28.6.05

רופא שיניים


הי חברים יקרים
sososososososososos

    .
    .
    .
סלאש  .  .  .
כמו פנצ'ר בכביש הערבה
כמו שבירת עקב בדייט ראשון
הוא חותך אותך באלכסון
כאב מפלח, חוצה מלתעות
בא משום מקום עם חדשות רעות
אני חופן את הלסת הימנית דרך העור
מלא באמונה שפעולה כזו תעזור
הפה מתקמץ כמוכן לשריקה
והעיניים מסגירות את המועקה
הכל קופא לשניות של הפנמה
ואז זה נופל...לעזאזל...
שוב צריך סתימה.

איך לא בא לי רופא שיניים !

באף שלב בחיים
זה פשוט לא נראה מתאים
מהכאב שמביא את הקריזה
עד שהחיוב יורד לי בויזה
דרך חוויה שמשאירה אותך מנופח לכמה שעות
מלווה במפגש עם מכשירי זוועות
חוויה עם רעשים משקפיצים את העווית
ושבקלות יכולה להפוך לסידרתית...

אני מוכן לסבול דוחות
ולא זמזום מקדחות
שיקראו לי למילואים מדי חודש
בעד טיפול אחד של שורש
ותנו לי בהפתעה שלל צרות מעיקות
רק לא הרדמה משלוש זריקות

חרררררסקשששש.... (שנייה, הסקשן התחיל)
  
המעצבן הוא שאף פעם אני לא מוכן
הכאב הזה כל כך לא מתוכנן
בעצם – וזה אולי תרתי משמע
אנחנו חיים ברוגע ובביטחון שאנחנו מסודרים
הסרט הזה שייך לשנות העשרים
זה קרה לנו בעבר – סידרנו את זה
אבל זהו – זה נגמר.

אפשר לומר שזהו סוג נעים של הכחשה
הרי מימנתי במרפאה את הקומה החדשה
עברתי את כל מה שידוע למדע
והוא עדיין תופס אותי מופתע

בד"כ כלל בנגיסה הראשונה, בביס הכי מרגש
זה שאמור לשבור את הרעב הגועש
להקנות סיפוק בתולי לחך הכמהה לטעם
ולקיבה המחכה לאוכל בזעם.
תוקע יתד בטוחנת
ומתייצב
כאב חד – משתק – חוצב
אם הוא לא היה בפה
הייתי אומר שהוא בא מהלב.


מקווה לראות אתכם
גם היום -  שלישי בערב
ה- 28.06.2005  כ"א בסיוון תשס"ה
מ-21:00 וצפונה..

בשדרות רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור 

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הגיגים של סוף:
1.      אין על שוקולד – רצוי הכי פשוט – "פרה של עלית", או ממולא בליקר... מממ.. אני כבר חוזר..
2.      אין על הים ...
3.      אין על תל אביב ...
4.      ואין עליכם אנשים יקרים שבאים להיפגש, לשחק, להתערבב, להנות , לקרוא ולהגיב מהלב..
אז למי שרוצה לעיין או שלא הספיק להתעדכן, זו הכתובת המעודכנת של העונה השלישית
http://www.freewebs.com/chessandfun/chessfunmails2005.htm


6 תגובות:

  1. עידו26.6.11

    Ezymon, go to Dr. Fedler! (Fedle, with accent)
    Then the only relevant line in what you’ve just written will be the Visa charge…
    If you want I can fix it myself using a Lederman tool, no Visa charge, but I guess you’ll need to add a few more other painful lines… ;)

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved26.6.11

    מצוין !
    *
    בן אדם… אם אתה משחק שח כמו שאתה חורז, אני פורש
    מאמנות כעת, ומשאיר לך את
    הסט
    (של הכלים),…אאח… ואולי לפני - - - נזכר
    באי-מכתב (אימייל יענו) האחרון (?) שאני
    שולח
    כתגובה להפצצה האחרונה
    (ובורח.)
    *
    כמו שני זאטוטים בגן
    ילדים, משחקים בחול סיליקוני מלא שדיים
    מנופחים
    (מאגו גברי), עד שאחד מחליט שנמאס,
    ורץ-רץ-רץ-רץ
    (לאימא), משאיר את השני לבד-עם
    תחושת הכישלון מהולה בחיוך,
    צורח בחוסר התלהבות
    "בוא תחזור" ומסמן עם הידיים…
    (רק בלי כאב שיניים !)
    *
    אוי, אוי, אוי,..
    אני מוכן לכל השפלה ספרותית, וכל שיעור מאלף,
    עם-או-בלי היגיון
    כלכלי של ויזה
    (וקריזה J)
    רק בבקשה – אם אתה כבר טורח לכתוב
    את ההזמנהיצירהשירה
    לשדרה הארורה, אנא - התחשב
    ברגשות הציבור
    (קרי-אני)
    של קהל הקוראים
    (קרי-דני J)
    ותשתדל להימנע מאזכורים ספק-טראומטיים על עלק-פיגוע
    ד.
    (פוסט-שיננית/סתימה בתחילת השבוע.)

    השבמחק
  3. מורן26.6.11

    אחי,
    זה כבר לא מקרי.
    העובדה שהשירים נכתבים כאילו מתוך הקשר לשחמט גרמה לי בהתחלה להתייחס אליהם בשוויון נפש מסויים, אבל מרגע שנכנסתי לזה אני מבין שמדובר בלא פחות מנתן אלתרמן של הדור החדש. השירים פשוט מ-ע-ו-ל-י-ם !

    השבמחק
  4. חושנית26.6.11

    מי חושן מוכשר בכתיבה??????????
    חמוד באמת אתה צריך סתימה? לא נורא תאכל אח"כ מלא גלידות J
    היה ממש כיף יום שבת.!!!!!!
    נשיקות ואהבה
    חושנית

    השבמחק
  5. יפעת27.6.11

    עזי ----------אתה פשוט מוכשר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איזה קטעי כתיבה מהממים
    בהתחלה אני קוראת ונהנת ואחר שוב קוראת ומנסה להבין איך כל המילים התלבשו לך כל כך יפה וכל כך מתאים תשמע באמת משהו אני מרוצה ......

    ביי
    יפעת

    השבמחק
  6. מאיה27.6.11

    עזי
    אין עליך לא יכלת לתאר את זוועות רופא השיניים יותר טוב חולה עליך מאיה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.