23.5.06

חתיכה בשן


חברות וחברים אהובים
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

בהתחלה אני מנסה לגעת בה
לאמוד את חומרתה
מדגדג אותה בקצה הלשון
ומצייר לי מפה וירטואלית של מיקומה
היא שם
בין הלסתות
אני מרגיש אותה ..
אבל אני לא מגיע
אין קיסם באיזור
והאצבעות גדולות מלתפקד כצבת
האמת, גם גפרור יספיק..
אפילו שן פלסטיק ממזלג חד פעמי
משהו חד קטן
חתיכת חוט
גומייה
אוף
כל אמצעי שיכול להסב את תשומת הלב
מאותה שארית טורדנית של סיבי מנגו
שביב שזיף או גרעין תירס תועה
שלא לדבר על בקבוקי תפוז ריקים
התסכול מציף קמטים בזוית הלחי
ושריר לסת אחד מתחיל להשחק

או קיי.. זו שעתה של הציפורן המגודלת ביד הפורטת
כן כן ... בניגוד לחבורת המחטטים באף
אני באמת פורט איתה..
בסדר..בסדר..אולי גם מדי פעם ...אבל בגדול היא מוציאה צלילים !!
בכל אופן כרגע היא נדחפה עמוק ביחד עם כל האגרוף לחלל הפה הנמתח
מנסה לעקור נטוע
להשיב מנוחה לפרוע
להכניע את כנוע
אך כמו בכל סיפור צפוי
הסוף המר ידוע
ושניות לפני שהתחלתי להתעייף
נתפסה גם הכתף

איזה מרמור
למה בכל פעם שחלק בגוף מכריז על הפסקה
מייד בסולידריות מאותת אבר אחר על מצוקה
אתה מגרד איזו פצע מגליד מהעבר
ונשברת לך ציפורן בתוך הבשר
שעורה בעין תבוא כמעט במקביל עם עצירות
כי מה מושלם מכך להעצים את מצמוץ ההתאמצות

התעוקה השתלטה
לא מסוגל להתרכז בכלום
המחשבות כמו משתדלות להקיף את הטוחנת והפרור
ולהסיט את מבטי בחיפוש אחר אילתור
ואז אולי מתוך התרגשות
השתחררה לי התעטשות
ו...
איזו הקלה...
אההההה... שקט
כמה נפלא.
עוד וידוא קטן עם הלשון במקום המאורע
והחיוך נפרש ברגיעה
חזרה לשגרה.

+

היום - שלישי בערב כ"ה באייר התשס"ו
בשעה 21:45 – 21:30 - 21:00

בשדרות רוטשילד ( על השדרה !!)
בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

תסמין אמין להיות זמין לכל מין ומין ב: 0523414857


הודעות רגילות :
1. פתיחה צרפתית : זיקוקים אלק – בסך הכל קצת גיצים מלוקקים – ומשבי אויר מאובקים – דרך מדינה שנסתמה בחלקים –בזכות המון פקקים- אז אני שואל איפה נעלמו הירוקים !!!
2. המפגש הראשון בשדרה היה יפה ומעורר געגועים, כל מי שבא נהנה, ולא רצה לעזוב, אז אתם מוזמנים כולם להמשיך לבוא ולהנות.
3. חברי דירקטוריון יקרים, הוכנה רשימת קטנה שתעזור לכולנו להרים את הקייץ למעלה, אז כל מי שרוצה להצטרף ולתת כתף מוזמן לאללה.
4. לוחות שחמט רבים נלקחו בתקופת החורף לכל מיני שיעורים ותחרויות וזה הזמן להחזיר את הציוד, בשבוע שעבר היו פחות מחצי הכמות, אז חברים יקרים בואו נשיב את ההדרת לשדרה, ומי שרוצה לתרום למיזם סט אחד או חמישה , יבורך.
5. האתרים הקבועים:2006 , 2005 , 2003-2004 . התגובות והשיריםו-רשימת התפוצה .
6. חם חם חם – הולך להיות קייץ חם.
7. תבלו.

תגובה 1:

  1. טליה26.6.11

    עזי יקר,
    זו טליה מהלוצ'ה
    רק עכשיו ראיתי את המיילים שלך, (הם הגיעו לי ל - bulk )
    בכל מקרה, בפגישתכם האחרונה בלוצ'ה הייתי ואז נעלמתי לכם ורציתי להתנצל...
    אז בבקשה תמסור לכולם שלכבוד היה לי ללוות כמעט כל פגישה שלכם בלוצ'ה
    (כן כן, נראה לי שאולי פספסתי סה"כ איזה 2-3)
    ושאני מאוד אתגעגע, ואקפוץ לבקר בשדרה בהזדמנות הראשונה שאני לא עובדת..
    [עבדתי כבר ביום שלישי האחרון שוב, והלוצ'ה אינו אותו לוצ'ה ביום שלישי בלעדיכם]
    תחסרו לנו מאוד
    מחכה לכם בחורף הבא :-)
    ד"ש לכולם
    טליה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.