25.9.07

מנהרת הזמן


     חברות וחברים מכל הזמנים
23-33-43-23-33-43-23-33-43-23-33-43-23-33-43

זה קרה מעט לפני הזריחה
האופק נצבע בחוט כתום של הבטחה
ושני ביקורים מפתיעים ממנהרת הזמן
תפסו אותי בסלון לגמרי לא מוכן

* עזי מלפני עשור הגיח ראשון, התמקם , הכין קפה ..ולא סתם את הפה *

"השמנת קצת ,
אני רואה שאוכלים טוב בעתיד 
כנראה יש דברים שלא משתנים אה...
ואם כבר מראה - אני מבין שקרחת זה מה שהולך היום
או שהגרוע מכל אמור להתקיף אותי בעוד שנה שנתיים
לעזאזל ! – נשירה בגיל כזה?! מה עם כל הרעמה הזו ?"
לא נורא – מתרגלים (ניסיתי להרגיע בחיוך)
"לך קל לומר- אני עוד מגדל !
אבל עזוב אותך שיער – מה נסגר איתך? מה עושה ?
פששש.. הייטק ???
סחטיין עליך!
וככה אתה מתלבש ?
אתה לא אמור לדפוק בוכטות
וילה בקיסריה – חליפות – חו"ל – מכוניות
משכורת פצצות וכל הבלאגן?
רגע ! אל תגיד לי ! אתה מליונר ,  וזה לא השפיע עליך בכלל !!
אתה מליונר ? אני מליונר ? איזה כייף
תגיד לי שזה נכון ! כי אני בכלל לא בקטע של לימודים
ובטח לא מחשבים
בראש שלי בכלל לפתוח איזה בית קפה של שחמט
באמצע תל אביב -  אין עוד כזה אחד בארץ.

ואפרופו תל אביב, איפה אנחנו גרים ?
כי אני ברעננה לא נשאר!
שעמום המחץ פה.
אפילו עם משפחה – אני לא חוזר לפה.
עם משפחה זה אחרת (אני ממשיך לחייך)
משפחה?
מה אתה אומר? אני נשוי ? ממתי ?
33 ?! גדול !! יענו עשיתי חיים עד אז..
איזה מלך אני.

תראה תמונה ...
נו, עשה טובה, תן לראות...
וואלה....
דווקא נראית טוב
בואנה שיחקתי אותה.
זו סיבה לחגיגה לא ?!
שאגלגל לנו איזה שאכטה ?
מה? מה לא מעשן?
אשכרה נהייתי חנון אה?
טוב...היה נעים
אני חייב לזוז
נתראה בעתיד"

* ועוד זה נעלם והופיע השני – עזי מהעתיד בעוד עשר שנים *

"אחח, אני זוכר את התקופה הזו
אתה באופוריה עכשיו
עוד מעט אבא
מתחיל משפחה אה..
אל תתלהב - מתרגלים לזה מהר.
ולמרות שאי אפשר לשנות את העבר
טיפ קטן!
רסן את התאווה לילדים מקיר לקיר
אחרי השלישי השיער מאפיר
וזמן פנוי זה דבר נדיר
ושלא תבין אותי לא נכון
ילדים זה כייף אדיר
אבל אתה יודע
יש גם דברים אחרים שהיה נחמד לעשות מדי פעם
חוץ מלהאכיל –להלביש- לקלח- להסיע ולדאוג
אוף לדאוג לדאוג לדאוג..
היום זה לא החיים היפים של אז
כל רף אלים שהיה ידוע בזמנך נשבר עשרות פעמים
ומחלות יש כמו וירוסים במחשבים"
אגב  מחשבים....( פניתי בשאלה עדיין מופתע מהתמליל)

"אה כן , התג הוא אותו אחד
רק בעשור יותר ישן
מצטער, אבל לא הצלחנו לצאת
ולא שלא ניסינו
אבל אתה יודע, זו תמיד אותה סיבה
עם כל המאנטרות הישנות של אזיקים מזהב
והחיים מתחילים כשיוצאים מהחנייה
בסופו של יום - זו פשוט פרנסה טובה
אבל אם זה מנחם, לפחות עובדים פחות
לא רק אנחנו – כולם – גם...איך קראת לה אז....
האישה הראשונה (אני משלים אותו ושנינו מחייכים יחד )
וככה יש הרבה יותר זמן למשפחה

