16.5.06

דור שני

חברות חברים קסומים
Y*Y-Y*Y-Y*Y-Y*Y-Y*Y

אתה מנסה להיזכר
ופוף
אתה קולט
עברה יותר משנה
מההתכנסות הקודמת
של הטבעת הראשונה
כן כן אותם חברים מהתיכון
החברה הטובים
ששומרים איתם על קשר
או לפחות מנסים
אלו שנתקשר אליהם בחגים
ונזמין אותם לחתונה
נלך אליהם כשאנחנו מרגישים לבד
ונארגן איתם ברביקיו על הגג
נו אתם יודעים- החברים הקרובים...
אפילו שלא יוצא לפעמים
כבר כמה חודשים
אנחנו יודעים שהם שם
תיקון
אנחנו מרגישים.

בכל אופן שירי ואסף
חזרו לביקור מולדת
והביאו איתם מתנה
בת ראשונה
מלאה באושר לא מובן - ואור
אז לכבודה ולכבודם
ערכו איזו פגישת מחזור
וקיבצו כמה טבעות מהעבר
את הראשונה הזכרנו מכבר
אך צירופה של הטבעת השניה
היא בגדר הפתעה חצי הזויה
אם כי נעימה ונטולת נפטלין
אולי אפילו חוויה אור קולית
ואם בקולניות ניגע
הנה לכם קפיצת מדרגה
או סוג של תמורה להולל המבויית
שכן לכל אחד יש איזה שני בנים ובת
תאומים או זוג תאומות
עם איזה אלף כינויים
והרבה מאוד שמות
ופנים חדשות מלאות חיוכים
וחייבים להסכים !!
הם יפים גם כשהם בוכים.

אז נכון,
היו הריונות ושלל תסמינים
ואפילו בריתות של הקטנטנים
ומזמן הופנם הידע שזה הגיל המושלם
להביא את הדור הבא לעולם
אך בתוך אותו סלון בשבת
התקבצו הצאצאים במקשה אחת
וסקאקם!!
כמו פנס לפנים הם חדרו לתודעה
מצאתי את עצמי מרים גבה
מחייך חיוך אמיתי ומלא אהבה
זו לא ממש הפתעה שחוצה את היאומן
אבל כל כך הרבה ילדים בכל כך קצת זמן ?!

וכך מוקף בעריסות ותחליפי חלב מומלצים
טיטולים עם ריחות ושלל מוצצים
בין גרעפס לגיהוק
בין שיהוק לפיהוק
ובכי וצחוק וזמזומי הרגעה
יכולתי להרגיש ...
איך לומר..
ניצוצות של קנאה.


+

היום - שלישי בערב חוזרים בגדול
י"ח באייר התשס"ו
שימו לב הפעם מתחילים ב- 22:00

בשדרות רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

אשמח לענות משעה 21:00 ב: 0523414857

הודעות והמצאות ודברים שכדאי לעשות :
1. גבירותי ורבותי , חוזרים לשדרה !!! כן, כן, הגיע הזמן, האביב עדיין עושה עלינו קצת קונצים אבל שום דבר לא יעצור אותנו, ה-ע-ר-ב על השדרה - בין מזא"ה לבלפור – 22:00 מפגש ההפתיחה של אביב 2006 !!. בואו בהמונכן.
2. אתם מוזמנים להביא את מי שעוד לא היה- כל מי שכבר שמע, ראה, עבר באיזור, לא האמין, שכח שזה קיים, איבד אותנו בתקופות מעבר...זה הזמן, הולך להיות שמייח, שלל אלכוהול ונישנושים...כל המוסיף הרי זה מבורך.
3. וממש לכבודנו החליטו הצרפתים להרים איזה מופע זיקוקים על הטיילת בערך בשעה 20:00, לכן מומלץ מאוד לראות ולהנות ואחר כך לבוא לערוגת הכייף שלנו בשדרה בין שטיחים וכריות.
4. המפגש האחרון בלוצ'ה היה כייפי עד מאוד , ועד שנשוב לשם בחורף הבא התעורר לו גם אתר התמונות והנה, תשטפו עיניים מהערב האחרון.
5. תגיבו, תכתבו, תחייכו, תבקרו, תשירו, ואם בא לכם תנו גם לאחרים להנות, בכל אופן אוהב את התגובות והשירים של כולכם, תמשיכו להגיב ולשלוח ולהתעדכן.
6. שדרות רוטשילד בתל אביב קרויות על שם הברון רוטשילד. השדרות משתרעות מגבולה של נווה צדק בקצה הדרום מערבי, ועד תיאטרון הבימה בקצה הצפון מזרחי. בקצה הדרום מערבי השדרות הן על ציר מזרח מערב, אך בהמשך הן מתעקלות צפונה ומסתימות על ציר דרום-צפון. ובין הרחובות מזא"ה לבלפור נמצאים המלכים של רוטשילד לפתיחתה של העונה הרביעית !
7. לכל חברי הדירקטוריון והמתנדבים בגאון היום נתחיל להקים ולסדר בערך ב 21:30 כך שנהיה מוכנים בסביבות 22:00, את כל הציוד בסוף הערב נשים במקום חדש ברוטשילד. כה לחי.
8. האתרים הקבועים:2006 , 2005 , 2003-2004 .ו-רשימת התפוצה .
9. זה הזמן לצאת החוצה – להנות מהאוויר –ולכבוש את העיר.
10. ילדים זה שמחה.
11. אל תשכחו לאהוב.

