19.7.05

בין הרמזורים


חברים וחברות יקרים
z-z-z-z-z-z-z-z-z-z


אני לא רוצה סרט כתום
גם לא כחול לבן
גם לא קלטת של יצחק לוי
או ספר של קיצור שולחן
בגדול משתדל לא להיות נגד
ומאידך לא לנפנף עם הבעד

וכרגע..

אין לי חשק לקנות בייגלה חם
גם לא שלוש בעשר ולא בחינם
ולא קרטיב משמש או טילון
אני מתחנן למתנשף מהחלון

וכשזה הולך ומתרחק..

אני מספיק לדחות באנחה
זר פרחים וסלסלת תותים מעוכה
ואז ניתקל בפניו החתומות של קבצן
עטוף עצבות מקצועית וגב מורכן
מקרב כוס פלסטיק מרשרשת לשמשה
ממלמל איזו ברכה, תחינה, בקשה
אני עורך חיפוש מהיר במקומות הרגילים
ומשלשל לכוסו חופן שקלים
מרוצה שעשיתי סוג של מעשה טוב
מסתובב חזרה, וספלאש החלון שלי רטוב
כל סימני הפנטומימה בתקשורת בעולמית
לא הצילו מקצף את השמשה הקדמית
ולא מנעו מידיים מגושמות לעייפה
לנקות רכב שרק יצא משטיפה

 סיוט...
אני נוהם לעצמי בתיסכול
ותוך כדי מעביר מעליי בביטול
הצעה לקנות דגל ישראל למכונית
או אולי שניים של ארצות הברית?
מתעלם כבר לחלוטין מטרמפיסט עם תספורת מוזרה
שכמו תמיד מסתיר מאחוריו איזו חבורה
שמשתלטת על המושב האחורי בדממה
אחרי שאתה בטעות מהנהן להסכמה.

האפתיות משתלטת..

כבר אי אפשר היום לעמוד ברמזור בשקט
להביט מימין אם יש איזו מישהי מעניינת
לשנות ברדיו את התחנות
ולערוך סקירה של שערות לבנות
להחליף את החדשות לאיזה דיסק רוק
ולהנות בשקט מזגני..... עד האור הירוק.


הקייץ בעיצומו ...
אז תגיעו בהמוניכם,הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .

אז חיים טובים וניפגש

עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857
 הרגילים
תמונות משבוע שעבר  http://chessman.pic.co.il   וכמובן כניסה לאתר השח עם המיילים השבועייםוהתגובותhttp://www.freewebs.com/chessandfun/chessfunmails2005.htm 

2 תגובות:

  1. Lior Gal26.6.11

    אני עטוף הזדהות, הילד הבא שמנסה לקשור לי סרט כתום למצח עלול להוציא את הצדדים האלימים המודחקים שלי החוצה...
    ביום ראשון עמדתי לי בצומת גהה על האופנוע כשצבאו עלי חבורת נערים כתומי מבט.
    התחלנו לנהל דיון פוליטי בעד ונגד ברמזור. כשהסיסמא "יהודי לא תוקע בפקק יהודי"
    עומדת לנגד עיני.
    זה הסתיים ברמזור ירוק ובפרץ דברי נאצה על כך שאינני יהודי ושחבל שלא השמידו את המשפחה שלי בשואה ואז לא הייתי נולד
    מפי ילד בן חמש עשרה.
    המדינה במצב טוב, הכל בסדר, אחלה חינוך אחלה ביטחון אחלה עמידה ברמזורים.

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved27.6.11

    בואנ'ה, בן אדם, לא פלא שאתה נוירוטי,
    עם כל המחשבות האלה שקופצות לך בראש..
    אני מרגיש אידיוטי -
    להעיר (אם יורשה-לי) -
    שיצא מצוין הפעם,
    וצריך להגיד לשלי
    שתוסיף
    לך איזו תוספת הברקה של רגע

    ואם אפשר - איזו תוספת גם-לי
    על הברקה של
    דוד-לי

    אאח.. ובעצם - אתה צודק -
    אם אנחנו עובדים ב - היי טק
    אז לא מגיע לנו להתרגש ?
    אם שרים לנו לא נשיר ?
    אם נוגעים בנו לנו לא נעיר ?
    ובמעבר חד משיילוק -
    ללחץ הזמנים של הפיילוט

    שמזכיר לי נשכחות
    (בעצם - תיקונים בקוד רק מלפני
    כמה דקות..)
    ולצערי מסיים סשן קצר של
    שפה ואהבה
    בדיחה והלצה
    ובלי אף מילה
    על בחורה בלי
    חולצה

    (מה שכנראה אומר שהתבגרנו, או לחילופין - -
    התחלנו לכתוב על כל מיני דברים אחרים במקום
    על מין..)

    *

    ד"ש לקבצן האנונימי
    ותודה לליצן
    להתראות מעריצה בביקיני
    ומברוכ לאמן.

    *
    ד.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.