22.4.08

האביב בעינים


  חברות וחברים אביביים

מאחורי נסגרת לאיטה דלת הכניסה
וקרן שמש רחבה נשברת וחוזרת אלי מן המראה
מאיר אריאל מתנגן בקלאסיקה רומנטית עזה
שואב אותי כדרכם של שירים לנקודת אושר בעבר
אופף את אווירה במתיקות של שבוע שנגמר
ונראה שזו לא רק הטמפרטורה מסביב
הכל פשוט מרגיש כמו אביב.

אני מהדס בריקוד לסלון
והיא שם משתרעת פרקדן אל הפעלולון
יצאתי רק לשעה קלה
אך זה יכול להיות דקה או שבוע בשבילה
היא מרימה את ראשה ומזהה אותי מייד
ובאחת נפטרת מבובה אדומה בלי יד
אין לה עדיין אוצר מילים משוכלל
אבל היא פולטת ציוצי שמחה שחותכים את החלל
בועטת בהתרגשות מתגברת עם הרגליים
כשאני מתקרב ומתמכר לריחה
אני רואה את האביב אצלה בעיניים

והנה האישה הראשונה יוצאת מהמקלחת
חולפת בפרוזדור כרוח עטופה במגבת
כתמונה חיה שהוצאה מסרט ישן
אני מחייך לעצמי בהכירי את הטקס הנושן
תהייה התלבטות קלה מול ארון הבגדים
התבשמות עדינה ועיסוי מקומי של שמנים
היא תבחן את בבאותה המשתקפת
בעוד מאחוריה עננת אדים מרחפת
ואני מתענג על המתכונת הידועה
מוצף בפרץ של חיבוקים ואהבה
מביט בה מהצד כשהיא מיישרת תלתל אחד או שניים
ורואה את האביב אצלה בעיניים.

+
לוצ'ה ( בוגרשוב 33 ) סוף עונההההההההה
החל מ 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

סוף עונה:
1)      העפם אל תכתבו לי חזרה שבעתיים – מיצאו את האביב שלכם והביטו לו ישר לעיניים, כן כן גם אם זו נערת הפרחים, או החר של השכן אפילו אם זה דג זהב קטן או כלב נאמן... מיצאו את האביב שלכם ותדעו שהוא שם.
2)      כמעט...אבל ממש כמעט...עברנו היום לשדרה ! אבל בסוף זה לא כל כך קרה, כי לא הצלחנו ליצור קשר עדכני עם ארנון...ואבנר ביקש לדחות את הפזמון ובכלל ההענות של ההמון אינה כתמול שלשום.....אבל רוחנו איתנה וכנראה שככה זה בסוף עונה, שבוע הבא זה יקרה בוודאות !!!
3)      למי שלא קרא את הסעיף הקודם  ç באותיות קידוש לבנה.... רוטשילד  - על השדרה מתחילים בשבוע הבא !!!!
4)      אז מה יהיה בשבוע הבא  ? תהייה שתייה קלה ומתוקים ואפילו חטיפים (חמצים) ויינות לבנים... אז כולכם מוזמנים לקחת חלק בחגיגה – לתרום משלכם ולהנות מההצגה.
5)      אז איפה איפה הם האנשים ההם: אלי לוי ואחיו, כרם שאולי כבר חזרה מהגולה, ארנון הצפוני, אור השומרוני, אסף ואסף עם שמות המשפחה הדומים, אמיר עם כל קהל המאמינים הדבקים, חנן, תום, דודי, דנה, גור, יובל, גילת ועוד רבים וטובים אחרים...אה וגם איך קוראים לו ההוא שכותב את השירים...
6)      חג שמח ואביבי  - צאו לטייל !!!! אין כייף גדול מזה, מזג אוויר מושלם , הארץ פורחת ומחכה רק לכם שתגלו את יופיה.... אז צאו –טיילו-נקו אחריכם וחיזרו הבייתה בשלום.
7)      באמת – אבל באמת אוהב אתכם מאוד.

5 תגובות:

  1. ערן לוז31.7.11

    איזה יופי
    איזו כתיבה
    כמה אהבה נשפכת ממך אל הדף (המסך)
    ואל אשתך שתחיה

    אוהב אותך
    מקווה שאתה בריא כשור
    ושנפגש בקרוב
    ערן

    השבמחק
  2. מלובני31.7.11

    ייאלה שבוע הבא אני מגיע לטקס הפתיחה החגיגי של העונה
    ותביא גם את הילדה והאישה

    השבמחק
  3. שירלי31.7.11

    גם אני אוהבת אותך
    פה האביב עדיין מתעתע נותן כמה ימים חמים ואז נסוג לאפור קריר
    עושה לנו טיזינג
    ועוד תגלית: התזמון המהמם הזה שיש בארץ לא קיים בשאר העולם
    בארץ בסופ"ש תמיד יפה
    לא ככה?
    פה זה לא עובד, יהיה מהמם בשבוע ואז מגעיל בסופש
    לא ברור לי איך הם לא עושים משהו לסדר את העיניין הזה
    ובכלל אין כאן יום שישי שזה הכי מבאס
    יוצא לי מייל מתבכיין
    לא נורא
    נשיקות
    שירלי

    השבמחק
  4. חנן31.7.11

    will come this week - miss it very much (also as much as i like your songs... :-))

    השבמחק
  5. האשה הראשונה31.7.11

    איש של קיץ שלי
    סאנשיין, חם ולוהט עם צבע בוהק מתוק בפה עם מבט מסנוור
    איתך
    אביב לי בלב - ומלבלב בנשמה כל השנה
    הלבלב במקומו מונח....
    LOVE LOVE

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.