3.11.09

גדולים מהחיים


חברות וחברים גדולים מהחיים
<<<<<<<<<<<<<< 

"גדלה הילדה"
סימנה הראשונה בגבותיה
ליפפה צעיף ישן סביב גרונה החשוף
והדסה ברוב הדר לכיוון העולם שבחוץ

בין טיפות המילים יכולתי להבחין בחטף
בברק הקניונים שנצנץ בזווית מצחה
את רוח הרכישה הנושבת מארנקה המתרוקן
ובדמותי עמוסת השקיות המשתרכת במדרגות הנעות

אין טעם כלל להוריד את כבודת החורף מהמדף העליון
מידותיה של הנסיכה הורחבו ללא שיעור
היא עברה מ"פוקס בייביז" ל"פוקס קידס"
דיווחה לי הראשונה בסוג של התרגשות

וגם אתה ..אם יורשה לי להעיר מבלי להעליב
כיוונה אישוניה למרכז כבדי. ודי לחכימה ברמיזה
שכן כל מאמצי להוריד את המפלס המתרומם ירדו לטמיון
ובמקום למדוד ב"גולף" חיפשתי את "זיפ" ברחבי הקניון

חברת המייצרת מכנסיים נמתכים שגיליתי לא מזמן
מתאימה לכאלה שלא נסגר עליהם הרוכסן
ובעודי אובד באובך תאי המדידה
על פני הראשונה ירדה עננות כבדה

גם אני מרגישה כמו פילה בחנות בלרינה
במקום לבחור ב"זארה" את להיטי העונה
התוודתה בתיסכול תוך ליטוף בטנה ההרה
אני שולה ב"מתאים לי" אוהלים מהשנה שעברה

ברגעים כאלו אני חש בקרן אור מחממת נשלחת ממעל
אספתי את משפחתי ברון והכרזתי לחלל
לכבוד זה שאנחנו הרבה יותר גדולים מאשתקד
אני מזמין את כולנו לקפה ועוגת שוקולד.

+

X-RAY  -  בשעה 22:00
בינתיים באופן זמני – הקפה שצמוד ללוצ'ה.
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

גשום:
1.      אז הנה הוא הגיע ! הגשם כבר כאן , וכשהוא בא הוא בא בגדול, נקווה שלא יעזוב במהרה.
2.      אם כך , עד פסח לפחות, תמה עוד עונה בשדרה ואנו עוברים למקומות יותר סגורים, ומכיוון שלא נבחר עדיין מקום שיארח אותנו באופן קבוע, החלטתי בהחלטה שרירותית לגמריי לערוך הערב את המפגש בקפה X-RAY  הנמצא בצמוד ללוצ'ה בבוגרשוב.
3.      נפגשים בשעה 22:00, בואו לא נשלה את עצמנו, אף אחד לא מגיע לפני.
4.      לפני שבוע עברתי בלוצ'ה וראיתי אותו סגור...לכן אנו נפגשים ב X-RAY  . וחוץ מזה נחמד לאללה שם.
5.      אז לא להתעצל , עדיין לא קר, רק רטוב קצת, שימו כובע ומטריה ותגיעו לשתות איזה סחלב חם ולהפסיד בבליצים J
6.      לנהוג בזהירות
7.      לדבר יפה
8.      ולחייך מדי פעם
9.      המון אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.