16.6.09

אני כבר מוכנה


חברים וחברות מוכנות
moooccchhhaaannnaaaa

יאללה יוצאים ?!

"אני מוכנה" מהדהד קולה מחדר השינה
אני מתרומם בעצלתיים מהכורסא, מפנה את השולחן
ותופס עיתון ספורט בדרכי לעמדת הריזורט
כשסיקורי הספורט הרדודים הולכים ומתרוקנים
אני נשאב לתרתי משמע משבת שנעזב בערמת העיתונים

ונזכר במערכון המצחיק ששידרו בשבוע שעבר בתוכנית
"חייב לראות אותו שוב" אני מכריז ומדדה לחדר המחשב
ושולח לאוויר "נווווו..."  בפותחי את היוטיוב ומתחיל לנבור
ותוך דקה מוצא את הוידאו המדוייק של המקור
כשהתשובה "מוכננננננההה" מלטפת אותי מאחור

איזה תסריט ! אני מתענג על הפאנצ'ים המדוייקים
ומוריד על הדרך שני אלבומי רוק עתיקים
ובין צריבה להאזנה מפזז למקלחת בשריקות
צולל לאמבטיה מלאה קצף ומשתכשך ארוכות
אחריה מגיעה תגלחת מושלמת עם קרמים ומשחות

אבל בדיוק שהתנגבתי בעצלתיים צלצל הנייד בסלון
איזה קטע, חבר שלי מהצבא, לא דיברנו שבועות
סידרתי כוסית וויסקי ושקעתי בשיחת נוסטלגיה נושנה
שגלשה להתעדכנות דרמטית על כל קורותיו השנה
חושב לעצמי במקביל " היא בטח עוד מעט מוכנה."

ואולי זה גם הזמן להתחיל להתלבש
הארון נפתח ומקדם את פני במבט יבש
הייתי לובש את החולצה האהובה עלי העונה
וידאתי ליתר ביטחון אם היא מוכנה
אבל  " עוד דקה.." הסביר לי שאפשר להפעיל מכונה.

לשלוף אותה מהמייבש ולהחליק אליה
עם הג'ינס היחיד והנעליים האדומות
דופק חיוך לבבואה בזווית שהכרס בטשטוש
מקנח בבישום הגוף, הפנים ואגף הלבוש
והיא עוד אומרת לי שאין לי טעם בגרוש

אבל הנה היא מגיחה ממראת הקסמים לזרועותי
יפה כמלאך, כיצירה נדירה ועוצרת נשימה
"נזוז?" היא מחווה אלי, בדרכה למדרגות
אני מהנהן.." אני כבר מגיע ..רק לוקח את המפתחות "
ברקים רושפים מעיניה..."למה?..למה אני צריכה תמיד לחכות!"
     +

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

עוד מעט :

1.      מי שלא היה לא מבין איזה כייף ענקי מתחולל בשדרה, קדימה ! אף פעם לא מאוחר לפעם ראשונה..
2.      בשבוע שעבר, עשרות חברים שביקרו וישבו עד השעות הקטנות, גיטרות ואלכוהול והמון מצב רוח טוב
3.      אוהבים שח – לא אוהבים – צאו מהראש של ההחלטות הכבדות – צאו מהבית !! צאו מהמסך !! אתם יודעים מה , אל תבואו לפה !! לכו למקום אחר, לגינה, לים, לחצר...רק אל תרקבו על הכורסא...מגלים את זה אחרי עשרים וחמש שנה ....ואז קשה אפילו בניתוח להסיר את הכורסא...אז יאללה
4.      יש הקייץ מלא תחרויות של שחמט בכל מיני הזדמנויות למי שמעוניין: בטאגור, בגורדון, ועוד כהנה וכהנה, אז שווה להתנסות.
5.      להגיב  ! להגיב ! להגיב !  רק כשאני חוזר על זה מאה חמישים פעמים , אנשים נזכרים שהם חיים , ושבעצם יש להם מה להגיד.  ואני מנצל את הבמה שלי לפרסם בפומבי את דורון פייברג שמגיח מדי כמה חודשים ונותן לי בראש בלי מחסומים. אומר את כל שעולה על ליבו , בין פידבקים חיוביים לביקורות חסרות רחמים. אוהב אותך. שלא תיגמר לי לעולם.
6.      אז לא לשכוח , עושים ריפליי וכותבים כמה מילים.
7.      חוץ מזה , אנחנו מגיעים לפיק של הקיץ עוד מעט היום הכי  ארוך  בצד הזה של הכדור אז לא לשכוחלשתות הרבה ולהנות כמה שיותר מהימים הארוכים.
8.      יומולדת בפרץ....קדימה אני מחכה לעוד רעיונות ...איפה הקופירייטרים שבכם....
9.      וכרגיל אוהב אתכם ומאחל חיים טובים לרוב.

12 תגובות:

  1. ברכה13.8.11

    יפה מאוד !!!
    יפה כמלאך ! יצירה נדירה ! להזכירך היצירה הזאת אני יצרתי ....שלי....

    חוץ מזה כולן אותו דבר - אין לנו סבלנות בגרוש שברגע שאנחנו מוכנות.

