31.7.07

החלום

חברים וחברות
........חחחררררפפפפפששששששש.........

השתכשכתי בג'קוזי החמים
שתי בנות חשופות חזה שהתיזו מים ישבו למולי
הכרתי את שתיהן מהתואר אבל זה לא היה מוזר
הג'ינג'ית הצביעה עלי וצחקקה
והשנייה שתתה יין אדום מהבקבוק
חייכתי מדושן מעונג והמשכתי לבלוע ענבים ירוקים
כלי הנשק היו רחוקים ממני אבל לא הרגשתי בשום סכנה באוויר
אך בין אצבעותי הפכו לפתע שריגי האשכול לרימת תולעים דוחה
וזרוע אלמונית שאבה אותי למעמקי הג'קוזי אל תוך נישה חבויה במים
דרך מספר גופות חנוטות של כל מיני אנשים שהכרתי מהעבודה ומהתיכון
איבדתי אוויר ועשתונות, וניסיתי לאחוז במשהו, להשתחרר מהלפיתה
הרגשתי את הסוף מתקרב ואת החנק משתלט על כל איבריי
ואז שכמעט אבדה התקווה קפאתי במין מדיטציה משכרת
הרפתי את כל הגוף ושיחררתי מעלי את הכל
את החיים , האנשים, הבגדים , וכוחות השליטה האחרים
והפכתי לכדור של אור על רקע לבן
רקטת אנרגיה קוסמית מעופפת
הילה רוחנית מרחפת ומנווטת ע"י מנגנון הישרדות אלמותי
שהחזירה את הישות הגופית שלי לרצפת השחמט המוכרת באולם המעגלי
התחלתי לרוץ ערום בחיפושים אחר הכתר האבוד שלי
בידיעה ברורה שזה המפתח היחיד ליציאה
כפות רגליי נשרטו ונחתכו מהצמחייה אבל לא הפסקתי לרוץ
עד שמצאתי את הסוס עם כל הבגדים והנשק בדיוק במקום שהשארי אותו
וכך מבלי לחשוב יותר מדי יצאתי בעקבות אהובתי
היא נמצאת באוטובוס המתרחק – זה היה ברור
אבל איך אני אשיג אותה בלי הכתר ?
הדילמות היו קשות והזמן קצר
וכנראה שהיה לי יותר מזל מאומץ
כי האוטובוס דהר ממש מאחורי ותוך עשר שניות הדבקתי אותו ברכיבה
קפצתי מהסוס אל הסולם האחורי והשתלשלתי מהחלון
האוטובוס דהר אל תוך הכניסה של בית הזכוכית
ופיצוץ אדיר נשמע מלפנינו
התחבקנו חזק ועצמנו עיניים
שקט השתרר – שקט של אחרי
צלצולים חלשים החלו להישמע למרחוק
תפסתי אותה והתחלנו לרוץ
חצים חתכו את האוויר מסביבנו בזמזום מפחיד
פחדתי שלא יפגעו בה
טסנו בריצת אמוק מטורפת
הצלצולים ממקודם נשמעו כמתקרבים
ראינו את הדלת עם האור מתחילה להיסגר
ההזדמנות היחידה שלנו לצאת מפה – להינצל
הספירה לאחור החלה
עשר – תשע- שמונה –
חלקים מהבניין הבוער התמוטטו מלפנינו כלפידים בוערים
הרגשתי חזק מתמיד - תפסתי אותה ביד אחת והעלתי אותה על כתפי
דילגתי מעל הבורות הפעורים ומהחפצים הבוערים
נעזר בשרכי הג'נגל שהשתלשלו מלמעלה
הצלצולים התחזקן
שלוש- שתיים- אחת -
אזעקות כפולות ורועמות התמזגו עם הצלצולים
הרעש היה מחריש אוזניים
החרב נשמטה ממני ונחתה על הקרקע באופן מפתיע לייד מיקומו של הכתר האבוד
הבטתי עליהם לשנייה, אבל לא היה מספיק זמן לאסוף אותם
בדלת נשאר פתח צר
הצלצולים התחזקו
הם הגיעו בזוגות כל שלוש שניות
הצלחנו להידחק בחריץ הדלת לפני שזו נסגרה ונעלמה
מאחורינו נשמעו פיצוצים עמומים
וכמו במכונת זמן בלתי נראית
עמדנו חבוקים מאחורי הדלת בבית הישן שלי
נושמם לרווחה
אבל מישהו צלצל בפעמון
שני צלצולים – עמדנו ועצמנו עיניים
פחד חדש התחיל לחלחל
עוד שניים הגיעו אחריו
ומשהו התחיל להתמוסס
הם נהיו חזקים וממשיים
פרר פרר
פרר פרר ...וחדים
פתחתי עיניים בקושי רב...
פרר פרר

