2.6.09

כדורגל לנשמה


חברות וחברים עונתיים
 è =>   è =>  è =>   è => 

הייתי חייב את זה לעצמי,
חייב את זה לנשמה
אחרי שנה וחצי של עצלנות כנועה
ועשרות תירוצים רודפי פציעה

זה קרה
טרום עונת המלפפונים הלא ברורה
דרך חום הקיץ הפורץ את הממוצע העונתי
יצאה לדרך קבוצת הקטרגל השכונתי

ולראשונה מזה הרבה זמן
אני מרגיש חי !

אין לי אוויר
הרגל שלי עומדת להתפרק
המשקפיים ננטשו לטובת נוחות עמומה
והזיעה מטשטשת את שארית התמונה

אבל זה לא מעניין עכשיו - אני מכוון מטרה
מתוכנת כטיל-קרקע-מגרש-מונחה-קורה
משוגר בטיווח של "צלב על"
וטס בלי לחשוב בכלל

רק להגיע אליו בזמן
לפני ההוא עם האדום
לפני שהם חוזרים להגנה
לפני שייגמר מצבור החמצן

באמוק תזזיתי משולהב
הריאות כורעות תחת המצב
השרירים צועקים מכיווץ
ורק הלב ממשיך לרוץ

מושך אל המיקאסה המנופח בהגזמה
מקפיץ אותו באוויר ומכין להבקעה
מניף את הימנית עם הברכיה
ונוטע בכדור עשרים מטר לשניה

אבל בלי הילוך איטי קשה לעקוב
שזה היה רחוק מלהיות כמעט קרוב
אני חוזר לרחבה, וחושב ..בהתקפה הבאה ..אולי
אבל אלוהים כמה שאני מרגיש חי !

          +

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

חג שמח :

1.      עוד פרוייקט קטן מבית היוצר, קרם עור וגידים השבוע ויש גם נציגות מהמלכים ..מה אתם יודעים....
2.      קיבלתי את זה השבוע משני כיוונים, בשני תחומים שונים, אבל מסתבר שלשבור תאוריה ולהמציא דרך חדשה, יוצר יותר מאשר דלת אל האושר אלא גם פותח פתח להתחדשות והתפתחות לכיוונים מעניינים.
3.      עוד חודש וחצי ליומולדת...איפה אתם ? אני רוצה לקבל רעיונות לחגיגת השנה השישית, שילחו לי הצעות, רעיונות, ספונסרים, ראיונות טלויזיה \רדיו\עיתונות?...קדימה זה הזמן שלכם לתרום.
4.      בשבועיים האחרונים קיבלתי כמה תגובות בע"פ בנוסח הבא:
a.       למה שלא תשים שלטים על השדרה שיסבירו מה קורה פה ?
b.      למה לא תביא פה כריות שיהיה נח?
c.       למה אתה לא מפרסם שמלמדים פה שח ? ושהמפגש פתוח לכולם
d.      למה הפסקת עם החידות? דווקא מאוד אהבתי אותם
5.      אז ככה:  לשאול שאלות זה אחלה, להעביר ביקורות זה גם מבורך , אבל במקרים הנ"ל ציפיתי למושג שנקרא הדדיות , במקום שנותן לך כל כך הרבה מבלי לדרוש דבר, מן הסתם הייתה אמורה להתפתח איזו שהיא תחושה של חובת ההדדיות. 
קיבלת ? דע גם לתת !
יש לך הצעה לשיפור? הצע , אך תרום גם בעשייה!
6.      במקרה של חידות ההגיון, הן הופסקו משום שלא היה שום משוב בתגובות, אם התרחיש היה שונה ותגובות רבות היו מציפות את תא הדואר הצנוע של הכותב, אולי דברים היו נראים אחרת
7.      או קיי – ובנושא אחר....הקייץ כבר פה ובגורדון מתבצעת פעם בחודש תחרות שח קייצית וכייפית ביותר, היא מתבצעת פעם בחודש בימי ראשון. מומלץ ביותר . לפרטים והרשמה ליחצו כאן.
8.      וכמובן שאשמח לקבל תגובות בכל נושא בעולם
9.      אוהב אתכם
10.  בואו הצטרפו אלינו בשדרה  - זה הופך לכייף גדול יותר משבוע לשבוע

8 תגובות:

  1. יוסיפון13.8.11

    Hi Ezy, sounds like you manage to pull the strings and fulfill the things that make you happy (feel alive as you say), this reminds me the good time I had with my friends in the SHCHUNA.

    I traveled with my wife and kids in Rochild/Maza on Saturday morning after long time and the place looked so alive, now I know why you chose this place as you gathering center J.

    Hope you are well,
    Yossi

    השבמחק
  2. עידן13.8.11

    כדורגל ? אתה ? האם ניתן להכתיר אותך ברגע זה כבוגד?
    למה לא איתנו? מה נהיה ממך? מה נהיה מאיתנו? שכחת את המגרש בכפר סבא?
    זהו. נגמרו לי השאלות. לשם ההדדיות אתה יכול לענות, לא חייב... J

    לכתוב שירים וחידות אני לא מצטיין, מודה שגם לא תמיד אני מוצא זמן לענות... לפחות אני שולח לך סרטון נחמד... בשם ההדדיות...

    אחלה שיר J
    עידן

    השבמחק
  3. גילי13.8.11

    אפרופו מאמץ פיזי...
    תראה מה קיבלתי כי כל כך רציתי.
    האמת שרציתי אופנייים
    קיבלתי תלת!
    מגניב אש מתאים ביותר לשיטוטי אחה"צ בגני השעשועים/מכולת/בריכה בקרוב, שבמושב
    אבל מה מאמץ!
    אז אתה יודע איך זה ... מתחזקים.
    ד"ש בבית ונתראה בקרוב
    איך אני יודעת? סתם כי בא לי!
    גילי

    Gili

    השבמחק
  4. הדר13.8.11

    אח, כמה הזדהות עם השיר שכתבת...
    כדור,איזו המצאה גאונית .. איך הגלגל קיבל את כל ההילה ?! ...
    אצלנו אמנם נטשנו את המיקאסה לטובת אדידס (אם אני לא טועה) אבל יש מצב לראות אותך מחר בכפ"ס?

    השבמחק
  5. עידו13.8.11

    ezica, you shoukd change my email address to idoz@havruta-school.org.il
    then i can write replies which are not encrypted...
    happy for your successful football session, sport is great.

    השבמחק
  6. יריב13.8.11

    מה קורה גברררררררררררררררררר

    אתה רוצה להגיד לי שחזרת לשחק כדורגל???

    השבמחק
  7. יוסי13.8.11

    הי עזי!
    לגמרי התחברתי להדדיות.
    לפעמים יש הרגשה (ובטח אצלך היא פי מיליון משלי) שאם לא תעשה לא יהיה:
    אם לא תאסוף את הכלים - לא יהיה מי שיסדר, אם לא תיקח את הכלים - לא יהיה מי שיביא וכו'....
    מקווה שההערה שלך תעיר אנשים

    יוסי

    השבמחק
  8. יגאל13.8.11

    היי אזי, מעולה כרגיל (ביחוד שזה על כדורגל)
    מצטער שלא תמיד טורח לענות ולפרגן, ואני מסכים מגיע לך !!!
    איך הילדה ?? שלי גדל גדל. ראה תמונה.
    שוב תודה.
    תמשיך להבקיע !!!!!!!!!!!!!!
    יגאל.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.