5.7.05

רווקים ונשואים


 חברות וחברים
      (-)(-)(-)(-)(-)(-)(-)(-)(-)

"אתה רואה , לזה אני מתגעגע ברווקות
כל הסיפורים האלו על היציאות
על הבנות , ההתרגשות הזו, כל מקרה הוא הרפתקאה
כל פעם קורה משהו, הכל חוויה אחת מתמשכת
שסוחפת אותך מצד לצד בלי לדפוק חשבון
כל המיניות המזדמנת הזו
הכל מלא סיפוקים והתפרקויות וזימה ו..."
"סיפורים של רווקים"... אני ממשיך את דבריו בהתפרצות
אל תשחק אותה קדוש מעונה וחנוק
לפני חצי שנה היית במשבצת הזו בדיוק
ואתה יודע טוב מאוד שהסיפורים האלו
זה מה שמחזיק אותנו כרווקים
אנחנו חיים על תמציות של הרפתקאות מקומיות
בתוספת מופרזת של תיאורי השתלשלויות
הרי בסופו של דבר ברור לך שהכוסית מהבליינד
היא לא בדיוק דוגמנית של קלווין קליין
וכשהיציאה הייתה פיצוץ
תרשה לעצמך להכניס איזה קיצוץ
ותיאורי סקס נוטפים
ניתנים לאחר עריכה והוצאת פסיפוסים
ובעצם כשאני חושב על זה
לא קורה שום דבר מעניין בינתיים
באמת...
חוץ ממה שסיפרתי לך לפני שבועיים
ומה שקרה שלשום בים
וכמובן ההיא מהחנייה
אני לא יכול לומר שמשהו באמת מעניין היה
"איזה מעניין ואיזה לא היה...
אתה שוכח דברים משנייה לשנייה "
אה.. טוב נו.. יש את ..
הפריקית מהגבול לייד המעבר
ואולי גם השחומה מהבר
ואני לא מחשיב את זאתי מהסרט
כי זה לא חוכמה, זאת אומרת..
זה בפוקס – זה יכול לקרות אחת למליון..
"כן – אבל לך זה קורה המון"
ואתה כבר מחזיר אותי לסרטים האלה מחדש..."

או קיי, או קיי, אני לא אומר שאין פה הנאה
הבנות הן המניע כמעט לכל יציאה
וקיים איזה ריגוש שכל פעם מתחדש
ברגע שמשהו לא ידוע מתרחש
וזה יכול להתחיל מקריצה מקרית
או סמול-טוק עם המלצרית
מחיוכים סידרתיים שמסמנים לך להתקרב
או מההערה שגורמת לך להסתובב
ממשחק פסיכולוגי של החלפת מבטים
ומחשוף ראוותני שמשתק משפטים
אבל...
לפני שנספור את הדילוגים בין הבנות
לזוגיות יש בכל זאת לא מעט יתרונות

לא..?

החיים נראים אחרת עם אהבה וביטחון ריגשי
במערכת שעוטפת אותך באופן אישי
שכמעט תמיד יש מי שמחכה שתגיע
ואם תרצה, יש את מי להפתיע
ואוזניים קשובות לשטוח סיפורים
(וזה לא אותו דבר עם חברים)
קיימת עזרה מכל הלב בהחלטה ובעשייה
וחברות אמת של עומדת בחצי התנייה
והוואי חברתי עשיר ומשותף
בו אפילו הלבד מקבל ערך מוסף

אז נכון ....
ברווקות יש טעם של חופש בלי גבולות
היא מתפרצת מתחדשת ומלאת הפתעות
כן ..
אתה חופשי להעלם בלי להודיע
או בכלל לא הגיע
לדחות למחר כל החלטה
ולקפוץ ממיטה למיטה

אבל כשאתה בזוג אתה שוכח שזה גם..

לישון כמעט כל יום לבד
וחלופה לסקס היא לבחור באיזו יד
ובל נשכח את הימים הנוראים*
והבונוס הנפלא של שבתות וחגים
תזכר ותמצא..
שהרווקות בגילאי פוסט-שלושים
כבר לא מחזיקה יותר מדי ריגושים
אולי מעט סיפורים משומשים..

קל לשכוח כשאתה שרוי באותו מצב
ולהתיחס ליקר מכל כמובן מאליו
אבל בלי להקדיש לכך מדי שהות
הייתי מעדיף את זוגיות.
ואולי עם עוד שורה של מחשבה
שתהיה מלאה באהבה.


