12.6.07

סוכר

חברים מתוקים שלי
φϴφϴφϴφϴφϴφϴϴ


"הלוואי עלי" הוא מפריח לאוויר המטבח
אני מניב קול של צחוק מאולץ
מחזיר מבט מהורהר מהמסך
ונעלם לשייט קצר בחלום מוקץ
"...דווקא היה מתאים לי תוכנית משלי בפריים טיים
שעה קצרה על פילוסופיה בשקל וקינוחים
עם פלפולים לשוניים ולהטוטי ידיים
ודובשנית כמעט לבושה שתמלא את הרווחים.

הוא שוקע בכורסא ליידי ומנפץ לי את הבועה
מניח את הערכה העטופה בלבד דק
ומגיש לי קפה כמו שאני אוהב –חזק חזק
וכדרכו בקודש פוצח בשיחה על בנות
כשאני כרגיל ממתיק בשתי כפיות
מן פעולה אוטומטית מובנית
בלתי תלויה באירועי הסביבה
סוג של רובוטיקה אנושית
כמו צחצוח שיניים ושטיפת פנים
או כשהאוטו נוסע לבד למשרד כשהראש שלי בכיוונים שונים

ככה ישבתי
ממתיק ומערבב
ועל פניו לגמריי לא מתערב
בשקשוק הקומפרסור שבראשו חי מזרק
עיני נישאו אליו בסוג של פחד מהול בהערצה
מעלה בעיני רוחי את מאות הפעמים שעשה זאת לבד
כמו עכשיו במכניות מעוררת פליאה
דומה יותר להעתקת מתכון של עוגה
או תקתוק כרטיס בעבודה
בלי לשנות את רצף הדיבור או להשקיע מחשבה

הוא מספר לי על מישהי חדשה במחלקה
ומרים את החולצה
מישהי מה זה מתוקה
וללא מעקב עיניים הוא מאתר נקודה דמיונית מעל לשוק
ג'ינג'ית אלוהית עם עיני דבש ומבט מתוק
כזה שהייתי מוכן אפילו להזריק בשבילו
הוא מחייך בסוג של הומור שהוא מרשה לעצמו
ומחדיר
אני מזייף צחוק עם קול נשבר
ולמרות שאני בטוח שהתרחיש מוכר
שאין שום דבר מיוחד
נראה לי שהאוויר נעצר לרגע אחד
עשר שנים – פעמיים ביום
פחות או יותר באותו מקום

אני מנסה למסמס את הרגע הארוך שאולי רק בי ניכר
טועם מהקפה ומחזיק את הלגימה ככל שאפשר
מעמיק את הטעם כמנסה להפריד
רק הפעם ..בשונה מתמיד
בין המתוק והמר
מנסה
אבל חותם שאי אפשר
עד שהוא מרגיע במבט תמים
מן הבעה שיש בה צחוק מהול ברחמים
של אחד שניסה את זה כבר בעבר
והסיק שזה לא משנה אם אפשר
חשוב להסתכל על חצי הכוס המלאה
והבחורה החדשה הזו
היא נפלאה
אתה לא מבין יש בינינו קטע מוזר
היא...איך אני אגדיר את זה
סוכר.

+

הערב בשעה 21:45
שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)

אז
חיים טובים וניפגש
עזי ( 0523414857 )


המתוקות האחרונות :
1. ערב של מתוק בשדרה : הערב – הפנינג של שוקולדים, סוכריות, עוגות וממתקים – עוד בתפריט שוקו קר בסגנונן העבר ורחת לקום ( תודות לערן ) ועוד תופינים ומגדים שיש במגוון.
2. כל מי שמגיע למפגש ובא לו לתרום את החלק המתוק שלו – יותר ממוזמן.
3. תודות ענקיות לכרם שהרימה לנו שני שלטים ענקיים לחידוש הפיבלוש - והחזירה עטרה ליושנה.
4. מהמגיבים של השבוע שעבר שהיו רבים במספר :חושנית שתהתה, יעל קאופמן שהתגאתה, אחותי יפעת שחזרה למערך התשבחות ולאורה שמנתה רשימת הצלחות, עידו שנתן וידוי למרות כוכב נולד ומור שפרשה מונולוג מיוחד, אופיר ודני שהתפלפלו על חודה של מילה ונועם ששלח לכולם את הלינק הנפלא.
5. תגיבו תגיבו תגיבו – כי זה כייף ואני יודע שיש לכם מה להגיד..אז רק תגידו יותר...
6. שמישהו שהוא לא אני או אבנר יגיע עם אוטו או כל מיכון אחר.
7. המון אהבה ושמש וכייף ענקי לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.