16.9.07

ראש השנה - 2

( חברות וחברים מתוקים- חג שני (מלובני
¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤ Ɏ¤Ɏ¤Ɏ¤ Ɏ¤Ɏ¤

השנה הזאת אני נשבע
השנה הזאת תהיה שונה

בשנה הזאת אני הולך לשנות, עומד להשתנות
לנצל נכון את השעות הטובות
השנה הזאת אני מוריד במשקל
עושה יותר ספורט,יוצא למדבר

יוצא מהעבודה מוקדם
מוריד נעלים, הולך לים
שוכב על הדשא רוקם חלומות
קורא ספר טוב, אוסף חוויות

מההרגל המעצבן הזה אני השנה הולך להפטר
לא אוכל עוד ג'אנק ,גומר לעשן
לא כוסס ציפורנים, מפסיק לפחד
וגם אם יגיע הרגל רע אחר, העיקר שעל זה סוף סוף נתגבר

השנה הזאת אני משקיע בך
לא לוקח כלום כמובן מאליו, פעם בשבוע אני רק איתך
נלך ביחד יד ביד בשדרה
נזכיר לעצמנו שאנחנו פה מבחירה
לא משנה בכלל מה יבוא – העיקר שנעמוד ביחד מולו

בשנה הזאת אני רוצה ללמוד משהו חדש
את זה שתמיד רציתי, אבל אף פעם לא יצא
משהו לנפש, שיוסיף קצת צבעים
שייתן עוד זוית שונה לחיים

בשנה הזאת לא תהיה מלחמה
השנה הזאת תהיה רגועה
השנה הזאת הולכת להיות הרבה יותר מזאת שחלפה
השנה הזאת הולכת להיות מ ד ה י מ ה

+
הערב בשעה 20:22

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
ולא לזנב :
1) את הטור הזה כתב דרור מלובני, שתרם לא מעט לפינת האומנות החביבה שלנו השנה. – תודות רבות ושנה פוריה .
2) מי שרוצה לשלוח את הברכה שלו לשנה החדשה לכולם – אני מתחייב לאסוף את כל הפניות ולשלוח אותן בשבוע הבא – תרגישו חופשי לכתוב ולברך.
3) הערב יהיו יין, תפוחים בדבש ומתוקים לרוב לכבוד המעמד. ( כל מי שרוצה לתרום מחלקו מוזמן ומבורך )
4) שנה טובה גם לחברי הדירקטוריון, אבנר וכרם המטיילים בגולה– עשו חיים בטיול, כולנו מתגעגעים בקנאה.
5) שיהיה לכם סוכר של שנה - מה סוכר – דבש - קצפת – סירופ שוקולד חם שמתפרץ מפאדג' עם ציפוי כרמל וגלידת וניל עם נגיעות מרציפן ודובדבן בקצה.
6) החידות לראש השנה:
a. תוקעים איתו נהג ערבי
b. יכול להתפוצץ לשש מאות ושלוש עשרה חתיכות
c. לסיירת הזו אף אחד לא מתחמק בדלת האחורית
d. ברכה מתלוננת על נסיון כושל של עקירה כירורגית ( 2 מילים)
7) זה המייל השני מתוך שניים שנשלחו היום – ונקרא לו החג השני.
8) שני המיילים וההערות שונים זה מזה.
9) אז שתהיה באמת שנה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.