9.5.06

יתושים

חברות וחברים קיציים
זzזzזzזzזzזzזzזzזzזzזzזzזzזzז

מלחמה !
זהו ! אני קם !
נמאס לי מהזמזום שמטריף את הדעת
ומההתעללות הגופנית המשוועת
די לגיחות
לצלילות
ולחיסול הממוקד
לא עוד תקיפות בחסות החשיכה
עכשיו כבר קמתי !!!
ואני מעיף מעלי את השמיכה

בעקרון
מתוך תשישות מהפכנית
העדפתי לדבוק בתוכנית הכללית
של שינה למרחקים ארוכים
מלווה בכמה חלומות מרתקים
לתת לנימים להרגע לפרק זמן
ולדם לזרום במאוזן
אבל
שעה שכל שריר בגופי שיווע למנוחה
בא הפולש ופתח במערכה

עכשיו
נגמר המשחק הנחמד
אני ער לגמרי ומחזיק ג'ורנל ביד
דם אני צורח ..אני רוצה לראות דם
אפילו אם הוא שלי
מה שנגנב ממני בעקיצה
יוחזר במשפט ראווה בהשפרצה
ואם אפשר – במחיצה !
אני רוצה לראות את המעופף החוצפן
הופך לציור מת על הקיר הלבן
אני רוצה אותו בר מינן
אין יותר עייפות
אני כולי אחוז דיבוק
קופץ מהמזרן לשטיח בדילוג ישיר
סוגר חלונות, דלתות וחריצים בקיר
ממלמל בקול רם מבלי להגזים
מפה !
יצא רק יצור אחד בחיים
מדליק את האור שכואב בעיניים
וממשיך : רצוי זה שהולך על שתיים

האישונים מחודדים והעיינים בוערות
אני מזהה את הצל זז על הקירות
עוצר את הנשימה כשהנבל מתקרב
ומדמיין לעצמי על מה הוא חושב
עוד שנייה של המתנה
מצדי שיחשוב שאני תמונה..
עוד שבריר של רגע עובר
ו...להסססססתעעעעערררררררר

הטירוף בעיצומו
אני מעופף בחדר אחוז תזזית
מפיל כיסא ושובר ארונית
מכה בכל נקודה שזזה
שיט- הלכה לי גם הוזה
תמות כבר!!! אני צועק
מחליק על סנדל וחותך את המרפק
אני קולט אותו עף אל הוילון
ובפירואט אל הארון
תולש מגבת תלויה מהקולב
ובמכה אחת פוגע בבאג הנתעב
והופך אותו לכתם אפור
מוקף טבעת אדומה
וזהו

רק אז
השתררה הדממה
חדור אדרנלין – כאריה במאורה
אני שואג אל תוך הלילה השחור
קדימה
מי הבא בתור !

+

הערב- יום שלישי י"א באייר מ- 21:00 בערב.
לקפה לוצ'ה למפגש אחרון בבוגרשוב 33
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

היום לא אכפת לי לענות ב: 0523414857

הודעות :
1. כן כן, עברה חצי שנה נהדרת מאז שמושב המלכים הועתק ללוצ'ה, חצי שנה מאז השיבה מהודו, חצי שנה של כייף הדדי, ושל מפגשים מהנים, שלל של אנשים חדשים, וכמובן אלפי משחקי שח מעניינים.
a. את המפגש האחרון לשנה הזו נחגוג בהרבה יין ואלכוהול (happy hours) מובטחים מההנהלה, ועוד צ'ופרים ופינוקים – שווה לבוא !!!!
b. תודה מיוחדת לבעלי המקום :קרן איתי ויוסי...ולאהובה מכולן שרון המלכה שהייתה איתנו הכי הכי לאורך כל התקופה. באותה הזדמנות תודה לברמנים ולמלצריות שהיו מעל ומעבר למצופה.
c. אל תדאגו – היום נאסוף את כל הדברים שלנו משםJ
d. ונתראה בחורף הבא.
2. היכונו היכונו !!! בשבוע הבא חוזרים לשדרה האהובה והנהדרת, נשמח לכל השלמת ציוד שאבד משנה שעברה...שטיחים, מחצלות, פראו גדולים ושאר בדי הודו\סיני\בוליביה לא מנוצלים..
3. יש כבר כמה כצעות לאכסון הציוד אבל אשמח לקבל עוד כמה רעיונות ..
4. להביא מצלמות , חברים , בנות, אורחים ומצב רוח חגיגי עד לשעות שפותחות את רביעי...
5. האתרים הקבועים: התגובות , שירים של אחרים -2006 , 2005 , 2003-2004 .ו-רשימת התפוצה .6. בואו עם מלא אהבה.

