5.6.07

האנשים הזוכים האלה


חברים של חברים יקרים
<ֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵ>

אז איפה איפה הם ...האנשים ההם
נו... אלה....
שכולם מכירים ממש ממש טוב
שמדברים ומצביעים עליהם ברחוב
ורק אני אף פעם לא פוגש מקרוב.

איך אני באמת לא מכיר ברמה האישית
מישהו שהביא בלוטו בול עם שישה ניחושים
או אחד שגזר קופון במליונר
פתר את חמיצר
פיצח את הכספת
ועלה בגורל מבין אלפים
ומי לעזאזל זכה פעם בתוכנית המנויים
מי עומדים מאחורי השמות הכי פיקטיביים בעולם –
אני רוצה לראות פנים !

איך זה שכולם שמעו וראו
את הסטודנטיות שרקדו ערומות בכיכר
והן אפילו לומדות בכיתה עם אח של חבר של מכר
אבל אלא משתתפות איתי באף סמינר
וכל מי שאני שואל אותו
נשבע שהוא ראה את התמונות בשבוע שעבר
אבל הוא לא מוצא אותן כבר –
מוזר..

ואיך זה כשארגון המורים פצח בעיצומים
זה מעולם לא השפיע על התיכון שלי
אגב, גם לא הסתדרות המורים
או ארגון המכללות .
פשוט למדנו רציף ובלי הפסקות
אצלנו המורים קיבלו כסף במזוודות
שום שביתה לא עשתה עליהם רושם
או שינתה להם מוסכמות.

ואיך זה שאף פעם לא עף עלי כדור בייסבול תועה
באמצע משחק ליגה מתוקשר
גם לא כדורגל או פוטבול וכדורסל
אפילו לא טניס שולחן
ושילמתי על הכרטיס במזומן !
בלי לעלות לשידור בתחנה מקומית
או לקבל בונוס מהבוס אחרי שהשתנתה לו התכנית..
ובכלל איך מקבלים כרטיסים חינם
מי אלה האנשים שזוכים בהם ככה סתם
איך הם תמיד עוברים ליידי
משפשפים לי את הכתף
עומדים מאחורי
ומלפני ומצדדי
למה לא יוצא לי להכיר אותם.


+

הערב בשעה 21:30
שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי ( 0523414857 )


בקטנה:
1. מי שעומד באחד מהקריטריונים שהזכרתי מחוייב לבוא ולהציג את עצמו בפניי מייד. בעיקר מי שמזהה את עצמה כסטודנטית הוללת לשעבר J.
2. המייל הגיע באיחור – כי אני זרקן ! וגן כי בינינו , הוא לא משנה את ההלטה של אף אחד אם להגיע לשדרה המהממת באמת....תקנו אותי אם אני טועה.
3. טעם העיר אזל! ליגת האלופות נגמרה ! יש בערך עוד אלף תוכניות עד הגמר של כוכב נולד...אז אני לא מבין מה יש לכם יותר טוב מלשתות בירה בשדרה???? יאללה תזיזו את התחת שלכם ובואו לנשטם קצת אוויר קייצי בשדרה היפה ביותר בתל אביב.
4. מהמגיבים של השבוע שלפני שעבר : בראש ובראשונה מור שנתנה מונולוג יפיפה , ציני ומלא הומור חיובי- אהבתי –אהבתי –אהבתי . שירלחי שקלטה את הטריק אבל שיחקה אותה בכיוון מדליק, סבריאל שהתפעל ויוסי שנתן הלל, עידו'לה שהגיב בקטנה וזאת שאין לה מתחרים – האשה הראשונה.
5. אומרים שיהיה שרב – אז בואו בהמוניכם.
6. שבוע טוב ומעניין.

5 תגובות:

  1. אנונימי10.7.07

    טוב אז אחרי הרבה זמן שלא הגבתי וגם לא כ"כ הספקתי לקרוא , התיישבתי ופינקתי את עצמי באבטיח טוב וקראתי ...
    אני מתפלאה עליך , לכתוב הרבה על אותם אנשים שלא מכירים...
    תן לי שנייה לחשוב ...
    מי זוכה בכרטיסים בחינם .... מי דיברה בטלויזיה וזכתה אצל אודטה..... מי מקבלת זיכויים על דברים שלא המציאו להם פג תוקף ......
    אחותנו היקרה , הרי לך מכרה ..
    יאאאלה אני מנסה להגיד שאהבתי את הקטע
    נשתמע יפעת