ואם כבר מזכירים משפחה
ממתי שאני בא - אתמול נולד בן לאחותך
לא מגלה ! קצת סקרנות ! אבל אני שמח בשמחתך
ונראה לי שזו סיבה נדירה לחגיגה עם עצמך
שאגלגל איזו שאכטה לזכר הימים ההם
מה? מה לא מעשן?
אה – אתה בתקופה הבריאה
טוב...תבלה
אני חייב לזוז
ואל תדאג
יש לך אחלה חיים"
+
הערב בשעה 21:22
שד' רוטשילד  (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי  (זמין בכל הזמנים : 0523414857)

בזמן האחרון:
1)      שמעתי ממספר אנשים שהם אוהבים מיילים קצרים ואין להם כח למגילות ארוכות, אז התחשבתי, ובשבוע שעבר שיחררתי איזה חמשירון – היו תגובות נחמדות ולהפתעתי\שמחתי גם תלונות על מגמת זרקנות. אז ראשית, זה יפה שאתם מגיבים ומתיחסים (לא הרבה – אבל קומץ איכותי ) ושנית אני מאוד אוהב לכתוב ארוכים, אז מדי פעם אני אנסה להתחשב – אבל בגדול אני עושה מה שאני רוצה J - ומי שרוצה להשפיע לי ביום טוב או אחר – שיתחיל להגיב ולומר לעזאזל מה הוא רוצה.
2)       סוכות שמח לכולם – אל תתעצלו –בנו סוכה – או פרגולה – או מלונה – אפילו בריכה מתנפחת זה טוב – אבל בנו משהו – זה כייף לאללה. ויש אחרי זה סיפור אדיר.
3)       אליפות העולם בשחמט בעיצומה – אפשר להתעדכן ב:
4)       החידות ימשכו אותי להמשיך אם יהיו פותרים: והיום הפתרונות הם מן הסוכה
a.        אם טולסטוי יטיל אותו , זה יהיה במרכז הדקל
b.       חיפשו באג בין ההדרים
c.        או שהאורחים או שטבח מקצועי ייתן לנו לאכול.
d.       התשלום עומד על עשרים – אבל כאלה שדרכם השמים מבצבצים.
5)      אם בראש השנה תיזזנו בין המשפחות , אז בסוכות זה הזמן לפגוש את החברים  מכל החבורות.
יאללה תבלו.

5 תגובות:

  1. Ezy,
    I read your blog (can I call it blog?) and I think you are a gifted writer.
    I especially like this one --- it's so true!
    Hugs and kisses
    A

    השבמחק
  2. טל קריב19.7.11

    I almost had tears in my eyes…
    Really beautiful!

    השבמחק
  3. יגאל19.7.11

    שישאר ארוך, זה אחלה !!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. רונן19.7.11

    כמו יין.
    אתה משתבח עם הזמן.

    השבמחק
  5. חושנית19.7.11

    חושן!!!!!
    איזה אליפות!!!! אלוהות!!!!! חדשנות!!!!!! אני בשוק אני בהלם אני המומה.... רשמית, אתה המלך הבלתי מעורער של השירים וסיפורים הכי שווים בעולם!!!!
    אני מקווה (לטובת הדורות הבאים עלינו לטובה) שאתה שומר הכל ומקטלג לפי נושאים בכל מיני מחבואים נפלאים....
    אתה אומן, שף, אלוף בצלות, שלגיה ושלושת הדובים וכל החברים השווים.....אין עליך...
    אני ממש מקווה שעזי של עוד 10 שנים מסר לך ד"ש מענבל והזכיר לך שיש לכם חופשה משפחתית של שתי המשפחות באי סיישל ביחד (אתם ואנחנו עם כל הילדים), כרגיל, כמו שכל שנה, עושים שבוע משפחות וכל פעם בוחרים יעד אחר על המפה.... הפעם הילדה הגדולה שלך למדה פשוט על איי סיישל והחלטנו לעשות טיול לימודי. שנה שעברה הבן שלנו למד על קוסטה ריקה , ככה מתחלקים, (אין ברירה) כל שנה טיול לימודי במקום אחר....
    מתה עליכם (עליך ועל האישה הכי ראשונה בעולם)
    חושנית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.