5 תגובות:

  1. שני26.6.11

    אוי אוי היתושים המתוקים הללו, כמה צרות שהם עושים לנו כמה לילות חסרי שינה.
    הקללות של שרון מהדהדות ללא הרף (אני רק נזכרת בהם וצוחקת), שללת קללות עסיסיות ליצור כזה קטן ומתוק.
    השיטה החדשה שלנו (אנחנו משתפרים מתק' לתק') היא לשאוב את המניוקים הקטנים עם שואב אבק, אבל אז מתפספס התענוג המתוק של לראות אותם נמרחים על הקיר ולראות את הדם משפריץ ולדעת שהוא נמעך סופית, אפילו על חשבון כתם על הקיר.
    בתחילת דרכנו שרון היה נותן מכה ע"י מגבת או כל דבר אחר, אבל אז לא היה וידוא הריגה, ואני טענתי שהוא רק הימם את היתושה, ואז עברנו למעיכה או ביד או בטישו (הכי כייף) היום זה רק שואב אבק וזה פשוט מומלץ בחום לכל מי שסובל....
    בכל מקרה יצא לך מצחיק לאאלה, נושא שקרוב לליבנו.
    שימותו כל היתושים

    השבמחק
  2. שרון מנצור26.6.11

    אני כל כך מכיר את זה
    שכבר על השורה השלישית הבנתי על מי סופר
    הבעיה שלנו בבית זה שאת כל מה שרשמת אנחנו עושים מספר פעמים בלילה
    אתה הורג אחד (או במקרה שלנו- שואב אחד לשואב האבק- על פי המלצת אודטה-אחראית אספקת מוצרי sano שלנו)- מבסוט
    מתכסה בשמיכה
    מנסה להרדם כולך מיוזע ועירני- ואז שומע את הזמזום שוב !!

    השבמחק
  3. הדסי26.6.11

    יוווווווו זה ממש ככה!! חזקקק!!!
    כולה יתוש מסכן אבל הדבר הקטן הזה מעלה לך את הפיוז ברמות שאתה מתחיל להשתגע עם מגבות ונעליים רק שימות!

    השבמחק
  4. אהבתי....(מסכים עם כל מילה)
    שי

    השבמחק
  5. שכחת לציין
    שאחרי ההרג, ההרס והדם הנשפך
    אתה נפרד מהמצב המאונך
    וחוזר למיטה עם חיוך מאוזן לאוזן
    אהבה וסיפוק שבלב
    כולך רגוע, את כל העולם אוהב
    רפוי שרירים
    כאילו מינימום סיימת כרגע מסאז של החיים

    ואז...
    אתה מוצא את עצמך...
    שומע...
    שוב...
    זמזום בווליום הכי מעצבן

    מעצבן!!!
    וחדש?!!!???

    דמעות מערפלות חושים
    וגם העצבים
    מכסים את המוח בעננה
    לא למדה לקח, החברה שלה, הבת זונה?!?

    אתה אומר לעצמך
    פשוט אין מצב שאני קם שוב
    כמה זועם ככה עצוב
    אך הפעם זה מרגיש די קל, עניין של שניות
    והיא מעוכה על אחת האצבעות

    אתה מבין שזה המצב
    כי אז נהיה מין שקט כזה
    כמו אחרי איזה טבח..
    נראה לי שהפעם כווול החברים שלה למדו את הלקח

    למרות שהבינה אינה רציונאלית להם
    לך זה הסבר מספק ושלם
    כדי לשוב, ובתוך שנייה..
    להירדם

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.