24.2.09

המיתון


       חברות וחברים ממותנים
à-----D---s--e--e----א--ל----ß

אתם לא יכולים לעשות דברים כאלה
יש לי אחריות קולקטיבית
תאמינו לי, אם זה היה תלוי רק בי,אז ניחא
אבל זה חלק ממשהו גדול, משהו שיצא משליטה

אוקיי הבנתי, זהו צו השעה וצריך להתייצב
המיתון עמוק וגרוגרותיו משפיעות על כולנו
ובמיוחד בשעה כזו צריכים לצמצם אבל...
תחשבו על ההשלכות..

מי יכתוב את הטור במקומי ? מה יהיה על ההודעות ? השאלות ?
בהפסקה?! מה זאת אומרת בהפסקה?
אני אפילו לא מקבל על זה כסף
זה אדיוטי! איך אתם מצפים ממני להבין

לא התכוונתי לקלל אבל שלא תעזו לדבר איתי על טובת החברה
כבר שנים אני הוא זה שעושה את כל העבודה השחורה
סוחב אתכם על הגב כמו חיית מחמד מבוייתת
ופתאום, ביי-ביי , אורב-ווה שלום ולא להתראות, זה לא הגיוני

אני לא מקבל את מרות ההחלטה, תקראו למנהל
לא מעניין אותי שהייתה ישיבה ושהכל כבר נסגר
אם המנהל לא מגיע לשיחה איתי היום, אני מזהיר אתכם
אני אכתוב טור כל יום ! פעמיים ביום , אם אדרש לכך

מה זה אומר הפרת חוזה, אתם לא תעזו...
אפילו לא מילה אחת בלי אישור?! ממתי זה? זה חוקי בכלל?
אל תכנסו לשם, יש לי העתקים של כל רשימת התפוצה
אתם רואים את האצבעות האלה..הרבה תיקתוקים יצאו מהם היום, בחיי

מה זאת אומרת את כל הציוד? גם הלפטופ? יש לי שם תמונות אישיות
עשו טובה, תנו שבוע להתארגן, מה דחוף?
לא כותב מילה, נשבע, מה כבר יש לי להגיד
כבר כתבתי על הכל , תאמינו לי, יבש לי, אין רעיון אחד לנחמה

למה, למה ככה. למה האגרסיביות הזו, לא חבל
אתם גוררים אותי למלחמה עקובה בעורכי דין ומילים
אני דורש, הארכה של שבוע, פיצויים וימי חופש לאלתר
ודעו לכם, עוד לא קם האדם שיעצור אותי מלכ            

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

בתוך המיתון:
1)      בגלל המיתון יוגבלו מספר ההודעות ל-8 הודעות בלבד.
2)      אז הנה הוא המיתון הגדול , שמותז עלינו מכל העיתונות כתירוץ האולטימטיבי לכל בעיות היקום העכשוויות. העוני - מהמיתון, האבטלה  - מהמיתון, ההשמנה  - מהמיתון, מזג האוויר  - מהמיתון.. יאללה צאו מזה, מיתון שמיתון, תהיו רגילים, תתנהגו רגיל ויהיה בסדר.
3)      הרעיום הוא לא לטמון את הראש באדמה עד יעבור זעם, אלא להתייחס לכל בעייה כמכשול עם פתרון שצריך למצוא. פילוסופיה בלירה? אולי. אז מה.
4)      תודה להדס שני האלופה שהזכירה לי נשכחות: קבלו בגלל המיתון
5)      ובפינת יוסי והפייסבוק: הצטרפות לקבוצת "מלכים ברוטשילד" בפייסבוק.. בקרוב בתקווה שיהיו חדשות.
6)      רק אחותי הדס טרחה לפתור ולענות נכונה על השאלות בנושא חטיפים:
a.       בלווין מרווין מגיע בכל מיני צורות (5) ביסלי
b.      סי תצופף אותם ביחד עם פוג (7) תפוציפס
c.       ילהג על זה שהוא יכול לעשות שמיניות ואפסים (5)ביגלה
d.      בשני גופים של תינוק (4)במבה
e.       המסעדה באותו עניין (6)אפרופו
7)      בגלל המיתון – אין תקציב לעוד שאלות השבוע.
8)      אבל חיזרו להגיב, נראה לי שבגלל המיתון אין הרבה תגובות לאחרונה, אז סחטיין לאלה שמגיבים למרות המיתון ( או שבזכותו ) איבדתי את חוט המחשבה, המיתון הזה מבלבל לאללה.
a.       (הוספת סעיפי משנה)שיטה נלוזה להתגבר על בעיות המיתון
b.      תודה למגיבים של השבעויים האחרונים : מאיה, הדס,יוסי, עידול'ה, אסף אפטר ( עם ראשונה ), גילינקה ,ברק, עידן , וארז.
c.       המשיכו להגיב כל עוד נפשכם בכם.

2 תגובות:

  1. יוסי11.8.11

    הי עזי

    פסיכולוגיה בגרוש או בלירה אבל ממש נכונה!

    השבמחק
  2. גילי11.8.11

    נראה לי שעומד משהו מאחורי המילים שכתבת.
    אני לא ממש מבינה
    וחשוב לי להבין...
    לא יודעת לגבי המיתון אבל אהבתי מאד את החורף שבא
    כן בהחלט נעים חורף גשם.
    שיהיה בכייף גדול
    בקרוב פורים!
    גילי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.