16.9.07

ראש השנה - 1

חברות וחברים מתחדשים - חג ראשון

¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤ Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤ Ɏ¤Ɏ¤

לילה אחרון של אלול
אני מזנק בין חצות לזריחה
ואוחז את הבטן הנפוחה
שרב פרוזדורי מקדם את פני
העיניים מטושטשות
והידיים נשענות על הקיר
למרות שזה מרגיש שזה הוא שנשען עלי

הנשימה כבדה
קבס מחניק מטפס במעלה הוושט
מאיים לצאת החוצה ולהתפשט.
אני מנסה לשחזר
מה אכלתי השנה
כמה לעסתי בלי כוונה
את מי בלעתי מבלי לזהות את עצמי בתמונה
הכל זועק לצאת מגופי בשבר ותרועה

ואז כמו רובוט מקולקל
אני מתקפל על הברכיים
דוחף את הראש פנימה
ומחבק את האסלה
שואף שאיפה ארוכה
ומקיא את כל החטאים
של השנה שעברה...

שטף של חוצפה ושנאה מיותרת
עקשנות וגידופים עם חתיכות עוף בתרד
קליפות של שיטנה מתפרצות בזרם חומצתי
וטירוף ריגעי שוחה בשאריות סלט של כעסים

רוע וזלזול
ומערכת מסואבת של סכסוכים
שהתבשלו במערבל הבטון התכונתי
יחד עם מיצי קיבה ותככים
מוקעים מהגוף בשואב אבק דמיוני
החוצה - באמוק - דרך כל החורים

אני יורק את הבחילה המצטברת
מותח את הצוואר התפוס
ובוהה בדמעות במראה
גלי חום מאותתים מכיון הקיבה
וזה עדיין לא אני בבבועה
ההשתנקות לא מאחרת להופיע
אני מוחה זיעה בעזרת היד החלשה
וצולל לגל נוסף של הכחשה

ריבים דביקים שאיבדו מטרה
נפלטים בנוזל שמנוני של יוהרה
חותכים אותי בבשר ובדם
ומושכים ממני את עקבות הבושה שנעלמה
את קציצות הקנאה שאכלה אותי
או שאני אותה
עוקרים זרעים של מזימה
ונבטים של זימה
תבשילים של חימה
וקיתונות האשמה
כל אלה רבותי
יוצאים לי מתוך הנשמה

הנפש נקרעת מגועל
ומהטעם הרע
מההתמודדות המסובכת עם גודל הגזרה
אני מתיישר אל מול הראי
מביט בעצמי היותר אמיתי
ונרגע לאיטי
נותן לזרם מים חיים
לטהר את עייני ואת פי
ושומע אט אט את המנועים דוממים
את סוף הגאות של המחזור השנתי

אני יוצא אל החלון
מביט בקרן שמש בתולה חותכת את החושך הלילי
ומתחיל את השחר הראשון של תשרי
בבטן ריקה
נקי.
+
הערב בשעה 20:20

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
שנהיה לראש :
1) איזו שנה חדשה – מפתיעה- מדהימה – מטורפת – מהנה- שקטה – אליפותית וכייפית יכולה להיות השנה הזו...- אז יאללה, בואו נעשה אותה כזו.
2) להתחיל מחדש !! ( גם בתוך מסגרות קיימות ) זו החלטה. זו היכולת לשנות. זו ההתכווננות שכל אחד יכול לעשות. זה ליידנו . וזה בטווח נגיעה. ונכון שזה יכול להיות בכל זמן בשנה – אבל בראש השנה יש מן הרגשה של התחדשות ושל הזדמנות מזמינה.
3) המייל הזה הוא הראשון מתוך שניים שנשלחים השבוע לקהילה החיה.- נקרא לו החג הראשון.
4) במייל של החג השני ( שנכתב ע"י דרור מלובני)– יופיעו חידות מיוחדות לחג.
5) והערות חדשות לגמריי – שווה לחכות הוא יגיע בעוד כמה דקות.
6) חידות מהשבוע שעבר : תודו שהיה קל.
a. שני בני נח חוזרים מההתנחלות - מחומש (חומש=התנחלות מוכרת, ובקריאה מאחור ß שם וחם )
b. בד"כ עם מריאנו עברה ונעלמה – אליפסה ( אלי ומריאנו , הזוג המוכר, נעלמה= פסה=גזה=עזרה )
c. יהלום מגורם אוייב – מעוין ( גןרם אויב=עוין ,ובקלפים יהלום הוא מעוין )
7) שתהיה שנה של אליפות לכולכם – אושר ואהבה – בכל הצבעים וטעמים והצורות שאתם אוהבים.
8) הבלוג שמופיע בסוף , ורשימת התפוצה הנושנה.וכרגיל המון אהבה מתוקה וד"ש מהאישה הראשונה.

תגובה 1:

  1. הדסי18.7.11

    עזי אחד היפים שכתבת..
    כמובן שכל אחד שכתבת יפה במינו, אבל ממש התחברתי למייל הזה.. !
    עוד שנייה הרגשתי שאני מקיאה.. אהבתי!

    שתהיה לך ולנירית שנה טובה מתוקה והרבה הצלחה!

    -הדס-

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.