27.2.07

ספיקינג היברו ?

סחבּקים אהובים שלי
אA إa אA إa אA إa א אA إa אA إa אA إa א

בשבוע שעבר הוזכרו מילים רבות שאינן בעברית (פוריטני, טריוויאלי, מסאג' וכו')דיסקסתי על כך עם האשה הראשונה שאמרה : סה-לה-וי
זו ההתנהלות בשנות האלפיים
כולם חיים באיזה קליפ
רוצים להיות אִין,להרגיש סֵלֶבס
אין איזה ריאליטי אחת שאין בה וונָאבִיז
אי אפשר לשלוט בזה
זה נהיה כבר חלק מהקָאלט
בשביל להיות בבראנז'ה
חייבים לדבר בז'רגון הנכון
אף אחד לא יכול לשנות את זה
אפילו לאבשלום קור אין סֵיי בעניין.

אמרה ופיזרה פירורי טוסט בין דפי הטיימאווט השבועי
מזגה לעצמה דאייט אייס-טי והמשיכה..
היום בכל טוק שואו אתה רואה סופר מודל אנורקטית
מכריזה על איזה קמפיין מהפכני של ליין חדש
או סאמר-סייל על ג'קט של סוף עונה של חברה מסויימת
שכל פאקינג שטות שלה הופכת אוטומטית לאייטם מתקושר
ואם זה לא אחת מאלה אז זו אחת מהסלולריות העושקות
אורנג' עם הילד העצוב והבלון
סלקום עם מחרוזת ישראלית בליווי אקורדיון
ולקינוח טלנובלה דביקה שפלאפון שלפה מהפנתיאון
היא סיימה את נאומה עם הביס האחרון
פיזרה קרחצן ארוך לחלל הסלון
סגרה את המגזין ופרשה לישון.

וואלה ,מלמלתי לעצמי בסוג של הפנמה
אחוז במשפטיה האחרונים של האישה הראשונה
מסתכל סביבי ומבין בהכנעה
אני מוקף בטוסטר, מיקסר, מיקרו , אובן, פְרִיזֵר, בּוילר
וזה עוד רק במטבח !!!
הייתי חייב להוריד איזה דרינק ולהירגע
החלפתי את הטריינינג לג'ינס וטי-שרט
נכנסתי לאוטו וגלשתי ברוורס מהאין-כניסה
השתקתי שיר של דנה אינטרנשיונל ברדיו
החלקתי דיסק סיקסטיז לקומפקט ושמתי על פול ווליום 
מקסימום הנאה

כשאתה בתוך העיר אתה נוסע ברגוע - אין אוטוסטרדות- אין מחלפים
וכך מצאתי את עצמי משייט ברחובות המוכרים
חולף על הסופר-פארם, שופינג-מול, דיסק-סנטר, קלאב-מרקט, אוורי-באדי שזה בעצם הג'ים המקומי
שמתחרה עם שייפ , סטודיו סי, הולמס-פלייס ולייף-סטייל על הפיגורות של תושבי העיר
עובר שני הוסטלים של תיירים, לייט-קפה, פאנצ'-ליין בלוק-באסטר
ומשרד שידוכים של לאב-מי שפתוח כל הלילה למי שמעוניין...
יורד בכיכר ודופק ברקס לפני במפר חדש או יותר נכון
נוף ספונטני של שתי בחורות במיני-שורטס וסטרפלס
שבסטאלבט שלהן עושות ג'וג'ינג באמצע לילה...
אכן אטרף תל אביבי ממוצע.

הפאב הפייבוריטי שלי בדרום העיר השתנה לדאנס-בר
עם סלקטוריות,דורמנים מאצ'ואיסטים ואלף טיזריות בנות 22
שדוחות נסיונות פיק-אפ מפוקפקים מצעירים ספק סטרייט ספק נשכנים.
סימסתי בליבי איזה צ'או קטן וחמים למקום ששרת אותי שנים באהבה
עשיתי יו-טרן וחזרתי על עקבותי עם חיוך מהול באכזבה.

בסופו של דבר החדש מנצח
אפילו אם הוא לא נושך ורק נובח
וכך גם העברית הנעימה
מאבדת אט אט את קיומה
ונעלמת בתוך קוקטייל מר
דורסני מנוכר ואכזר.

