15.9.09

נפילה חופשית


חברות וחברים אהובים
eJr٪aywenyppa۞h

מה שעולה למעלה יגיע בסופו של דבר למטה
עובדה ידועה שהנסיכה הוסיפה לה שכלול
מה שלא נמצא למטה בקרוב ישק לרצפה בהנחתה
בהתרסקות, בתנופה ובסגנון האהוב עליה "דרך אגב"

מה שניוטון גילה לפני יותר מאלף שנה
שופך רק פירוש מדעי למרבד הפירות בחנייה
וכבר לא יכול  להציל פמוטים , מדפסת , ומד חום
שנכון לשלשום ינוחו על שבריהם בשלום

שבוע לפני ביקורו המסוקר של ראש השנה
הגיע הזמן להתחדש הודיעה הקטנה
בעיקר ברכוש ובכלים השייכים להורים
בטווח טיפוס על כיסא בצרוף שני ספרים

בזמן שבבית דין של מעלה נגזרים גורלות
להמשך חיים עלי אדמות או לתשלום על עוונות
בבית דין של מטה עוד לא בגובה מטר
דנה הנסיכה בסלון את כל היתר

בלי עדי אופי או צילומים מהזירה
בלי תובע , סניגור והתערבות המשטרה
ללא השפעת התקשורת ונקייה משחיתות
היא שוקלת טוב מול רע בשיא הפשטות.

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

התחלות:
1)      שנה טובה לכוללללללללכם , חברים אהובים שלי, שחקנים וקוראים ,נאחל לכם המון אושר ואהבה ועוד:
מאחל לכם להצליח עם השינוי שהחלטתם לעשות
מאחל לתפוס זוגיות מאושרת בקרוב
מאחל לכם להיכנס סוף סוף להריון וללדת בלידה קלה ובריאה
מאחל לכם לעבור את המשבר ולנסות לראות בו קרש קפיצה
ומעל הכל מתלל ומקווה שהבריאות תשכון קבע בביתכם.
2)      אחרי אווירת הברכות ולפני ראש השנה,  אני מציע לעצור לרגע ולחשוב ...גם למי שלא מאמין בבית דין של מעלה וכו' , השיפוט העצמי חייב להתבצע גם עבור הסביבה בה אנו חיים. עבור משפחתנו, חברינו, מכרינו וכן הלאה. האם אנחנו פותחים את השנה בעודנו נקיים מבפנים? האם יש משהו שאנו מתחריםםם עליו ורוצים לתקנו? האם חבויה איזו סליחה עמומה ששכחנו לבקש...זה הזמן לעשות בדק בית עצמי.
3)      ואולי להחליט גם החלטות משמעותיות לגבי השנה הקרובה: מי שלאאא מעמיד יעדים, קשהלו לשאוף להשגתם.
4)      הסתיו בפתח ...עונות במעבר נושאות על גבם וירוסים וחיידקים לרוב ...לכן מומלץ להוא לאוויר הפתו בשדרה ולנשום בלי פחד.
5)      לרגל ראש השנה ותחנות בזמן: אני מזכיר לכולם שניתן להירשם לרשימת התפוצה מבלי שיהיה לכם כל קשר לשחמט... וכמו כן ניתן גם לרדת ממנה ...כל מה שצריך זה לבקש.
6)      תודה לאנשים הקבועים – חברי דירקטוריון ואחרים שעשו את השנה הזו והריכבו אותה מהמון פרטים קטנים, זה לא יכל להיות בלעדיכם : אבנר , יוסי, אלי, כרם, ענר , אייל  ועוד רבים וטובים.
7)      אני יודע שאני לא עושה זאת מדי שבוע אבל תודה ענקית למגיבים שנוסכים בי את הכח להמשיך...אני יודע שיש לא מעט שמאוד רוצים ורבים שאף עושים זאת פנים אל פנים, תודה גם לכם, אבל אני חייב לומר שברגע שאני מקבל תגובה כלשהיא , פני המגיב/ה עולי אל מול עיניי לכמה שניות ומעלים בי זיכרון של אותו אדם.
8)      תמשיכו להגיב גם בשנה הבאה עלינו לטובה.
9)      המון אושר הצלחה ואהבה.
10)  שנה מדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.