26.7.05

גילוי על שפת נחל


מלכות ומלכים מלכותיים
+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

תגיד לי מה זה הרוטשילד הזה שכולם מדברים..
היא פנתה דווקא אליי בשאלה
אולי הייתי הכי קרוב לשק שינה שלה
או פשוט עליתי בגורל הזווית הקצרה ביותר
תוך כדי שינוי תנוחה ממצב פרקדן כזה לאחר
אחרי הכל אפשר להבין את הבחירה האקראית
אנחנו יושבים על שפת הנחל בשלווה אלוהית
מלאים בסיפוק אדיר מירוק של עצים וצמחים
נושמים אוויר טיבעי ובעצם רוב הזמן נחים
מדי פעם משרבבים לאוויר איזה נושא שיחה או פלפול
קופצים למים לטבילה ואף חוטאים בטיול
ועכשיו בשעת בוקר מאוחרת
כשהשבת על סיומה מבשרת
וכל אחד מהחברה זרוק על שטיח
שבע ממנה מוצדקת של אבטיח
היא זרקה אלי שאלה
שעל פניה נראתה קלה

חשבתי איך להתחיל לספר
קרו מהתחלה איזה מליון דברים
או יותר...

אממ...
חשבתי אולי להתחיל מהסיבה
או אולי מהשבוע האחרון
או מהחבורה המדהימה שנוצרה שם
אבל שוב כיחכחתי בגרון

טוב.. מדובר בשחמט..
את זה אני חושב שהיא כבר ידעה
במתכונת אחרת שמנסה להעביר
הרגשה רגועה ופרועה כאחד
בפינת טבע מאולתרת בעיר
המטרה הייתה להוציא מהמחשב אנשים
לפתוח אותם להיכרויות חדשות וריגושים
ולתת להם את האופציה ללחוץ ידיים ולדבר
ואולי מעבר לזה לעשות גם יותר..

ובזמן שאני מסביר
מתגלגלות לה העיניים
מתי כל זה התחיל?
היא מחווה עם הידיים

אממ..
רגע שנייה, אני נשאב לעבר
בין אירועים שהתחילו ועברו זה מבכר
מריץ תאריכים וחודשים
מוסיף שבוע ומוריד יומיים
שם אחד למעלה
מסכם ופוף..
ממש בהפתעה
מתחוורת לי התוצאה
 אני מחזיר לה מבט מופתע לעיניים
"מלכים ברוטשילד" חוגגים היום שנתיים!!!

נכון, זה נשמע לה מופרך
ואתוודה שגם לי בדיעבד
שבדיוק שאלה את האדם
שבמקרה הוא היזם
והמקרה מוזר כפליים
שבדיוק היום לפני שנתיים.

אבל את מי מעניינת מקריות וגורל מוזר
כשיושבים בפסטורליות על שפת הנהר
חייכנו אחד לשנייה מפליגים לרעיונות אחרים
בינתיים...
היא על גברים וספרים
ואני על חגיגות השנתיים ..

הקייץ שייך לצעירים (ולנו) ...
בואו בהמוניכם לחגוג ולהנות
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .
 יהיה שמייח... עד השעות הקטנות

אז חיים טובים וניפגש

עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
1)      חגיגות השנתיים יכללו מעבר לנוהל הרגיל, הרבה אלכוהול, ( כל אחד מוזמן לביא עוד מהסטוק הפרטי שלו) מוסיקה מקומית, דוגמנית , חבר כנסת, אמן שח מוכר, בלונים וכמובן איך אפשר בלי השטיח הריק... לא לשכוח, שלישי בערב 21:00 שעון ישראל. בואו לחגוג איתנו יהיה FUN
2)      "מלכים ברוטשילד" – אורגניזם עצמאי - הייתם מאמינים ..
a.      עונה שלישית בשדרה
b.      שלושה פאבים שעזרו בחורפים
c.      מאות אנשים שמקבלים את השטויות שלי במייל כל יום שלישי
d.      עשרות שחקנים ואנשים יפים שמגיעים לשדרה מדי שבוע
e.      חבורה מאוחדת שהחזיקה את המיזם הזה ואחראית על קיומו גם היום
כן כן שווה להזכיר שמות: ארנון, אבי, אמיר, אבנר, תמר,חנן ודנה. Respect
f.        והסטטיסטיקות יכולות להמשיך.. אבל פאק איט.. בואו נשתה בשדרה איזו כוסית.
3)      נוסטלגיה: המפגש הראשון של "מלכים ברוטשילד" (שם שניתן רק אחרי חודש של פעילות) התרחש ב - 22/07/03  במפתיע, והגיעו אליו 6 אנשים בלבד, שלושה חברים שלי, ילדה בת 8 שרק התחילה לשחק, קשיש שחיפש מקום לשבת בכייף ואני.
4)   תמונות משבוע שעבר(יצאו שוות) http://chessman.pic.co.il   וכמובן כניסה לאתר השח עם המיילים השבועיים והתגובות http://www.freewebs.com/chessandfun/chessfunmails2005.htm
5)  בואו לבלות , לשמוח להנות ולשחק, כי בשביל זה באנו לעולם...

4 תגובות:

  1. חושנית26.6.11

    חושן .... אתה המלך בשדרה!!!!!!!!!!!!
    אתה בא בשישי שבת לסופש בחוף דור???
    מאוד מקווה שכן.
    טונות נשיקות ואהבה
    חושנית

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved27.6.11

    להתחרות בכל כך הרבה פרוזה
    אני פשוט לא יכול..
    מקסימום להציע משהו במקום
    (אולי אירוע "מלכות באבן גבירול"?)
    או איזשהו תוסףמזוןאורגניפרוזאי
    מילה מתוחכמת ; חרוז עילאי
    רגש מתוחכם עטוף בשק שינה מרופט
    שמוביל לשח-פט
    סיום ללא סיום
    מאבק ללא ניצחון
    גבר ואישה שכובים על חוף
    מותשים ממלחמה
    ומההמון
    מסכימים על וויתור הדדי
    בהפי אנדינג מרומז
    למשחק חדש
    והנה אני זז -
    מקרב יד מטאפורית נוספת לתוך שק השינה
    שלך ? שלה ?
    נתקע בריצ'רצ' מלכותי
    שמגן על המלכה ומבושיה
    אם רק הייתי יודע
    להגיע בדרך אחרת
    דרך קיצור
    לחגורת הצניעות
    במבצר הסגור..
    אבל יהונתן גפן כבר אמר
    שבלי דיבורים על פליני
    הן לא הורידו את המיני
    ואני, שאינני שחמטחרמן
    ספק-מומחהמחשבים-אמת-אמן
    נאלץ להסתפק בקריאת שורת העצות והתובנות
    שמוגשות כל כך יפה ובאופן אישי
    ישירות לתיבה שלי / של כולנו
    כל יום שלישי.

    אהוי ותודה,
    דני.

    השבמחק
  3. ארנון27.6.11

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3118309,00.html

    השבמחק
  4. Lior Gal27.6.11

    כל הכבוד ידידי, שנתיים ארגן את זה ועדיין לשמור על חיוך לכל בחורה שעוברת או שחושבת לעבור בשדרה.
    לי לפחות זה התחיל ברש"י בערב גשום וסוער לפני שנה וחצי לערך...
    היה מוצלח מאד היום, אם הייתי קורא את המייל ממך בזמן הייתי מביא בירות. לא נורא נמצא סיבה אחרת לשתות

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.