+

לוצ'ה – בוגרשוב 33
אתם חייבים לבוא – זה מאסט!!!!!

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

לא רוצים – אל תתקשרו- 0523414857

אל פינאל :
1) יש עוד מלא מילים שלא הצליחו לחדור לשורות הפואמה השבועית: טרק, אחלה, מערוף, נודלס, אפ, דאוון, טיפ, חמסה, צ'או, נאדה, מיני , פאן, הוט, יס, פדיקור, מניקור,אינסטרומנטלי, פנומנלי, גייז, מודה, בלאנקו, אהלן, פיוז, טרקינג, דיר בלאק, קאטר, פלייאר , טייק-אווי, דד-אנד, פוינט אייגז ועוד רבים וטובים.
2) אם יש לכם מילים נוספות שאנחנו משמתמשים בהן ביום יום מבלי לשים לב שהן בשפה זרה – שלחו אלי- ובכלל תרגישו חופשי לתקן – לבקר- להגיב ולעשות משהו עם החיים שלכם J
3) מהמגיבים של שבוע שעבר: יפעת ושני מהאחיות העולזות, אופיר מהקומה השנייה, רון עם המילון, וקארין המסאג'יסטית עם הכשרון.
4) איזה כייף שפורים מגיע- תחפושות – השתכרויות-אזני המן משרוקיות – שמח והמון שטויות – אל תהיו פארשים – תשקיעו ותהנו בגדול.
5) אני יודע שזה אף פעם לא קשור- אבל יש לנו ארץ מדהימה וזו התקופה הכי טובה לצאת ולראות אותה פורחת ומרהיבה .
6) מאיר אריאל הגדול כתב בזמנו טקסט מדליק שנקרא "אחלה בחלה קוקטייל פארטי" כחלק מהופעה בשנות התשעים ( מאוד רלוונטי לקטע של היום) אם למישהו יש אותו אני אשמח לקבלו.
7) יאללה ביי.

4 תגובות:

  1. עידו15.7.11

    Ezymon, what’s up? From the written lines I have a feeling that you are in a special good mood, very good!
    Btw, one of your best, not only the fun & smart content, but also the ‘writing style’ which is different from the usual poems… I recommend you to keep using it once in a while…

    השבמחק
  2. איים אין שוק ביג טיים!!!
    חתיכת מאסטר פיס
    אהבתי

    השבמחק
  3. ליאור15.7.11

    פייר...זה אחד המעולים!
    ויש לי עוד10000000000000000000 מילם בראש!לשלוח...
    תראה מה עשית לי כל הכלום אני חושבת על מילים!!!
    מסתכלת על השילוט ברחוב.חנויות למה הכנסת אותי!:)

    השבמחק
  4. שני15.7.11

    וואלה אחלה מייל, לקח לי שעה להגיב כי הייתי באמצע צ'ט עם חברה במסנג'ר.
    מאיפה כל הרעיונות ???? באמת יצא מדליק ואם הילדים לא היו יושבים לי פה על הווריד הייתי כותבת תגובה יותר ארוכה.
    אולי אני פשוט אשים להם איזה דיסק בדי.וי.די ואז תהיה לי קצת מנוחה, הבייבי סיטר האולטימטיבי.
    הקיצר יצא אחלה בחלה ואין צורך להוסיף. נהנתי ביותר !!!!
    ועוד אחת קטנה לפני סיום, אתמול הדס קרעה אותי מצחוק אני לא יודעת אם אתה מכיר אבל יש לה כמה משפטי מפתח:
    סיפרתי לה משהו בהתלהבות אז היא שואלת אותי: את רואה פה ים ? ואני עונה : לא והיא מגיבה: אז מה את נסחפת.
    אח"כ אמרתי לה שאני באה איתה לאיזשהו מקום אז היא שואלת: את רואה פה חבל אני עונה : לא והיא מגיבה: אז מה את קשורה.
    ויש לה עוד כמה פנינים:את רואה פה חול אז מה את חופרת.
    את רואה פה עמוד אז מה את נתקעת.
    הרגה אותי.
    יאלה ביי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.