף והפעם נשארתי עד הסוף
    יפה מאוד תמשיך ככה

    השבמחק
  6. Kavni19.7.11

    !מקסים
    ...מבצבצת לה הדימעה
    יש לי חולשה לעוצמות של קשרי אבות/אמהות-ילדים
    (אגב, תמיד היתה לי, זה לא מאז אנהליה (בחיריק כמובן

    השבמחק
  7. יפעת19.7.11

    מהמם .......אהבתי אני אראה לתמיר
    כמה שאתה צודק יש דברים שמתחברים כ"כ יפה ולא משתנים גם לא אחרי עשרות שנים

    השבמחק
  8. שני19.7.11

    מהמם, עוצמתי, מרגש, אפילו ניגבתי דמעה.....
    כמה שזה נכון, אני עדיין זוכרת כילדה את המעמד, הכח, הריח של אבא. באמת. שיהיה בריא.
    כל הכבוד לך – יצא מוצלח ביותר.
    בברכה,
    שני לוי - מנצור

    השבמחק
  9. גילי19.7.11

    תןדה על שחלקת ולו לרגע קצר
    קדושה שקט שיש בעולם הרוח
    המהות.

    השבמחק
  10. עידו19.7.11

    עזיקה, מקסים, אכן אין כמו המשפחה, זוהי זכות גם לקבל הרבה מההורים וגם להעביר הלאה לילדים (או ילדות במקרה שלנו, לבינתיים)
    וענייני ילדים ותורה מזכירים לי איזשהו קטע שכתבתי, המשימה הייתה לכתוב סיפור כלשהו מהתנ"ך מזווית שונה של דמות משנה, מצורף...
    והכי חשוב, שיהיה בהצלחה מחר ולאחר מכן החלמה מהירה!
    עידו

    השבמחק
  11. האשה הראשונה19.7.11

    אהובי ,
    לקרוא שוב , להתרגש ולחבק אותך.
    כל רגע איתך הוא חסד וכל שיר שלך הוא ברכה לעולם ולביתנו.
    שתמיד תיטע את הכח ואת מקור העצמה לחיזוקך אתה ,וביתך שלך ברוב עוז ושלום.
    אמן, כן יהי רצון.
    אוהבת אותך

    השבמחק
  12. סמי19.7.11

    עזי,

    מרגש מאד, שיחת אותה,
    ברשותך אעביר את זה הלאה לכמה מידידי,

    בתודה מראש,
    סמי

    השבמחק
  13. אבא19.7.11

    עזי התרגשתי לקרוא את הטור שלך פשוט להתגאות בך ,וזאת אני קורא אחרי הניתוח שעברת היום,אז בני בכורי, חזק, חזק, ותתחזק....

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.