    השבמחק
  2. אנונימי10.7.07

    הי עזי,

    השיר כל כך במקום....
    אז רק רציתי לעדכן אותך שהבן זוג (כן...ההוא מהודו) הצטלם אתמול למליונר,
    אומנם לא עלה לשחק אבל היה בין העשיריה......איזו גאווה

    השבמחק
  3. אנונימי10.7.07

    הי מותק, מה המצב?
    לא מתכוונת לפתוח בשירה, אני באמצע לימודים למבחן, רק לעדכן, שאימא שלי זכתה בטווינגו חדשה בהגרלה, ואת הכרטיס להגרלה, הביאו לה חברים יחד עם מתנה ליומהולדת על קניה של איזה בגד...
    ואותה אני מכירה מקרוב, ואפילו אתה קצת מכיר...
    אז נשיקות, ד"ש לאישה הראשונה, ומחכה שניפגש בספ"ש...

    השבמחק
  4. אנונימי10.7.07

    זה יכול להיות עוד הרבה יותר גרוע...
    אתמוך למשל, ישבתי עם קרני (והבנות כמובן) בגלידה
    אני משוכנע שאני יודע איך נראית ריקי גל
    אך שקרן שאלה אם אני מזהה, ידעתי לומר מה הטעמים שאוכלים כל האנשים סביבי, אך ריקי לא ראיתי...
    וזו רק דוגמא קטנה מייצגת...
    אך בינינו מה זה משנה
    הכי חשוב זה להכיר רק את חברינו הטובים (והבנות כמובן!)

    ד"א, מי זה עידו'לה שהגיב בקטנה שבוע שעבר?
    (יש פשוט מגפת עידויים)

    השבמחק
  5. אנונימי10.7.07

    אז בוא ואתן לך עדכון קצר:

    אחי הקטן אלוף הארץ לשעבר
    באיגרוף תאילנדי ולחימה משולבת
    יש לו הופעה ספורטיבית של חמש דקות
    בערוץ הספורט

    ואני...מזמן מזמן כשעוד הייתי ממש קטנה
    הופעתי בעונה הראשונה
    של "בלי סודות"
    כן, הילדה הקטנה הזאת
    בכיתה ב'
    שלוחשת לחברה באוזן ומשחקת משחק קלפים וזיכרונות

    וחבר טוב מהמכללה
    שיצא בלא פגע מהאירוע הנורא
    בספטמבר 2001
    כשעבד במגדל הצפוני של התאומים
    ויצא כולו חבול ושחור בפנים
    אפילו ראיתי תמונה, מדהים

    וחברה של ההורים
    זכתה במשהו כמו 20 מיליון בלוטו האמריקאי
    לא ברור הפשר
    אבל הם כבר לא שמרו על קשר

    ותאר לך שאבא שלי היה חבר של סטיבן שפילברג
    לפני 40 שנה
    ויודע לספר על כמה שהוא אדם מקסים וטוב
    חבל שהוריי חזרו לארץ מהגולה
    אולי יכלו להיות לי קשרים
    כשחקנית מתחילה

    ואבא של חבר שזכה באליפות אכילת חומוס בתוכנית של דודו טופז
    טוב אולי זה לא נחשב

    ופעם, בערוב סיני הרחוקה נהניתי מערב של צחוקים עם אלי פיניש
    הוא אחלה בנאדם בחיי אפילו היינו בקשר תקופה

    והבוס לשעבר שלקח מקום ראשון ב"חוליה החלשה"

    וחבר שזכה בכרטיס חינם לאיזה משחק כדורגל חשוב באנגליה
    אבל דווקא אצלו
    יצא משחק תיקו אפס, מסכן
    כמו שאיחלו לו חבריו צרי העין "שתראה הרבה גולים, אמן"

    לאחרונה
    גיליתי שסבא שלי היה שחקן כדורגל באולימפיאקוס
    לפני שהנאצים הגיעו ליוון
    ויש תמונה...

    לגבי הכיכר...
    כמה אנשים ידעו לספר לי
    שבחגיגות אליפות גביע העולם של ברזיל, בעבר,
    ראו אותי רוקדת בכיכר
    בחדשות ערוץ שתיים
    כולי מאושרת עד שמיים
    (הייתי לבושה...)

    אך...

    על הסטודנטיות בכיכר לא שמעתי, לא ראיתי
    וגם אצלי מעולם לא היתה שביתה
    מקסימום פעם הייתי אמורה לעבור ניתוח
    אבל הרופאים שבתו והוא נדחה

    כן כן הכול עובד ליידי
    יש מעט פרצופים עמומים מאחורי הסיפורים
    אבל באופן אישי
    המקסימום ש"זכיתי" בו
    זה טיפול פנים
    בקניון השכונתי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.