29.4.08

מסיבה


   חברות וחברים אהובים
**%$#^@#$(@#$*)*@#

הגג כמו ציפה לבואנו כבר מלמטה
השמש התחילה לטבוע באופק הימי
שולחת קרניים אדומות לעזרה מהעננים
שילמנו בסימליות חסרת עניין
ושעטנו מעלה בציפייה

רעדי הבס הורגשו ממדרגות העץ
קולות הרוקדים גלשו מעל צווארנו כליטוף מענג
והאישה הראשונה התרגשה עד קצה אפה
אני חיכיתי לדגדוג המוכר שבושש לבוא
אותו עקצוץ רווקי שמחובר אסוציאטיבית עם מוסיקה גגות ונשים

צלילי שנות השבעים בעיבוד אלקטרוני עכשווי
מגנטו אותנו החוצה לפיסת השמיים המתנשאת
הראשונה השתלטה על הרחבה כפרח אחרי השקייה
כשבריזה נעימה מפזרת את שערה מסביבה
מבטי העוקבים נגררו אחריה בתשוקה

מסיבה שהיא לא חתונה בהיסטוריה הזוגית שלנו הקצרה
היא התרחשות משלהבת, שלא לומר – נדירה
אך אם זאת, עבורי, נוספה תחושת בטן מוזרה
בלי קשר ישיר לאלכוהול ועישונים מסויימים
התחלף אצלי משהו במנגנון המסיבות הקיומי

לא מחפש מבטים, או איפה כדאי לי לרקוד
את מי להזמין, עם מי לדבר, לייד מי אני חייב לעמוד
ובמיוחד לא תוהה לגבי איך יסתיים ליל המאורע
אם מי אחזור הבייתה ובאיזה מצב צבירה
הספיק לי מבט אחד אל הראשונה והתשובות הוצגו כהבהרה

נצמדתי אליה בין עשרות גופים מיוזעים
עינייה נעצמו וידיה הונפו בביטחון נעים
כל השאלות והתהיות התאדו להם באוויר
בדיוק כשהדיג'יי משנה כיוון ומתחיל להגביר
והיא למעלה -  מנצחת על המסיבה – על הגג – על העיר.

+
שד' רוטשילד --   עונה חמישית נפתחת
בין מזא"ה לבלפור
החל מ 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

התחלה נושנה:
1)      רוטשילד  - על השדרה מתחילים היום!!!! שעה 21:00 – לא לפספס.
2)      כן כן , תגיעו היום בשעה 21:00 לפתיחה, יהיו דברים טובים , משקאות כמה תופינים שטיחים ואווירה וכמובן שחמט.
3)      מי שלא מכיר או לא שמע , זה קורה היום כמו בחמש השנים האחרונות – מועדון השח של השדרה "מלכים ברוטשילד" יוצא לדרך לעונה חמישית – כולם מוזמנים.
4)      אני יודע – אמרו שיהיה מזג אוויר קריר, אבל הבטחנו ולכן נקיים – בואו בהמוניכם.
5)      תודות רבות לכל המגיבים – המתרגשים – הנחשפים – המחזירים אהבה , זה כייף גדול שאתם חולקים איתי – כן יירבו
6)      אף אחד לא יצר איתי קשר ולכן אף אחד לא שם לב שבעצם השתנה מספר הטלפון שלי....אז היום החדש מעודכן.
7)      מזל טוב לשירלי – המגיבה הסידרתית מהגולה-  יומולדת היום J
8)      יאללה – ההתרגשות בשיאה.
9)      הללויה.

5 תגובות:

  1. You are one of a kind. I love your writing

    השבמחק
  2. Barak31.7.11

    המייל שלך הוא הפעימה השבועית , בדיוק באמצע ומזכיר לי שהשבוע חולף
    לו בלי משים ....
    חג עצמאות שמח ! אל תשכח הרבה אנטריקוט ולשטוף עם ימבה גולדסטאר 

    השבמחק
  3. בתור רווקה ניצחית עד לא מזמן
    אני כל כך מזדהה עם כל מילה שלך
    לפני כמה ימים היינו באיזה באר
    ופתאום ציחקקתי לי באושר מהול בשלווה
    ליעד התבונן בי, קצת לא מבין ממה אני מאושרת פתאום ועל מה
    שואל "מה קרה מתוקה הכול בסדר?" ואני מחייכת אליו בחזרה
    בשמחה עילאית, אומרת
    "אתה יודע מה הדבר שהכי כיף לי פה עכשיו, בתוך באר מיוזע וצפוף עם מלא אנשים ואתה פה לצידי? ...שאני לא מחפשת!!!
    לא מחפשת איפה לעמוד, לא מחפשת מי מוצא חן בעיניי או מי מסתכל עליי
    כי הגבר שאני הכי אוהבת נמצא ליידי

    ואין אושר גדול מזה

    השבמחק
  4. איזה כייף לשמוע את זה
    איזה כייף שכייף לך ושמצאת אהבה אמיתית
    ויותר מזה שאת יודעת להעריך אותה כמו שצריך
    המון אהבות ונשיקות ותודה על רגע הגילוי הנעים

    נ.ב
    אקנה לך שושנים...... ליי ליי ליי ליי ליי

    השבמחק
  5. תודה מאמי..אתה פשוט כל כך מרגש בכנות שלך, שהכנות והשיתוף שלי חייבים לבוא בחזרה..
    איזה כיף זה שזוגיות באה נכון..היה שווה לחכות
    ובאשר לחתונה..אין לי ספק שגם זה בדרך! אני רק צריכה להתארגן קצת עם עבודה חדשה, להתבסס טיפה במקום העבודה הבא, וגם זה יגיע..עברנו לגור יחד לפני חודש וזה פשוט כיף גדול מאוד נהנים יחד
    ודווקא בגלל ששנינו לא צעירים ושנינו עברנו בחיים, אנחנו מעריכים את הזוגיות שנפלה בחלקנו

    יאללה שיהיה יום טוב, לי כבר עשית אותו

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.