26.6.07

גברים עם כיסים

חברות וחברים אהובים
2s5s2s5s2s5s2s5s2s5s2s5s2s5s2


"אני לא לוקחת ארנק"
היא משחררת הצהרה לחלל המזדרון
וגונבת הצצה אחרונה במראה שלייד דלת הכניסה,
יש לה פרצופים מיוחדים שהיא שומרת למראות
כמו בודקת את מגוון האפשרויות
ליכולתה להראות במצבי רוח משתנים

היא לובשת שמלה פרחונית בהירה
כזו שמבליטה את חמדות הנשיות שלה
אני מרוצה ומחמיא לה
מה לעשות, אני נמנה על הדור הקלאסי
אוהב שער ארוך ושמלות
שמלות נותנות חיות לגיאומטרית המרחב המתפרצת
מלבות את הרגשת החופשיות הקייצית
וטומנות בתוכן פיתוי מתנפנף מלא עוצמה

היא מתענגת על מבט ממש אחרון במראה
ורק אז משפטה החורץ, נוחת ונטמע
"אני יוצאת בלי ארנק"
משפט תמים לכאורה
אבל כשהוא מגיע בשותפות עם שמלה
זה מצריך הערכות חדשה לגמרי לקראת היציאה
זה דורש תכנון בילוי מדוקדק
שאמור לשכלל בתוכו אירועים בלתי תלויים
מטרות לא מכוונות ושינויים במזג האוויר
שכן סיכוי להיקלע לטיול חופי בשקיעה
הוא שווה ערך לקניות בשוק הפשפשים
או לצפייה בסרט של חצות ושלושים.

אני נסוג לחדר ומחליף למכנסיים עם יותר כיסים
צריך להיות מוכן להכל
סיגריות , נרתיק משקפי שמש, טישו, ליפסטיק
אין תסריט ידוע
אם היא לא לוקחת ארנק אין לה שום צורך בתיק
טיפות זיעה מבצבצות ומתחילות את דרכן בצידי מצחי
היא עוברת לסקירה של הפרופיל – יש לי זמן
אני פוזל לתרמיל הטיולים בחדר הסמוך
ומייד מרגיע את עצמי –אין טעם לפאניקה
לא נשאר לי הרבה
בסך הכל לדאוג לקחת קצת כסף קטן
רצוי גם כרטיס אשראי וכמה שטרות
כרטיס תושב וצרור מפתחות
מכשיר סלולר וקליפס לשיער
תלושי הנחה ורשיונות
וכמובן גם זוג הזמנות.

היא מסכמת במבט הכי אחרון במראה
כשאני מוכן עם כל הציוד בידיים
היא פוסעת לכיוון הדלת
מסתובבת ושואלת
"מאמי , אכפת לך להביא גם מים?"

+

הערב בשעה 21:45
שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי
  1. בשבוע שעבר היה כזה כייף – אמנם באתי מאוחר והייתי עייף אבל כל כך נהניתי מהאווירה והאנשים– לפעמים אי אפשר לתת לזה הסבר, אבל יש ערבים שאני פשוט נהנה בהם ביותר.
  2. נחמות לכל הגברים הקולבים שיוצאים כמו מחסן אפליקטרים ממונע לערב שהיה אמור להיות נעים ועוד מוכרחים לקחת ג'קט למרות שהם מתים מחום, כי הם יודעים מראש שאף פעם לא קר לה כדיוצאים מהבית – אלא רק אחרי שעתיים !!
    סחטיקה למגיבים הרבים –למברכים ולמתעניינים- טוב לכתוב כמה מילים מאשר לשתוק שנים.
  3. מההמונים שהגיבו בשבוע שעבר עלינו לטובה: צורי , מור ,שירלי ועמית שנתנו את ברכתם הכנה, אופיר ודני שהשתתפו בהרגשה, וברק ששיתף ביצירתו החדשה , אסף שהתעניין ועידו שפירגן, עידית שרתה לקפןץ לביקור מרחוק, ושני שהתפקעה מצחוק, יפעת שהתפלאה שהיא יודעת אחרונה וחושנית שפרשה שורת ברכות של עין הרע שיהיה טפו טפו טפו בשביל ההגנה.
  4. אז שוב מי שרוצה לקבל את המייל ממקור ראשון – שיקליק כאן- הרשימה
  5. תחרות החידות שתתחולל בשדרה בקרוב נמצאת בהתהוות ... אבל לפני שנמשיך לשחרר את הסיפור קבלו טיזר קצר ולא קשור... " גם שחור וגם לבן, הוא אדוני אדוני ואפילו שחקן ? "
  6. עוד מעט לילה לבן...ביום חמישי הקרוב....יכול להיות שנשקול להרים עוד ערב שיציע שחמט לרוב.
  7. איזה חום קרנפים יא אלוהים.

