22.9.09

סליחה - 2



     חברות וחברים סלחניים
 

 +-/*% +-/*% +-/*% +-/*%

בכל כיפור אני פורש מפה חדשה של סליחות לכללעל דברים שעשיתי ולא עשיתי במשך השנההפעם אקדיש את בקשותי באישיות לאישה ראשונה

אם כך במה אתחיל...

האם בסלידה משטיפת רצפות בתדירות נמוכה
או שמא בפיתוח ויכוחי חינוך של הנסיכה

על הדברים הקטנים והגדולים שקרו..באמת סליחה

 מצטער על גזירת ציפורניים בסלון
על זה שאחרי כוס בירה משתחרר לו גרעפס בגאון
וסליחה שאני נהנה מזה ועוד מסביר שזה טבעי

מיחלי לי על ערבים שלמים שעברו מול המחשב
על מקלחות שנשכחו ונידחו עד כאב
על פרישות מאוחרות למיטה

על ההערות הקנטרניות בזמן הנהיגה
על עקשנות וכחנית שהתפרצה ללא הפוגה
ועל זה שיצאתי יותר צודק מחכם במריבה

סליחה שאיחרתי בלי לשלוח לך התראה
ושחיכית לי רק רגע שנמתח לשעת נצח ארוכה
ובעיקר על מקרים נדירים שהשתחררה לה צעקה

מתנצל על הוצאת נושאים מהקשרם העיקרי
על לבישת בגדים שהקשר ביניהם הוא מקרי
ועל זמן שלא פיניתי לבילוי זוגי הכרחי

מצטער על התנהגות ילדותית של "יודע הכל"
על הארוחה ההיא שסירבתי בתוקף לאכול
ועל ערב אחד ארור שנצבטנו עד דמעות

אוסיף לרשומה אף את העובדה המביכה
שחשפתי מול כולם את רשימת הסליחה
מקווה שגם לזה תמצאי לי מחילה

ודאי אמשיך מן הסתם לטעות לרוב
אך גם להשלים לסלוח ולאהוב
ובאמת לנסות להשתנות

שהרי בין ממטרי הטעויות והכאב
את היא האחת שאני באמת באמת אוהב
וזו שאמשיך לאהוב עד קץ כל הזמנים.

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

סליחות:
1)      לא להתבייש לבקש סליחה.
2)      על הכל ! באמת. גם מאלו שאתם בטוחים שסלחו לכם, מבני זוג, ממשפחה ומחברים קרובים.
3)      לא לשכוח לעשות חשבון נפש גם עם עצמכם. זה לא פחות חשוב.
4)      ויותר חשוב למצוא את הכוחות לסלוח.
5)      היום משחקים כרגיל...אבל ניתן להבחין באותותיו הברורים של הסתיו שכבר כאן במטחי בוקר קצרים, אז כל עוד הוא הטיפות מלטפות את השחר ולא מרביצות בערבים אנחנו ממשיכים בשדרה
6)      השיא היה לפני שנתיים כשהמשכנו בשעת בצורת כמעט עד דצמבר, אבל הממוצע הוא שבועיים אחרי סוכות.
7)      אז בואו לנשום אוויר חמצני וקריר של סתיו בשדרה, כל עוד אפשר.
8)      רגע לפני סיום העונה, בגורדו על הים מתקיימת תחרות חובבים ( כנראה אחרונה לקייץ ) כולם מוזמנים להגיע ולשחק, לפרטים ניתן לפנות לשוקי במייל.
9)      לסיום התנצלות כנה ואמיתית מכולם : אם בדברים שאני כותב מדי שבוע, העלבתי מבלי לשים לב, פגעתי בעקיפין, התעלמתי , ביזיתי, כעסתי שלא בצדק, רמסתי, חיללתי  וכל מיני דברים רעים כאלה, אני מתנצל מעומק הלב, ואשמח לדעת על מקרים כאלה ממקור ראשון כדי שלא ישנו.
10)  שתהיה לכם חתימה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.