19.6.07

זכרון דברים

  1. חברות וחברים יקרים מאוד
    ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂ᴝ⌂

    זה קורה לי בעיקר בשורה של השימורים
    כל מי שעובר ומציץ לי בעגלה
    בטוח שהתחילה מלחמה
    אני מאתר בשיטתיות מקצועית
    כל קומבינציה שמוזילה את הקנייה
    וקליימקס המבצעים מתרחש בחמוצים
    שלושה בעשר עם תוספת של עשרים אחוזים
    חישוב מהיר חושף חיסכון של ארבעה שקלים
    וזה מחריף עם הפטריות, החומוס והזיתים
    אני לא עומד בזה
    תוך כדי צלצולים דמיוניים של שקלים נופלים
    אני מוריד קופסאות תירס גמדי ופלפלים
    עורם ומחניק צחוק אירוני לעצמי

    שכן אותו חינוך חסכוני
    לא מנע ממני לבצע אתמול בערב מהלך מהפכני
    עשיתי זכרון דברים
    וחתמתי על דירה שתעלה לי
    מספר קטן עם תוספת של שישה אפסים.

    והמוזר הוא שמעמד החתימה
    לא הרגשתי ריגוש
    ואגב
    גם לא שילמתי גרוש
    פשוט התחייבתי להעביר את הסכום שננקב
    ושלא תבינו אותי לא נכון
    זו לא איזו תעוזה שאני מתהדר בה לעיני כל
    זה יותר דומה למשחק מונופול
    אתה מוסר שטרות שקיבלת בתחילת המשחק
    ומעבירים לך איזה בית או מלון
    או קזינו פינתי עם רשיון
    עד שתתעשת או עד שיגיע תור האחרון

    זה מין קסם בו כסף וירטואלי
    שמעולם לא היה בחזקתך
    עובר מבנק אחד לבנק אחר על פי חתימתך
    ובסוף התהליך אתה זוכה בדירה
    כמו מתנה משמיים
    רק עם הערת אזהרה
    שאנחנו שמים עלייך עין
    לאיזה עשרים שנה
    עלייך ועל כל המשפחה
    ואז מקנחים בברכה

    לך תגור זוג צעיר ותהיה מאושר
    רק תחתום על עבדות לבנק שתבחר
    רקן חסכונות
    קח הלוואות
    ותתרגל לזה שמעכשיו
    החשבון שלך רק עובר...ויותר לא שב.

    +

    הערב בשעה 21:45
    שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)

    אז
    חיים טובים וניפגש
    עזי

5 תגובות:

  1. אנונימי10.7.07

    אהבתי אהבתי אהבתי...צחקתי צחקתי צחקתי.....
    נכון יש לנו את הקטע הזה של החינוך החסכני ? מוזר כי אמא ממש לא כזו, לא מסתכלת על מבצעים, זורקת טונות של דברים..., אצל שרון זה לא ככה...., כנראה משהו רק אצלנו...וזה לא רק בשימורים אלא בכל המבצעים למינהם.
    והקטע המלחיץ של הדירה שפיתאום אין לך בכלל חסכונות, הכל נלקח (למטרה טובה כמובן) אבל בכל זאת לחץ....
    אחד הטובים שלך....מזדהה לגמריי.

    השבמחק
  2. אנונימי10.7.07

    מזל טוב !!!!!

    (בתור מי שכבר היה בסרט הנ"ל,
    חתם, שילם, התלהב, ונגעל,
    נפגע מבנק, החזיר לבנק,
    מכר, השקיע, נתקע, שקע,
    ותכננן-תיחמן הרבה מספרים
    עם המון אפסים, אומר רק זאת:
    עם הזמן, הדברים פשוט מסתדרים
    הרבה יותר טוב מכל
    מה שאנחנו מתכננים ..)

    השבמחק
  3. Amit Shar15.7.11

    עזי היקר, ברכות! אכן ארוע מכונן, מקווה שתגמור תוך פחות מעשרים שנה (:

    להתראות הערב,
    עמית

    השבמחק
  4. צורי15.7.11

    מזל טוב ענק לרגל הצטרפותך לעדת העבדים הממושכנים! ככה מודיעים?! תבלו היום ונדבר לגבי פרטים

    השבמחק
  5. יפעת15.7.11

    האם האמנם חתמתם על דירה ?
    והנה אני יודעת כנראה אחרונה.
    העיקר מברוק ושיהיה בהצלחה
    אגב אתם באים בשישי להורים לארוחה ( הייתי צריכה חרוז..)
    סתם אחי , אהבתי וצחקתי
    קטע טוב מאד , אני עד היום פעם בשנה שמגיע העדכון
    כמה משכנתא התקצצה השנה
    אני אומרת לתמיר אל תגיד לי כלום
    שאני לא אתרגז ואכנס להתקף נשימה
    למה, בכייף שיורד כל חודש איזה סכום
    ובסוף מסתכם בסכום זעום
    אפילו בסוף יצא לי חרוז
    אז זוז......

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.