8 תגובות:

  1. אנונימי10.7.07

    עזי ממש אהבתי!
    במיוחד את המשפט
    "כמו בודקת את מגוון האפשרויות
    ליכולתה להראות במצבי רוח משתנים"...

    זה כזה נכון ככה גם אני עושה!
    אומנם אצלי זה בכדור-סל,
    בודקת כל מצב קליעה אפשרי מול המראה,
    ורק בכדי לא לצאת מתלהבת אני צריכה שתהיה לי גם תגובה צנועה אחרי כל סל,
    שאת כל זה אני עושה מול המראה מן הסתם.. בגלל זה אומרים "ככה צנועה ככה טובה".. חחח סתם

    בקיצור ממש אהבתי את מה שרשמת.. קבל ח"ח..

    השבמחק
  2. אנונימי10.7.07

    נשמע מוכר, מקווה שמתרגלים... (:

    השבמחק
  3. אנונימי10.7.07

    שוב קרעת אותי מצחוק , ותראה מה זה האנרגיה שלנו, לפני שקראתי הבוקר את השיר כבר שמלת קיץ זרקתי על עצמי.
    ממוש, חולה עליך !
    אוהבת אוהבת אוהבת

    השבמחק
  4. אנונימי10.7.07

    עזי היקר

    אל תשכח שאישה יפה
    מפגינה קודם כל צדודית מרשימה
    אם זה חזה מפואר,
    שמלה מבוגרת שנקר
    או עכוז המטיל צל כשל הר,
    או (בעיקר) אף מלכותי,
    שבור או ישר.

    כשאתה לצד מלכתך המוכתרת
    אין ספק שלך נותר רק תפקיד אחד,
    להפוך לנתין, שרת, ויד עוזרת.
    הרי לא ייתכן,
    ואין זה הולם,
    שלצד איפור, עקבים ושמלה נפלאה
    היא תסחוב שקית ניילון עם חלב תנובה
    אוכל לכלב, מיץ פז או מזמרה.
    הולכי הרגל ירימו גבה,
    צו מניעה יגיע ממשטרת האופנה.

    לכן אין ברירה,
    תפקידנו ברור
    להיות נושאי כלים
    לקנות מכנס עם כיסים
    להעמיס טרולי במוצרי איפור וניקיון
    לחבר לצוואר את הפלאפון
    בכיס האחורי לדחוק טמפון
    ולקוות רק שיום אחד שוב תחזואר ותהיה האדון..

    יום נפלא
    ובהזדמנות זו אני מתנצל על שלא יוצא לי להגיע לשדרה.
    בימי שלישי רועי ישנה אצלי,
    וזה קדוש לי

    אוהב
    ערן

    השבמחק
  5. אנונימי10.7.07

    לנו נהיה די פשוט:
    יציאה מהבית עם סמיטריילר אדום זוגי
    תיק כחול תלוי מאחור
    עם מגבונים חיתולים טיטולים ועוד דברים מפנקים
    תא המטען ממוקם בקרקעית
    וקצרה היריעה מלפרט מה הוא יכול להכיל
    על הגג קשורה שמיכה ארוכה להצליל
    ומעל ניתן כמובן לקשור את בובות הקוף והפיל
    זהו יש הכל אפשר לצאת לרחוב
    אה, כמעט שכחנו, את שתי הבנות...


    עידו

    השבמחק
  6. ג'וליה15.7.11

    אתה פשוט מלך!
    האשה הראשנה מקבלת כבוד ויש כבוד!
    מחכים לקרוע איתכם את העיר ביום חמישי.
    מסורת היא מסורת......
    וגם יורשת העצר ישתבח שמה תפזז איתכם בחולות ותתנועע לה בקצב האגדו בחוף מנטה ריי באודה מנשנשת הישר מחבל הטבור של אמא נירי איזה שרימפס עסיסי בקונוס של עיתון מגולגל...
    אוהבים אתכם.

    השבמחק
  7. חושנית15.7.11

    חושנון,
    אני ממש יכולה לראות את המבט של האישה הראשונה במראה ואותך בהתקפי הפניקה שלפני יציאה...
    זה הזמן להגיד שהיה ממש , אבל ממש ממש כיף ביום שבת.
    אני בעד עוד רבות וכיפיות כאלה...
    יש חדש על הדירה?
    נשיקות ואהבה
    חושנית.

    השבמחק
  8. שני15.7.11

    מה עדיף:
    לקחת תיק ומימלא אתה תחזיק אותו, או לא לקחת תיק ואתה תיקח הכל ?
    שרון פשוט שונא את התיקים שלי, הוא אומר שכל פעם אני קונה תיק הוא רוצה למדוד , להתרגל, לבדוק נוחיות, כי הוא מימלא סוחב אותו רוב הזמן...
    ושוב.... התפקעתי.....

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.