17.2.09

מחקר אמיתי על מדע בתנועה



╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦
   ╩╦╩╦  חברות וחברים טהורים ╩╦╩╦   
╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦

ולמרבה ההפתעה
גם בפתיחה השלישית
לא משתנה בו כלום
אני סוגר שוב ומחכה
אין לי מושג למה אני מחכה
אבל אני בטוח שאם אחכה מספיק יקרה שם משהו
דברים כאלה ידועים למדע

אני פוזל למזווה
בזכרון צילומי ברור מלפני דקותיים
ובניגוד מוחלט לתקוותי הנוכחית
אני לא צופה שום התרחשות באגף הזה
יד אחת נשלחת לקופסת הלחם
אולי שכחו שם משהו מאתמול
משהו פתוח שמתחנן שיגאלו אותו מיובש איטי בשקית
אך לשווא , רק פירורים מקדמים את פני

הקטע הוא שאני אפילו לא רעב
זה פשוט סוג של תראפיה, אפשר לומר אפילו ספורט
אחרי שלוש שעות של מחשוב וחשיבה
פעמיים שירותים וקפה אחד משובח
הגוף קם לבד ומחפש משהו שיערב מחקר ותנועה
ובדרך פלא מוצא מעבדה מעולה במתחם המטבח
סביבה תוססת עם מכשור ומרכיבי חוויה
ובינינו, זה רק עניין של זמן עד לפריצת הדרך הרצויה

הדלת נמשכת ללב המטבח ברביעית
אור קפוא וקודר נופל על הנוכחים
אני מנסה לזהות פנים חדשים
אבל את הקוטג' וחצי הבצל שליידו אני כבר מכיר
גם את חצי העגבנייה ואת חצי הלימון
חצי בקבוק יין עליו נשען חצי צנון
ואפילו חצי קילו חומוס וסלט תפוחי אדמה
אבל אף לא חצי הפתעה לנחמה

ואז כשנופחת הדלת את נשמתה האחרונה
אני מצליח לקלוט בפינה קובה חצויה
שריד לביקור משפחתי בשבת שעברה
אני שולח זרוע ארוכה ומפיל בטעות גביע גבינה
ועולם שלם נפתח לפני...המחקר בפריצת דרך מדהימה
מלפפונים במלח וקערית טחינה אסלית מלאה
לחמאג'ון זיתים סורים ובירה קרה
כל עניין הרעב החסר הפך שולי
למממצאי התגלית המסעירה

אמרתי לכם, תראפיה
מחקר אמיתי על מדע בתנועה.
עובדה.

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

אמצע החודש:
1)      זה לא נשנוש – זה מחקר.
2)      יוסי מגדיל את קבוצת הפייסבוק והנה הלינק : הצטרפות לקבוצת "מלכים ברוטשילד" בפייסבוק..
3)      התשובות בנושא מפלגות:
a.       והעדה ממנה התנצל לשאר העדות - עבודה
b.      גולני מורשה סגולה ? - צומת
c.       במקור של שרון, במקור בשרון. - קדימה
d.      שייך לעץ קורי – עלה ירוק
e.       בין אות לשיר מבלבלים את הפתעת הבחירות – ישראל ביתנו
f.       נקודה של שמנים ? או מכון כושר לעייפים ?- גימלאים
g.      חיבור העוקבות בלוד.- ליכוד
4)      שאלות חדשות להשבוע בנושא חטיפים:
a.       בלווין מרווין מגיע בכל מיני צורות (5)
b.      סי תצופף אותם ביחד עם פוג (7)
c.       ילהג על זה שהוא יכול לעשות שמיניות ואפסים (5)
d.      בשני גופים של תינוק (4)
e.       המסעדה באותו עניין (6)
5)      איך היו הבחירות – נהנתם ?
6)      עכשיו כשהבנו שאת הבחירות האמיתיות אנחנו צריכים לעשות ביומיום.... לא להתעצל !!!  לקום ולעשות.
7)      בואו בטוב.

2 תגובות:

  1. הדסי11.8.11

    חחח חמוד ביותר המייל!

    השבמחק
  2. מאיה11.8.11

    אתה פשוט טוב תוציא ספר ודי נשיקות מאיה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.