30.6.09

אילגוט בילטי ניזבלת

             חברוט וחוורים יקארים

~~~~~~~~~~~~~~~



האילגוט אזו אי בילטי ניזבלת
שבוה עכרי שבוה יוצת לחה שורע אים תאוט
פאאם אחאט סה סמח בימכום זאין
פאאם שנייא נישקחאט עיזה עוט ניכוד
הו יוטר גרוה מיטחלפט באוט אחרט

אטה לו יחול לשלואח למאוט ענשים
עט אדברים שלחה מיבלי שיאוורו קריעה נוספט
הו לפחוט הגייא. סה אובר קול גוול.
מיילה מישו שראק התכיל ליחטוב, אבאל עטה ?
שבדרח קלאל ניחנאס לדאקויוט האיווריט.

בימיוחאד קשאתא מישטמש בספה גבואה קיוויאחול
אים אמילים המסובחות שעף אחאד לו מקיר
ואוד ממצי כישור אלילאטי שייטחבר איחשאו לאשיר
וסה מיבלי לאזקיר עט זילוט אחרוז הניטאב
שתענוס אוטו לייטחאבר בקול מצאב

מא שאוד מביח סה שעטה אובד קמורה
אתאלמידים שלחה מיטחנחים בשיאורים אהלה
דורה-אמשח מנועל אל יאדיי ענאשים כמוחה
שנותים לאאסות תעויוט בצורא מחפירע
ורויים בקח דרח ייתנהלוט תקינא

לסיקום
מעחשאב סים יוטר דאגש אל הקטיב
אל אטאחביר ואל האגייה
ונאסה לאבי לאיווריט עט אקאווד המגיאה לה
ומאגיאה לה!



             +


שד' רוטשילד  


בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00

אז חיים טובים

וניפגש


עזי  -: 0544266802


עכשיו :


1.      תבינו איך זה הולך ! 
לרוב מגיע יום שלישי בהפתעה, ומייד אחרי הקפה של הבוקר אני נזכר שעוד לא כתבתי להיום כלום, אז אני קופץ אחוז תזזית לשולחן העבודה ומוציא מהערימות את כל הפנקסים שאני משרבט בהן רעיונות לאורך כל הזמנים, ומרפרף בהם בחיפוש אחר רעיון לא ממומש שאפשר לפתח. וכשידי חוזרות ריקות אני מציק לאישה הראשונה שתתן לי רעיון, וכשזו פוטרת אותי מעליה, אני אוסף את עצמי ומחליט לדחות את הכתיבה בכמה שעות.
2.      ואז מה שקורה הוא, שכשעולה לי רעיון, אני כותב אותו במהירות הבזק ומפתח אותו תחת לחץ , ובתנאים לא פשוטים, טכנולוגיים ונפשיים. וקורה לא אחת שמשתרבבת לה טעות הקלדה. אות מפוספסת או מיותרת.
3.      עם כולכם הסליחה על כך. ותודה למתקנים בע"מ.
4.      הקיץ נותן את אותותיו, וחיים טובים באים בכמויות, השדרה עולה על גדותיה ויש שחקנים ומבקרים חדשים לרוב....אל תהיו פרייארים , אל תישארו מחוץ למשחק....בואו גם אתם להנות מהחוויה.
5.      ב-21 ליולי זה קורה !!!! מתחילים משעב 20:00 בערב !!!!!
שימו לב , יומולדת 6 למלכים ברוטשילד.
המוני אנשים יבואו לתת כבוד ולהנות מערב צבעוני וססגוני במיוחד.
עיתוני העיר יגיעו לתעד ולצלם.
אמן שחמט ידוע יכבד אותנו בנוכחותו לשעה קלה.
תחרות בסגנון גביע – בליץ של 5 דקות עם פרסים צנועים.
והמון המון מצב רוח טוב.
