3.2.09

אבודים בחניון


חברות וחברים אבודים
à exit ↓→← exit↔ß


אני טוב במספרים, תאמינו לי
במיוחד בשליליים ותת קרקעיים
לכן לא טרחתי לסמן את שתי הקוביות
שביקשו למלא עצמן במספרים ואותיות

ועכשיו אני שוב במפלס   3 –
מזהה בפעם החמישית עמוד מוכר
ושאריות שלולית שבחישוב פיסיקלי פשוט
איבדה כחציה מהבוקר ועוד עשירית  בזמן שוטטות

איפה הבלון של אלדן כשצריכים אותם
הכל נראה דומה ושונה באותו הזמן
אני נאחז בסימון סיד על הקיר וקופסת קרטון
שאני מנסה לדלות בטלטולים משארית הזכרון

אבל כנראה שישי כאלה בכל קומה
מישהו כנראה מפזר אותם בכוונה
הוא גם מפזר מים כדי ליצור שלוליות
כדי להקשות על המחפשים בגאות המכוניות

לעזאזל, איפה שמתי אותה ?
ואיך מגיעות שלוליות למפלס 3 - ?

החלטתי לשלוף את נשק יום הדין
משיתי את האזעקה ורצתי כסומא באפלה
לוחץ על פתח וסגור בטירוף זמני
תר אחר אורות כתומים ופותח אוזן לשמוע את הווינק

יש כמה סוגים של מחפשים, ניתן לזהות אותם בנקל
אלה שיוצאים מהמעלית, נעמדים, מחזיקים את הסנטר
ומותחים צוואר בתנוחת בהייה אבודה לחלל
בשאלה: איזה כיוון ייקח אותי אל הרכב המיוחל.

יש את הרצים המטורפים שלוחצים על אזעקות
ואת הזן האופטימי שניגש בביטחון נטול טעויות
למיקום מסוים בים החונה ואונס את הרכב הראשון שדומה לשלו
וכמובן את המופתע המאשים שצועק "באימא שלי גנבו לי ת'אוטו"

מזיע אני מגיע קרוב לרכבי
שמקבל אותי בהבהובי שמחה וצפצופים
נכנס , מתנגב וקולט שלא שילמתי את הכרטיס החניה
אני עוצר את הזעם והקללות ונוסע למצוא מכונה פנויה

לאחר שנפתרה הבעייה
אני מוכן למשחק "חפש את היציאה"
זה משחק גדול , אני מכיר אותו כבר מהעבר
אפשר לשאול זרים מבחוץ אבל זה לא מבטיח דבר

אומרים שאם הולכים לפי השלטים
יש סיכוי של חמישים חמישים
אבל אני מהרציניים, אני ותיק בעיר
וזו גם פעם עשירית שלי פה , אני בכיר

והנה מרחוק אני קולט אור יום , עשיתי את זה
רק נקווה שלא עברה לה רבע שעה
ושעדיין אני מורשה יציאה
שהכרטיס יתקבל
שהמחסום יתקפל
שאזכה להינצל.

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  משעה 22:00
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

אחרי הסוף:
1)      כמו בכל שבוע מהשבועות האחרונים, כייף לא נורמלי להיפגש ולשחק, אין חנייה קרובה, אבל אפשר להגיע בקו 5 די קרוב, ברגל באופניים ובאופנועים. תבואו – זה כייף גדול.
2)      אז כמו שאמרנו – מהפכת הפייסבוק מגיעה אלינו, בתקווה לעשות דברים הפוכים למה שהיא בד"כ עושה- יוסי אופק פתח קבוצה שמלפני כמה ימים אף נקראת בשם "מלכים ברוטשילד" , בקרוב יגיעו גם תמונות ותוכלו לעשות מה שעושים בפייסבוק.....
3)      המטרה של הקבוצה בפייסבוק, שהסכמתי לפרסם , היא להביא יותר אנשים למפגשים האמיתיים ולא להיפך.
4)      אנחנו בעד המפגשים החיים.
5)      התאריך 3.2.09  - סתם אנקדוטה = התאריך כמעריך  - 3 בחזקת 2 שווה 09
6)      לפעמים קורים דברים טובים – אנחנו שמחים – וממשיכים בחיים.
7)      לפעמים קורים דברים פחות טובים – אנחנו עצובים– וממשיכים בחיים.
8)      תגיבו, תגיבו תגיבו
9)      ט"ו בשבט ובחירות לפנינו = בשניהם סוג של התחדשות . ט"ו בשבט מגיע פעם בשנה נקווה שהבחירות לא.
יאללה תגיעו.

5 תגובות:

  1. Barak11.8.11

    מה המצב ?
    אהבתי את הסצנה של החיפוש , מרגיש מוכר לאללה . החניון הכי קשה זה בקניון ארנה בהרצליה – בדוק !
    אתמול אכלתי בפיצה "הפיצה" בבוגרשוב – מומלץ !

    תעשה חיים !

    השבמחק
  2. גילי11.8.11

    מגיבה
    סתם דרישת שלום,
    וואלה בעזרת השם עושה הרושם שדברים מתחילים להפתח.
    הגשם לא מגיע אבל אבינו שבשמים, תודה לאל, שולח צ'ופרים ותמרורים בצידי הדרכים
    שוואלה הכל באמת בסדר. ועל אף
    החששות ולצד הפחדים, הדרך דווקא נראית לי יפה.
    נחמד להיות אופטימי.
    גם די חדשני, לפחות עבורי.
    משתפת ברגעי שימחה קטנים.
    יום טוב
    גילי

    השבמחק
  3. יוסי11.8.11

    הי עזי

    בשורות רעות בפי: היום אני לא מגיע...
    מקווה שאתה מצליח לעקל את הבשורה הקשה, פשוט יש מבחן מחר שרק עכשיו אני מתחיל ללמוד אליו, ועם כל הצע שבדבר יש גבול לזרקנות.

    שמח שאתה ממשיך לקדם את הקבוצה - לצערי אין התקדמות אנחנו עדיין רק חמישה אנשים.
    אני מקווה שהתמונות שנעלה בעזרת השם (דרך אגב אם יש לך אתה מוזמן לשלוח לי ואני אעלה אתם עד שכמובן נצלם חדשות) יביאו עוד אנשים לקבוצה - לפחות להגיע לשלושים איש ברשימת תפוצה שלך שמגיעים לשחמט.
    אני סומך עליך שם באעדרי אתה תקדם את הקבוצה ותספר עליה לאנשים! (דרך אגב לא מצאתי את כרם בפייסבוק ולכן לא שלחתי לה הזמנה לקבוצה).


    בלי שום קשר מאיפה אתה תמיד מביא משפטים כמו המשפטים 6,7 משפטים פילוספיים כאלה, מעוררי השראה?

    יוסי

    השבמחק
  4. עידן11.8.11

    ציפיתי ציפיתי, חיכיתי חיכיתי, ומי לא בא? החידות.
    הכנתי בבית מוקד חרום: אמא שלי בסטנד ביי ליד המחשב מחדדת את העיפרון.
    סגרתי לי ביומן : " יום שלישי בשעה 16:00 – פ"ע בנושא חידות עזי"

    איה החידות?

    עידן

    השבמחק
  5. אסף אפטר11.8.11

    היה כיף לראות אותך זורח מהוראה, נועדת לתפקיד. ספר חובה "חינוך בביצת הפתעה" וכן "מקום לגדול" שניהם של דן לאסרי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.