    תעשה סקר ותגלה אף פעם אישה לא מחכה ברגע שהיא מוכנה

    השבמחק
  2. אורית13.8.11

    עכשיו אפשר לא להגיב???
    אוהבת את אשתך. תמסור לה נשיקות..

    השבמחק
  3. האשה הראשונה13.8.11

    גובי,
    זו אני ?
    יפה כמלאך, כיצירה נדירה ועוצרת נשימה

    עכשיו באמת גרמת לי להסמיק ארוכות..........................
    לקחת את זה באמת לכיוון אחר , מצחיק , משעשע ונכון למי שאוהבת להיות לצידך.

    השבמחק
  4. גילי13.8.11

    החיים הטובים!
    זוגיות מנקודת מבט רומנטית נראית מלבבת.
    אני ממש רואה אותכם מתארגנים ויוצאים,
    תמשיכו לעשות חיים.
    לדעתי יחסית לבן יש לך טעם משובח!
    ד"ש לאישה ולבת
    גי

    השבמחק
  5. שוקי13.8.11

    אנחנו צריכים להיפגש.

    השבמחק
  6. שלחתי לליעד
    שיידע שהוא לא לבד
    :-)
    וזה לא שאני לא מוכנה בזמן, אני כן.
    אבל אז פתאום ממש בא לי להחליף את החולצה לאחרת
    שדווקא אותה צריך לגהץ קצת
    או שממש בא לי להתאפר פתאום
    או שהשיער לא מסתדר כל כך.
    אז כן הייתי מוכנה, אבל לא עם הבגדים והשיער שאני באמת רוצה
    ובעיקר בעיקר מה שאותי מעכב באופן אישי..
    שאחרי כל ההתארגנות
    אני נזכרת בשני דברים עיקריים:
    אחד, שאני חייבת חייבת לשים איזה צמיד או שרשרת נשכחים
    שדווקא עכשיו אנחנו לא מוצאים
    או\ו
    שלא תליתי את המכונה שהפעלתי עוד בבוקר...
    מה, חייבים לתלות אותה עכשיו! אז מה אם אנחנו "קצת" מאחרים

    ..בהתחלה, ליעד היה מפעיל שיטה של "אני מחכה לך למטה"
    בהנחה שאם הוא כבר יוצא, לא יהיה לי נוח שהוא מחכה וזה יזרז אותי
    אחרי פעמיים של התייבשות באוטו הוא הפסיק :-)
    ואני מוכנה להישבע שאני הכי הכי משתדלת להיות זריזה, ולא מבינה איך לא רואים את זה

    השבמחק
  7. הדסי13.8.11

    אחי הרגת אותי מצחוק..
    "אני מוכנה.." ורק אחרי חצי שעה יוצאים מהבית..
    "למה אני צריכה כל הזמן לחכות?.." גדוללל

    הקיצר אהבתי ת'מייל הזה :)

    השבמחק
  8. MAKSIM! How true!

    השבמחק
  9. Barak13.8.11

    הי עזי ,
    בגלל שאמרת שאני מגיב סידרתי זה שבוע שני או שלישי שאני לא מגיב למיילים ,
    אני לא מוכן להיות מקוטלג כך , במקום בו מקטלגים מגיבים בסוף עוד ישרפו טוקבקים,
    ככה זה התחיל גם עם הרייך ... עוד באירופה הוא שלח מיילים .

    תעשה חיים .

    השבמחק
  10. דיויד13.8.11

    מה המצב איש? איך הולך?
    אני עוד ב $M, כל הזמן בטוחים שהנה אוטוטו בא הסוף.... והופ, לא נגמר....
    מגיע לי מז"ט, אישתי בהריון, שבוע 14 :)

    מה איתך? מה אתה עושה עכשיו? הגשמת את החלום?

    מתגעגע,
    דייויד

    השבמחק
  11. נועם13.8.11

    משעשע אפילו יותר מתמיד...

    השבמחק
  12. תמיר13.8.11

    עזי היקר
    היה כיף לפגוש אותך בשדרה ולמרות שאני לא משחק שח אני מאוד מעריך ומעריץ את הפעילות שלך

    אהבתי את מה שכתבת:
    אוהבים שח – לא אוהבים – צאו מהראש של ההחלטות הכבדות – צאו מהבית !! צאו מהמסך !! אתם יודעים מה , אל תבואו לפה !! לכו למקום אחר, לגינה, לים, לחצר...רק אל תרקבו על הכורסא...מגלים את זה אחרי עשרים וחמש שנה ....ואז קשה אפילו בניתוח להסיר את הכורסא...אז יאללה

    גדול !!!!

    ואסיים בציטוט מהחוברת "הדרך אל האושר" מתוך הפרק "אל תפגע באדם בעל רצון טוב" שמתאים לך בול:

    למעשה החברה פועלת בזכות גברים ונשים בעלי רצון טוב. עבדי ציבור, מעצבי דעות, אלה במגזר הפרטי העושים את מלאכתם, אלה הם ברובם אנשים בעלי רצון טוב. אילולא כן, הם היו חדלים ממזמן לכהן בתפקידם.

    אזי אתה אדם בעל רצון טוב שמייצר סביבך המון חיים ואושר...תמשיך בדרכך !

    תמיר (הבעל של טל שרון שהייתה איתך בכיתה)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.