מקווה לראות את  כל הרווקות הגרושות והנשואות
גם היום -  שלישי בערב
ה- 5.7.2005  כ"ח בסיוון התשס"ה
מתחילים ב- 21:00

בשדרות רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור 

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857


ביאורים והודעות:
1)      השיר מוקדש לכל הרווקים והרווקות, הנשואים והנשואות, הגרושים והגרושות, ולכל מי שבאמצע .
2)      * הימים הנוראים* = ברובם מכילים את האירועים המשפחתיים הדביקים, מפגשים עם דודות ודודים, חתונות, בריתות, הלוויות וכו' . אירועים שבהם כל האוכלוסיה היא זוגית, ובכלל כל יום שהמצב רוח שלך יכול לההתחלק לשתיים בלי שארית.
3)      אם לא אמרתי את זה בעבר ( ובטוח אמרתי) – אפשר להצטרף לרשימת המייל – לכל אלו שמקבלים אותה מידיים משומשות. לשלוח לי מייל ל: ezywhite@hotmail.com   ואפשר גם לרדת מהרשימה באותו אופן, רק לרשום מה אתם רוצים.
4)      כן !!! אני נהנה מאוד לקבל תגובות ! כל תגובה, קצרה ,ארוכה, מעפנה ומורכבת. גם כאלו שאומרות לי דברים קשים, וכמובן גם כאלו שאומרות לי, "ריגשת אותי עד דמעות, אני רועדת כולי מצמרמורות, ולא מפסיקה לחשוב עליך, צור איתי קשר וניפגש אצלי בדירה בסביון 03-68615XX  " . אגב תגובות שממש עשו לי את זה מפורסמות באתר :      http://www.freewebs.com/chessandfun/responses.htm
5)      תבלו ותהנו בכל מצב שאתם..

6 תגובות:

  1. Galit26.6.11

    Hi Ezy
    You asked for replies so...
    From a one that is almost never alone (love is all around, you know...) but refuses to give up and get married...
    This one is really good and right in place. It seems that this is the subject that all is talking about...
    Well done and good luck!
    Galit

    השבמחק
  2. חושנית26.6.11

    מי מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, חושן, אתה שובר אותי כל פעם מחדש... אתה ממש תוכנית אקטואליה מהלכת שמסכמת את הכל עם הרבה חיוך....
    מתה עליך חושן יקר
    נשיקות
    ענבל

    השבמחק
  3. דורון27.6.11

    כשאין תקוה ודבר לא עוזר, אלך להביט בסתת ההולם בגרזנו על האבן מאה פעמים מבלי שיהיה ניתן להבחין ולו בחריץ הדק ביותר. ואולם, כשיהלום הסתת בפעם המאה ואחת והאבן תתבקע לשתיים, אדע שלא החבטה האחרונה עשתה זאת, אלא מאה החבטות הקודמות

    השבמחק
  4. נטאשה27.6.11

    היי עזי.... זוכר.... נטאשקה עם התלתלים מסיני...?
    אז ככה... אני מחכה לקרוא את השיר כבר מתחילת השבוע....בכלל... כנראה שגם אני נכנסת למעגל האנשים שבקושי מכירים אותך, אבל מחכים בקוצר רוח לשירים שלך...
    אהבתי את השיר... כמו כל שאר השירים שלך הוא גרם לי לחייך.... נחמד לקרוא את זוית הראייה של בני המין השני...
    סתם היה לי חשוב לשאול... ראית במקרה את הG8?....
    האם גם לך היו פרפרים בבטן כשפינק פלויד הופיעו.... האם סוף סוף מישהו סביבי התרגש, כמוני, ממוסיקה טובה???
    תהנו לכם היום אי שם ברוטשילד.... אני אעבוד בשעות אלו... (לצערי)
    המשך שבוע נעים.. נטאשקה.

    השבמחק
  5. שירלי27.6.11

    יום שלישי קיבל משמעות חדשה,
    הרבה יותר עדיף
    איזה כייף לי
    נישוקים
    שירלי

    השבמחק
  6. לאורה27.6.11

    הי עזיניו!!!
    מעניין איך הגעת לנושא הכתיבה הפעם...
    מתה עליך!!
    והעיקר שנמשיך לקחת את הדברים בהומור, אחרת לאן נגיע, לא?
    נשיקות ושיהיה יום קסום
    לאורה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.