6.      יוסי – נציגנו הטכנולוגי ובכיר הדירקטוריון יפרסם את האירוע בקבוצת הפייסבוק במטרה למשוך עוד ועוד מבקרים לשדרה.
7.      כל מי שמעוניין ללמוד שחמט, שש בש, גו, דוקים , מחבואים ותפסוני מוזמן להגיע לשדרה, אנחנו מלמדים הכל ...החברה כאן ישמחו להיות מנטורים לכל משחק מוכר....לפחות בתיאוריה.
8.      תודה ענקית לכל המגיבים – המתקנים – החוטאים בכתיבה – הצדקנים – מיטיבי היושר – המחמיאים – המחייכים בסתר – המתלבטים – הדוחים את מלאכתם ---- המשיכו כך , בלעדיכם אין לנו המשך.
9.      נכון , יש עומס חום, אבל בלילה הוא מתחלף ברוח נעימה ואווירת שדרה מקסימה..לא ליפול ביום.
10.  אגב, את המייל של הים כתבתי ברכבת לחיפה....
11.  אהבה גדולה למחייכים.

8 תגובות:

  1. אבישי13.8.11

    עני לו מאנודניכים ואממטכנים אול נרעה לי שיש לך כצט תהויות איום.
    אדיין, ארהיון של אמיל אוה נכמד.

    עבישי

    השבמחק
  2. יפה ששמרת על קונסיסטנטיות של שגיאות.

    אבל, " מתחילים משעב 20:00 בערב"

    השבמחק
  3. נועם13.8.11

    איה כסת כשה בלי טרגום בגוף השרת. ההבתי הת הסיאום של "את המייל של הים".

    השבמחק
  4. Barak13.8.11

    יש סיכוי שהערב אני עובר בשדרה לאחר הופעה שאני רואה בהיכל התרבות .
    לא מבטיח
    אנסה .

    אני פשוט מאד מאד עייף כי אתמול הייתי בתערוכת האלכוהול
    תמונה מצורפת, ואיך אומרים תמונה אחת שווה אלף מילים .

    לידיעתך שתיתי אתמול כמות שמספיקה לכפר בווארי בחגיגות בוא האביב .
    לא הצלחתי לקחת אוטובוס חזרה , הייתי כל כך שפוך אפילו הנהג מונית אמר לי שאני מסטול מאד ... לאן הגענו . ?
    זה כמו שירקן בכרמל יגיד לי שאני מזיע ... או שלא יפה לחטט באף . או שבוב מארלי יגיד לי לא לעשן כי זה דופק תזכרון

    מה קורה עם הגיטרה הלספול גיבסון שלך ? אני מקווה שאתה שומר עליה טוב

    השבמחק
  5. קארין13.8.11

    מקסים!
    מלא חן!
    זה הפעיל אצלי כמה תאים במח וכיווץ לי טוב טוב את הרווח בין הגבות!
    מזל טוב ל-6 בהחלט נשתדל לבוא.
    עד אז חיוך נעים
    קארין

    השבמחק
  6. האשה הראשונה13.8.11

    וואלה ואני חשבתי שיצא לך ג'יבריש ומיד ניסיתי להפוך את הכתב אבל משהו בכל זאת תפס את עיני ואמרתי מתחבא לו כאן קונדסון קטן...
    איתגרת אותנו הפעם...
    בלי רחמים
    אוהבת בלי די

    השבמחק
  7. עידו13.8.11

    אזיכה, מא אסיטה בכיפא? עני (שח) מט אל ארקווט, שיר אם שגיעוט זה באכלת עכד אדוורים שעפשר לאסוט בזמן נשיאה,,,

    השבמחק
  8. עידית13.8.11

    אזי יכר,
    טודה רבא אל אשיר ששלכתה לנו.
    בדיוק עטמול סוחכטי אם אמורה לאיווריט של בננו רום, בנוגהה לתאויות אקטיב ארבות שלו.
    עתה משמש קאן אשרעה תובה, קול אקבוד!
    אידית ורואי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.