4 תגובות:

  1. אבישי26.6.11

    מה ?
    מה עוד אפשר להגיד ?
    אין , פשוט אין מילים.
    אם ישאלו אותי מי צריך למלוך על העולם , אני אומר שאתה.
    איך ???
    אלוף העולם , הוכתרת.
    תודה על עוד אלף חיוכים.

    השבמחק
  2. דורון26.6.11

    אתה לא צריך להרחיק לארצות רחוקות – כאן ממש בינינו יש אזרחים סוג זיין שלא יכולים להתחתן ולהביא ילדים או להתאחד – דברים שאתה אפילו לא חושב עליהם כי הם כה מובנים מאליו בשבילך ובשבילי.והם לא שונים מאיתנו בכלום חוץ מאשר בדת הרשומה בת.ז.
    חוזר ואומר – אזרחי המדינה כמוך וכמוני.
    כתבת שיר כל כך נחמד על ילדים ואושר– רק אני לא יכול ליהנות ממנו, להשתחרר ברוח ולהפליג על השיר, כפי שבד"כ אני מפליג בשיריך כי התיקון לחוק האזרחות והבג"ץ השבוע הם חרפה לדמוקרטיה שלך ושלי כאן.
    זו כבר לא דמוקרטיה כאן אלא אפרטהייד.
    אני אוהב לשמוח – אבל גם להרוס שמחות.

    השבמחק
  3. חושנית7.7.11

    חושן,

    אולי קורים ניסים אבל אתה הוא מלך המילים... יש לי הרגשה שאתה מוכן.... הריח המעולה של התבשיל שאתה ונירית הכנתם יחד , עולה באפי... האם אני מריחה חתונה? ואני כל מקווה שאני לא טועה ...

    בדבר אחד אני יכולה להיות בטוחה שהילדים שלכם יהיו המאושרים בילדים שעלי אדמות....

    בקיצור חמוד, זה תבשיל רציני שלוקח קצת זמן ותרגולים עד שהוא יוצא טוב, לפעמים קצת נשרף בתנור, לפעמים לא מכניסים לתנור בזמן או מערבבים את הקצף מידי עד שנופל, אז קחו את הזמן ולאט לאט תמצאו את המתכון המושלם לילד חייכן..

    בהצלחות:-)

    השבמחק
  4. טליה8.7.11

    עזי יקר,
    זו טליה מהלוצ'ה
    רק עכשיו ראיתי את המיילים שלך, (הם הגיעו לי ל bulk..) בכל מקרה, בפגישתכם האחרונה בלוצ'ה הייתי ואז נעלמתי לכם ורציתי להתנצל...
    היה לי איזה משברון אישי ונאלצתי ללכת באמצע (בטח לא הבנתם למה קרן הופיעה פתאום...) ובכלל לא יצא לי להפרד מכולכם כראוי... :-( אז בבקשה תמסור לכולם שלכבוד היה לי ללוות כמעט כל פגישה שלכם בלוצ'ה (כן כן, נראה לי שאולי פספסתי סה"כ איזה 2-3) ושאני מאוד אתגעגע, ואקפוץ לבקר בשדרה בהזדמנות הראשונה שאני לא עובדת..
    [עבדתי כבר ביום שלישי האחרון שוב, והלוצ'ה אינו אותו לוצ'ה ביום שלישי בלעדיכם...] תחסרו לנו מאוד מחכה לכם בחורף הבא :-) ד"ש לכולם טליה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.