30.9.09

מה שבטוח


חברות וחברים בטוחים
95050A050I0505G5

ביטחתי הכל
לך תדע מה יכול לקרות

ההיא בטלפון אמרה שבכלל לא כדאי לי לצאת מהבית
העולם בחוץ מסוכן ומהווה איום ממשי על קיומי המבוטח
אתה יכול ליפול לבור עמוק, להיפצע אנוש, להפסיק לעבוד
להיתקע כל החיים בתוך חדר לבן עם קשיות ורופאים
או שהבית שלך יתמוטט ברעידת אדמה נוראית ולפני שתקלוט
הריסותיו יסחפו בשיטפון צונמי מטורף שאמור להגיע כל רגע ממש
והצחקת אותי אם אתה חושב שישאר לך זמן לארוז מזוודה ולברוח למכונית
שוודאי תיגנב בלילה שלפני ותמצא לאחר מצוד משטרתי במגרש לסוחרי מתכות
המסמכים האישיים והקלטות הלוהטות יופצו בתחנות המרכזיות
אף מנהל לא יעסיק אדם שהוא קופת שרצים עם קבלות
אישתך תעזוב עם הילדות
ולך ישאר רק לבכות
נו ..כדאי ?

מה שלא יהיה ,חשבתי לעצמי, אני במלכוד
אני לא יכול להיכנס או לצאת או להישאר
הכי טוב לבטח הכל כמה שיותר מהר

בהתחלה בנאיביות של מתחילים
קניתי רק שלושה ביטוחי חיים
כעבור שעתיים של חרדה כללית הוספתי , זהב, פלטינה ומשלים
והנה שב לו הצבע לפנים והדם זרם בנחת בוורידים
התשורה לא מאחרת לבוא - מדהים

שינסתי מותני וכשהנשימה התכווננה לקצב סדיר
הוספתי לפוליסה את הדירה עם פירוט אורתודוכסי של עו"ד צעיר
לא פסחתי על סעיף,הכל נרשם, מראשון האריחים עד אחרון השטיחים
ספות, כסאות ,וילונות ,אגרטלים ומכשיר לגירוש זבובים טורדניים
את כל החשמליים, המכניים, הקפיציים, המתקפלים והישרים
ושילמתי תוספת מיוחדת לפלאזמה 42 אינץ, אפילו שאין לנו...
אי אפשר לדעת אולי נקנה בעתיד החיים מפתיעים

עכשיו בלי חשש יכולתי להגיע למטבח ולפזול למסדרון
בלי לבדוק אם התקרה חלילה עומדת ליפול
אך צמרמורת חדה תקפה את שכמותי כשגיליתי
שהמשקופים כוללים מזוזות ושלא ציינתי את ידיות הדלתות
איי...נפשי העדינה קראה לנוס כל עוד נפשי בי

חמקתי מזיע מן הדירה הדורסנית
שולח מסרון לפקידה התורנית
שתכלול את הקטנוע והמכונית
כולל תא מטען וכל מה ששביר
והמראה והעץ המסריח שמסתיר
ואם זה באמת לא מטריד
אז גם את מזג האוויר
ואת הפקקים בעיר
ואת...

ההזיות תקפוני ללא אנחות
פגעתי עם פיקות בירכי בחום המדרכות
זה הסוף כנראה..
הייתי מבוטח למשעי אבל ...
לא חישבתי את הרחוב
טעות של ילדים...
הייתי כל כך קרוב.

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

על בטוח:
1)      שימו לב חברות וחברים – בעוד שבוע שבועיים יתיחלו לרדת פה גשמים, מה שיעיב על יכולתנו להמשיך להנות בשדרה, אי לכך אשמח לקבל הצעות למושב חורף.
2)      המקום האחרון שהיינו בו 3 שנים זה מכבר "כפיות" בבוגרשוב עדיין זמין , אבל תמיד טוב להריח איזה רוח של שינוי. להזכירכם , אנחו מחפשים מקום שפתוח לפחות עד 1-2 בלילה , יחסית מואר, ועדיף שכונתי עם מחירים עממיים.
3)      אני לא אומר שלא צריך להיזהר, אבל אם נסמוך יותר אחד על השני ועל אחרים, נחייה במקום טוב יותר.
4)      אני אישית מתבאס פעמיים בשנה כשנגנבים ממני כל מיני ( ארנק, תיק, מסמכים וכו' ) אבל מעדיף לחיות בשקט הנפשי שלי בשאר הזמן מבלי לחשוש או לדאוג או לפחד....אבל זה אני ....אדם לפי אמונתו יחיה.
5)      דווקא לקראת השבועות האחרונים של הקייץ – אני מזמין עוד ועוד אנשים לבוא ולהנות מהערבים הכיפיים בשדרה. אני מזכיר לחוששים...יש שחקנים מכל הרמות , גם מתחילים וגם מתקדמים וגם בעלי רמה. אז תגיעו.
6)      ולמגיבים שבכם....אחחח....מה אומר ומה אגיד....אתם תמיד עושים לי את השבוע... אפילו במילה אחת: יפה, נכון,מקסים, אהבתי. ניתן להעביר הרגשה, אל תחששו להגיב, אני קורא הכל ומתייחס להכל.
7)      תודה לכם והמשיכו להגיב ולהגיע ולהנות מהחיים.
8)      המון חום מבחוץ ומבפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.