8.4.08

הניתוח


חברות וחברים
/\.\.\.\.\/\/\/./././././\

ונניח שזה לא מצליח
כבר היו מקרים מעולם
איזמל שנעלם, וריד שלא נסגר
צילום שורר שמזהה לייד הכבד פצירה.
"אחד לאלפיים שבע מאות" הם אומרים
אבל זה לא שמישהו באמת עורך ספירה

בינינו, הכל יכול לקרות והפחדים מכרסמים
תמונות מפחידות של קביים וכסאות גלגלים
מעבירות בי חלחלה מהקיבה לאישונים
אלו חיים אחרים אלו – לא שלי -לא מתוכננים
כאילו אני מבין מה בכלל תהיה ההשפעה
של הרדמה חלקית מול הרדמה מלאה

ואני יודע,אמרו לי, זה ניתוח פשוט עם שם מסובך
פותחים , מכניסים מצלמה ומסך
וגוזרים את כל מה שלא מתאים לתמונה
אין מה לדאוג, זה פשוט יותר מלהסיר יבלת
הברך נמצאת מתחת לזכוכית מגדלת
המדע בהתעצמותו,הטכנולוגיה מהוללת

אבל מה אם יתפקשש למנתח
נאמר...ייפול עליו ביום לא טוב
כזה שהקפה נשפך על המכנסיים והמכונית נגררת מול העיניים
שהארנק נגנב ואיזה יתוש מתלבש לך על הגב
כזה יום שהאישה בעצבים עליו בלי הפסקה
או שישב על צבע טרי או סוכריית מסטיק מתוקה

מקווה שלא, כי אני כבר שוכב על השולחן
חתמתי על כמה וויתורים ואמרו לי שאני מוכן
המנתח חובש כובע וחלוק ועשר שכבות סטריליות מבד
אפשר לחשוב מה הוא כבר הולך להשפריץ מתוך חור אחד
הוא מצמיד לי פיה ואומר לי לספור לאחור ולשחרר ידיים
ואז קורץ לאחות כשאני סופר : ארבע....שלוש....שתיים...

+
עדיין לוצ'ה ( בוגרשוב 33 )
החל מ 20:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0523414857

דברי החיתוך:
1)       הפתעה נעימה ביותררררר– אנשים רבים הגיבו בהתרגשות עצומה ובהוזלת דמעה, חלקו איתי רגע של התפרצות רגשית ומלאו אותי בסיפוק והנאה – השיתוף באירוע משפחתי ובַקשר הורים-ילדים נוגע בכולם...תודות לאנשים שהביעו את עצמם : אמיר פורת, אורית זילברמן, דביר הלוי, אבישי אושרי, חושנית, גיל פריינטה, קרנולית,עופפפפפר, ליאת סינואני, גילי אלרן, סיסטר יפעת, סיסטר שני, עידול'ה, סמי ברוכין, האישה הראשונה ואבא.
2)       בדיווחים מהשטח נאמר לי שגברים ונשים החליטו להתייחס ברצינות להערה האחרונה משבוע שעבר והתחילו לפזר אהבה ברחובות, כתוצאה מכך נתפסו כבר שלושה ארבעה זוגות חדשים ואף כמה הריונות..ומאותתים לי שהתופעה מתרחבת ...אז יאללה לעסק.
3)       המייל מגיע באיחור אופנתי – מה זה אופנתי ?!! מהצעקה האחרונה – אבל לא נורא- \ה קורה גם במשפחות הטובות ביותר.
4)       עדיין מתכוננים לאביב ולאלו שירימו את הכפפה – הדור הצעיר של השח...דור הולך ונעלם ?
5)       מי שיש לו חלום ישים אני מאחל לו שייתגשם.
6)       הרגשה טובה להמונים – וחודש טוב לכולם ( חודש ניסן החל השבוע ).

3 תגובות:

  1. חלי19.7.11

    כרגיל כיף לקרוא 
    החלמה מהירה
    חלי

    השבמחק
  2. טוב, אז קודם כל אני שמחה שעברת את ההרדמה בשלום :-), גם אני זוכרת איך הובהלתי לניתוח חירום בבטן, לפני שבע שנים והיה שם איזה רופא שהחתים אותי על מלא טפסים והסביר לי "ברגישות" שכמו שבנאדם נהרג בתאונת דרכים וככה הלך לעבודה ופתאום לא חזר, ככה יש סיכוי שאני לא אתעורר. זה היה המרדים הנחמד שלי, שבאמת ניסה להיות נחמד - אבל את ההרדמה עשו לי כשאני כולי דמעות ומעט מעט אחרי ההיסטריה :-)

    בכל אופן, אני שמחה לשמוע שאתה איתנו, רפואה שלמה ומקווה שהניתוח צלח.
    שבוע מקסים

    השבמחק
  3. Amit Shar25.7.11

    איזה יופי של רעיון! והביצוע, כמו תמיד, מעולה!
    ידידך עמית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.