18.11.09

תחליף לתחליף


חברות וחברים מנופחים
פוףופוףופוףופוףופוףופוףופ

מה עוד ימציאו אני שואל את עצמי
ברגע שמשבי חורף ראשונים נתנו אותותיהם
צוויתי כלאחר יד להחליף את פוך העבר המחמם
בפוך עם נוצות אווזים מתקדם

כל פעם יש איזה טרנד אחר שרעפתי לעצמי
את השוקולד החליפו בממרח חרובים
את הסוכר בדבש מלכות טבעי
את הגבינה ביוגורט עם חיידקים

ואני תוהה לאן עוד המין האנושי יחתור
אולי מראה מקרנית עיני נחש שחור
או לק המופק מרוק צפרדעי ביצות
אבל הפעם מדובר פשוט בנוצות

ולא סתם נוצות גילתה לי בסוד הזבנית הנהדרת
זהו אווז אלבני שגודל ממש בתנאי מחתרת
כל נוצה צמחה בזווית מירבית של ארבעים מעלות
מה שמעצים את נפחה המרחבי ואת עומק הציפיות

זו לא סתם פרגית אורבנית מצויה זעפה
בעודי נשרך אחריה בפיתולי המשחטה
אתה בכלל מעריך את גודל החוויה ??
האם ישנת פעם עם אווז מדרגה שניה ??

אני שמח אם נעצמות עיני במקום כלשהו במרחב
חשבתי לעצמי ומייד העלמתי הרהור זה בחטף
רודף אחרי כרית מקרקרת בקריה הקרתנית
חושש מעירוב אלבנים ואווזים בתקרית בינלאומית

נסתי על נפשי מותש מכל התחליפים
מבקש מחילה מהחידושים המעייפים
היישר אל מתחת לשמיכות המוכרות
בצלילה ישירה לשינה רצופת חלומות.


+

X-RAY  -  בשעה 22:00
עדיין באופן זמני – הקפה שצמוד ללוצ'ה.
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

חזרה השמש:
1.      עדיין לא נעשה מעשה המוביל לשינוי – נפגשים ב XRAY בסביבות 22:00
2.      אין לי הודעות מעניינות היום.
3.      אוהב אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.