13.2.07

טיסה נעימה 2

חברות וחברים מעופפים
RJ8300AMNBKK à ß RJ8301BKKAMN

פתאום כולם טכנאים
האמריקאית השמנה חושבת שראתה סדק בכנף
הסטודנט הגרמני קלט חלק מתנפנף בזנב
ושתי תאומות מסקוטלנד שחזרו מהשירותים
נשבעות שראו את הטייס מזיע
רק הדיילות מחייכות.

אני זז באי נוחות על הכסא המרופד
שנראה לפתע צר ומחניק
ובודק מהחלון שלפחות המנועים במקום.
נו, אז יש קצת קולות ...
קורה בכל טיסה
גם בבטוחות ביותר
אלו רק החריקות הצורמות האלו
הן שיוצרות את הפאניקה המוגזמת.

התאומות שהתמקמו לימיני מהדקות חגורות
מן אינסטינקט של פעולה הנדרשת להגברת בטיחות
שני זקנים בריטים קוראים מדריך טיולים ושותים יין
כאילו הם באמצע מסאג' שוודי
ולא לפני התרסקות מעל האוקיינוס
זה משגע אותי ומלחיץ אותי כאחד.
רק הדיילות מחייכות.

המטוס רועד קלות
ושוקע במטר לחלקיק שניה
"כיסי אוויר" אני משכנע את עצמי "כיסי אוויר"
זה מה שלימדו אותי בטיסה הראשונה בחיי
ועד עכשיו זה עובד לא רע.
האור בתא הנוסעים כבה לשתי שניות וחוזר
זה הסוף, אני חושב ומתחיל לאבד צבע בפנים
תופס תהילים ביד ומחזק את הקשר עם אלוהים
רק הדיילות מחייכות.

עוד רגע אני תופס איזו דיילת
ומוריד לה אחת לפנים
ככה שלא תחייך יותר בחיים שלה
מה היא לא קולטת שאני בתהליכי חרדה מתקדמים
שברגע זה נבחרות בקפידה המילים לצוואה שלי
שתמשה מהאוקיינוס בעוד כמה ימים
שתגיד משהו
שתרגיע אותי

אני מנסה להתנחם באנשים מסביבי
הגרמני מאבד עניין במטוס ובודק את חורי האוורור
השמנה מכינה שקית הקאה למולה
ולרגע זה אפילו לא מגעיל אותי
הבריטים צוחקים כאילו מצאו את שביל הזהב
ולוגמים לגימה הגונה מהיין הלבן.

והנה כמו היה זה מתוכנן
המטוס מתיישר ועובר לטיסה חלקה
השמיים מתבהרים בין החלונות
ורואים כבר נוף של אדמה
התאומות פותחות את החגורה
ואני לוקח נשימה עמוקה
ומחזיר ללחיים צבע שנעלם
משחרר את הכתפיים והצוואר
ומפזר מבט מרגיע אל כל השאר

הדיילות מחיכות ועוברות עם כוסות שתייה
איזה מתוקות – הן אפילו לא דאגו לשנייה
הן ידעו מראש שיהיה בסדר בעוד כמה דקות
רק האמריקאית עוד סופרת סדקים
ושומעת קולות.

+

טיסה נעימה
לוצ'ה – בוגרשוב 33

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

זמין ב- 0523414857

ועכשיו ההודעות:
1) אני מבין שזה חורף... אלק – בקושי יורד גשם והשמש זורחת – אבל זו לא סיבה לא לשחרר את השרירים ברגליים ולדווש בערב שלישי לבוגרשוב, להיכנס ללוצ'ה, לשתות איזה בירה או מרק או סחלב חם ולהריץ משחקון או שניים...אתם יודעים מה , סתם קפצו להגיד שלום –סמכו עלי זה כדאי !
2) הליגה החלה לפני חודש וקצת וכל הקבוצות המייצגות שלנו פצחו בדרך חדשה – שיהיה בהצלחה לכולם.
3) אם בא לכם להגיב, לרשום שנהנתם לקרוא או לשחק אם יש לכם מה לומר לאומה – או רק לי, אם אתם רוצים לספר על סיפור דומה שקרה לכם או סתם אין לכם מה לעשות עכאתם מוזמנים להגיב ולשלוח מה שבראש שלכם. – באמת !שימו לב לסעיף הבא.
4) האויב מספר אחת הוא המובן מאליו !
5) ושוב המלצה חמה על הסחלב – להתראות בלילה.

2 תגובות:

  1. יניב15.7.11

    Ezy,

    When I read the section below I almost cried from laugh....the whole song is very poetic and suddenfly this aggression....this made me realy laugh

    השבמחק
  2. יפעת15.7.11

    אחי היקר , כל כך כייף לחזור לקרוא את השנינות שלך .....
    אני כבר במהלך הקטע כבר חטפתי התקף חרדה , כולה הייתי צריכה לחזור בטיסה מאילת וכבר ראיתי סרטים ....
    זה בעייתי לאנשים כמונו שצריכים את השליטה וברגע שהיא נעלמת אנחנו בחרדה.....
    טוב עכשיו שיש לי מחשב אני יכולה לחזור להגיב , אז יום טוב
    ובחזרה לשגרה הרגילה , חסרת החרדות וכמובן בעלת השליטה והידועה מראש .....
    יפעת

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.