20.2.07

'מסאג

חברות וחברים מפונקים
0e0ןe0eןe0eןe0eןe0eןe0eן0e0


אולי זה פשוט המוסר הצנוע הפנימי שלי
או שנצים מדומים של חינוך פוריטני
שסיגלתי עם השנים
אבל בכל פעם שאני מפרגן לעצמי במסאג' מפנק
אני מזכיר לעצמי שמגיע לי !
שבאמת עברתי שבוע לא טריוויאלי
ושהגוף משווע למגע מקצועי
רצוי בליווי שמנים ריחניים
מוסיקת עולם לכאורה
ברקע צבעי פסטל כאווירה.

הכנה נפשית היא הכרחית לפני מסאג'
הגוף אינו זקוק ליותר מהתראה של דקה
וברגע שזכית באישור פנימי
הוא כבר מוכן להתפשט ולהתמסר
לליטוף ולחיצה
אבל המח...
הוא זו שמנהל את ההצגה
עליו מוטלת המשימה לכבות את התת-מודע
להעביר את המחשבות
דרך מסדרון צדדי ולנעול אותן באיזה תא

המסע- ג'- מתחיל..

אני מתאים את פני לחור במיטה
ומרפה באיטיות את השרירים שבשליטה
קטורת בניחוח עדין מעיפה אותי לחלל
ומגע ראשון בכפות רגלי
מבטל לגמרי את כוחות הכבידה
צמרמורת חלשה גולשת על עמוד השדרה
פוגשת בנוזל חם המטפס באיטיות מקרסולי
ואולי זו תחילת הרגע
בו מורגש הבדל מוחשי
בין הצד הימני הנוקשה לבין המעוסה השמאלי

עשר הדקות הראשונות
משולות לשתי בריכות ראשונות בשחייה
זה אותו שקט קולוסאלי המנסה להשקיט יום עבודה
אתה מדחיק ויכוחים שאלות ותשובות תוך כדי חתירה
משימות, שיחות, בעיות ואפילו אהבות
צפות קלות כאוויר החוצה למעלה בכל צלילה וצלילה

ואז מגיע תור הגב
החלק האהוב והתפוס מכולם
המדיטציה הגופית בעיצומה
ואין שום דבר בעולם הזה
פרט לידיים, המפרקות לי חוליה אחר חוליה
שריר עוקף וגיד הנעה
עולות מהמותניים באיטיות נעימה
עוברות את נקודת גב הריאה
ומגיעות לשכמות בכזו הדרגה
שסוחטת ממני גניחה קצרה ועוד אחת ארוכה
עיניי מתכווצות ומשתחררות באנחה
וכל תמצית העיסוי מקבלת גושפנקה בשנייה אחת
ואם יש רגע שבו אני נשבע שכל שבוע אני כאן
זה ללא ספק יהיה באותה נקודה.

הידיים עוברות לריחוף אנרגטי
במרחק מורגש מעורי השמנוני
מסיימות את תפקידן בחן
וכמוני - מסרבות להיפרד
מבקרות לליטוף אחרון ברכות ראשי
ועוזבות את גופי בהתפוגגות
אל תוך השקט העטוף
זכרונות קטורת
וריח נר שרוף.

+

לוצ'ה – בוגרשוב 33

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

זמין ב- 0523414857

ועכשיו ..נו.. אלו שבסוף :
1) משנכנס אדר מרבים בשמחה !!!! אז תנו לו בטקילות !! בסודה , באשכוליות, בשוקו חם, במטרנה, היעקר שיהיה שמיייח.
2) לכל השואלים: האתר עדיין לא מעודכן ויכול להיות שבחודשים הבאים יעבור איזה שינוי מהפכני- לכן אין לינקים וכדומה. אבל עדיין אפשר להצטרף לרשימת התפוצה רק להקליק כאן רשימת תפוצה ולשלוח.
3) מהמגיבים של שבו שעבר: יניב זילברמן שצחק בלי סוף , שירלי מניו יורק שלקחה את ההזמנה לסחלב חם, עמתי שביקשה לרדת מהמגלשה, יפעת שחזרה לפעילות מחשבית, אופיר הציני, דרור המפרגן וחבר שלו גיא שעתר לשינוי שיטת הבחירות.
4) תגיבו ותכתבו – אפילו מילה – משפט – ירידה –צחוק- מרמור – אף פעם אי אפשר לדעת מה ילד לו יום.
5) אפרופו אדר ! עוד שבוע לפורים ! פראייר מי שלא מתחפש .
6) יאללה צאו לטייל החורף של שבוע שעבר נגמר והכל פורח- שווה במיוחד.

2 תגובות:

  1. נירית15.7.11

    איך מתאים לי מסג' שכזה – מפנק ומפרגן , אבל לאחר חודש מסג'יסטי בחופים נראה לי שיסורי המצפון יעלו על השמנים....

    השבמחק
  2. קארין15.7.11

    מותק זה מקסים!
    אפשר לשלוח את זה למטופלים שלי?

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.