10.11.09

גם פה היו פעם שערות


    חברות וחברים
~-\-/-~-\-/-~-\-/-~

התלתלים שלה זה ממני !
למרות שזה לא נראה , בחיי
גם לאבא שלי היו בקבוקים בגיל הזה
יש הוכחות בתמונות

ואין קשר לגנים תורשיים
או לשימוש יתר בקסדה צבאית
זה שאני יותר דומה לו כעת
מגיע מבחירה אישית בלבד

באמת, תנו לי חודשיים בלי מכונה
ומשתלשלת לי על הצוואר רעמה
ציפורים יתחילו לריב על מקום לקנן
וחפצים אבודים ימצאו אחרי מקלחת ופֶן

אחרי חצי שנה בלי גילוח נאות
תהיה עילה לקוקו לשיפור הראות
ואם נוסיף גם מצור מקלחתי
מדובר על רסטות מסריחות רבתי

שלא יהיו לכם פה טעויות
אין לי שום תסביכים שערות
הקרחת הי סמל לחופש נטול מחלפות
חיים שקטים בלי קשרים וחפיפות

+

X-RAY  -  בשעה 22:00
עדיין באופן זמני – הקפה שצמוד ללוצ'ה.
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

חזרה השמש:
1.      שקלנו לחזור לשדרה אבל הטמרטורות קצת מתעתעות, נמשיך ב-XRAY בינתיים.
2.      נפגשים בשעה 22:00, מי שרוצה להגיע לפני , מוזמן.
3.      הערב אני באירוע ולכן לא אגיע .תבלו.
4.      כמו שכתבתי פעמים רבות בעבר, המייל הזה מגיע בכל יום שלישי ורק בימי שלישי, ומי שלא מעוניין לקבל אותו , יכול לכתוב לי ואוריד אותו מהההרשימה.
לעומת זאת אם יש אנשים שאתם רוצים להוסיף לרשימה, או שמעוניינים להצטרף אליה שפשוט ישלחו לי מייל ויתחילו לקבל ממקור ראשון.
5.      בואו בשלום.
6.      אוהב אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.