6.2.07

ירח דבש

חברים אהובים שלי
~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~

זה קורה אחרי שמונה ימים בקרוב
אתה מגלה אותו
רוחבי ,פנורמי , מרגיע ויותר מכל – מושג !
ורק אז אתה מבין כמה התגעגעת אליו
כמה הוא היה חסר
השקט הנפשי.
אותה תחושה אופקית נעימה
מסגירה רמזים לחיוך
ושקיעה של שרירי הצואר.

ואתה תוהה האם זהו בסך הכל תוצר הנאה
האם שכיבה ארוכת טווח על חולות לבנים
מול ים בגוונים משתנים של טורקיז
משרים את האווירה המתאימה.
או אולי אלו שייקים טרופיים עם קישוט סחלב
בננה לוטי ומנת פד-תאי
שעושים את העבודה.

אבל אתה מרגיש שזה יותר מזה
אתה שומט את הספר התורן
ומתגלגל לנקודה מוצלת תחת ענף עץ
מסיט את הכובע ולוגם דרך קש מאגוז הקוקוס הקר
מביט באישה הראשונה יוצאת מהמים
עושה את דרכה לכיוונך עם צדף בידה
ולפתע מורגש מין סוג של קטרזיס
ואתה מחייך
ואפילו צוחק בלי סיבה

זה לא רק הסיפוק מהחופשה הארוכה חשבתי לעצמי
מדדה מהבונגלו בצהרי היום ומזמין ארוחת בוקר לחוף
מתענג מחיוכה השובה של האישה הראשונה
ופורט צלילים של התעוררות על הגיטרה
בעודי בוהה קדימה ללא מטרה
כי באי הזה בעצם... אין מטרה
אין מחויבות
אין עבודה או מטלות
אין חדשות , או ישנות, או לא מעניינות
יש רק מציאות זמנית
אפופה קרני שמש וכפכפים
משחקי פריסבי ועיסויי שמנים
תותים, פירות ים ודגים טריים
אהבה הרמונית וזוגית
והמון המון
שקט נפשי.

+

לוצ'ה – בוגרשוב 33
משחקים זה כל העניין

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

זמין כמו שלא הייתי זמין כבר הרבה זמן- 0523414857

שובן של ההודעות:
1. חזרתי ! – ירח של דבש, מתוק ונעים פקע לו לפני ימים אחדים וכמויות של שמש חמה – פתאי –ואננס נספגו בגופנו השזוף ונסכו אנרגיה חדשה ובריאה שהבאנו עמנו אצרה- שלום לכולם J
2. חזרתי לכתוב ! – מצאתי כמה מילים אבודות ורעיונות משונים ואחרי חודשים של מנוחה אני שוב לוחץ על הקלידים.אז בבהזדמנות זו תודה ענקית לדרור מלובני שתבע את חותמו הרבעוני בממלכת הכתיבה השחמטית, וודאי עוד יופיע פה בתפקידי אורח משתנים- סחטיקה בן-אדם.
3. והלהבה עדיין בוערת.... בלוצ'ה עוד זזים הכלים על הלוחות בכל שלישי בערב.- אז המשיכו לבוא בהמוניכם- רצוי בשעות מוקדמות שנוכל לשחק הרבה ( והפעם משחקי שחמט סיני נוספו לחגיגה )
4. אחחח ארצות טרופיות נשכחות ( לא יודע איך אתם חיים בחורף הזה) אבל בתוך הקור והגשמים- תנו קריצה והיו שמחים.

4 תגובות:

  1. מירל15.7.11

    my real first smile today.. all because of u.. :-)

    השבמחק
  2. חושנית15.7.11

    מי מלך??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חושן.... אני שמחה שחזרת לנוהל יום ג'.
    אוהבת
    חושנית.

    השבמחק
  3. שרון15.7.11

    הבאת בתאור של המקום
    הרגת אותי
    בא לי לברוח אחרי העבודה לאיזה אי - לבד
    היה קל לי לזרום עם התאור בזכות הגלויה שראיתי ששלחת להורים שלך - החוף המדהים הזה.........
    ואיפה אני עכשיו? - מסתכל משמאלי יש חלון המשקיף ל"נוף המהמם" שלנו כאן בקריית מטלון
    מאחורי יושב איש צוות שעוד שניה נרדם על המקלדת מרוב שעמום
    עוד כמה דקות אני אלגום לי מהקפה בוציאטו שהכנתי לי מהמכונה הנקיה שלנו לשתיה
    אך איזה כיף כאן ב 012 ....................

    השבמחק
  4. מלובני15.7.11

    סחטיקה אחי

    יאאאלה כבר התגעגענו לטור השבועי
    ואם לא אמרתי עד עכשיו אז תודה על ההזדמנות היה לי כייייף גדול

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.