לאאאאאאאאאאאא -עוד בוקר !

עוד יום חדש....
איך לא בא לי עליו
רוצה ג'קוזי.. דוגמניות .. ענבים..
פרר פרר ...
רוצה ...
פרר פרר ...
שקקקקקקטט
איפה הסנוז !!!!!!

+
הערב בשעה 21:26

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
התעוררות :
1) כל בוקר , אותה התמודדות עם החלום האחרון, עם היקיצה הבלתי נמנעת ועם רישמת התירוצים ונסיונות השכנוע העצמיים איך להתמודד עם תוכנית היום העמוסה והשגרתית שמאיימת להתחיל ברגע הקימה... מה אתם עושים ?
2) אתמול היה ט"ו באב – התאריך בו נהוג לציין את יום האהבה, בו השמיים פתוחים לכל המחפשים אחר אהבה וזוגיות, ומברכים את כל אלו שמצאו וחולקים כבר אהבת אמת. ואני מוסיף ואומר שאהבה לא צריכה יום מיוחד, היא אינסופית ויכולה להימצא בכל מקום ובכל זמן, אז אל תפסיקו לאהוב באופן כללי ( לא רק באופן זוגי ) ואם היא קיממת – אל תקחו אותה כמובן מאליו – תחזקו אותה במעשים קטנים....בחיוך – במילה טובה- בפרחים ובכל מהש אתם יודעים.
3) הבלוג חי – אמרו לי שלא שמו לב ללנינק הענקי – אז הנה הוא עוד פעם - בלוג בלוג בלוג בפונט תשעים.
4) אוגוסט כבר מגיע ואיתו ערב החידות הגדול.מעט אנשים הצליחו לפתור את חידות המספרים ( שיחק אותה נועם עם פתרון מלא ) ואלו הפתרונות מלפני שבועיים : (הסברים נמצאים בבלוג)
א) וירה, צ'אק ודייב יחכו לו כשיגיע לשם, לשטח הקרב המלכותי. (64)
ב) בין השמיים לבין המאורות המלכים נפגשים בין מדרכות. (3)
5) החידות החדשות : הפעם מהי המילה המקשרת:
ד"ר עץ קורא להבא בתור עם כח פרא ?
סרט על מ"מ שהוא גם מלח וגם צץ עם שליחים?
6) אוהב אתכם הרבה – בואו בהמוניכם.
7) טיפ הטיולים של השבוע : ירושליים ! עשרות מקומות קסומית והרפתקאות מדהימות – פחות משעה נסיעה ואתם בארץ אחרת שהקדושה וקסם נפגשים בתערובת שאין שני לה בעוםל כולו.

תגובה 1:

  1. הפתרון שלי לעניין הוא לקום כל בוקר ולומר
    אחחחחח איזה יום יפה!
    השמש כבר זורחת
    וטוב טוב טוב לי על הלב
    ואני מאחלת לעצמי יום מוצלח, יום של כיף וחוויות
    אני בונה אותו ככה מהרגע שאני קמה
    עם חיוך גדול מול המראה
    ולנהגים בדרכים
    קצת נותנת לעבור לכל מיני מכוניות בפקקים
    מרגישה נדיבה ואדיבה
    לעולם ולעצמי
    ובלילה יגיע לו בכיף (עוד) חלום חדש 

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.