10.7.07

'יום א

חברות וחברים
1! 1! 1! 1! 1! 1! 1! 1!1

אתה פותח את המגירה של הגרביים
ומכריז שהיום מגיע סופן של הבודדות
שנתיים של חיפושים אחרי בן זוג משלים
מאחורי מכונת הכביסה ובקהילת התחתונים
הגיעו לסופן עם צבע דהוי ומפרט טכני בלוי
שאפילו בג'יי-דייט לא היו מאריכים להם את המנוי.
אז בלי להעביר הרהור
אתה אוסף את הפרופיל השבור
ומשליך לסל המחזור.

מעשים קטנים נותנים כח למעשים גדולים...

בניגוד לחיילים
ששביזות יום א' בשבילם היא סוג של ניואנס
ימי ראשון באזרחות ההיפוכונדרית
מתפקדים כרנסנס!
נכון...
נפתח לו שבוע נוסף של עבודה מאוסה
או תקופה נמשכת של אבטלה מכעיסה
מתוך ענן החווית של השבת
מתגלים רעשים של שגרה
שאנחנו מכנים מציאות
אבל עבור אלו
שחשו את הדיכאון משתלט כבר בליל שישי
יום ראשון הוא יריית ההזינוק במרוץ ההתחדשות

אתה קם שעתיים מוקדם מהרגיל
ומחליט על מהלכים מהפכניים
שבד"כ אין ביניהם קשר לוגי ענייני
או סדר תיעדוף הגיוני

ואז כבכל שבוע אחר
אנזים החדר כושר מתעורר
עולה מהירכיים לאגן ומפגין אסרטיביות מפתיעה
מכניס בטן וסוקר את הפרופיל במראה
אתה מפנים ויוצא בהצהרה
לא עוד טלויזיה וכורסא
אצלי בבטן יהיו קוביות !!!
מהיום זה להתאמן
או לא להיות.

אתה מוותר על קפה וקרואסון
ויוצא לדרך מפוצץ בביטחון
מנוי וגמור להחליט
להוציא המבורגרים מהתפריט
להפסיק לעשן חומר זול
וקצת פחות לשתות אלכוהול
ובכלל לאכול יותר בריאותי
מה בריאותי ?! אורגני !!
אולי אפילו טבעוני.

מהיום..
אני אהיה יותר שלו
ארשה למכוניות אחרות להשתלב
אצור מסביבי הרמוניה מבטיחה
אגדיר מטרות ואשיג אותן בהצלחה
אלמד לתופף או לנגן בפסנתר
ואקח קורסים נוספים להשתפר
ואגיע לשלווה תכליתית
ולשלמות קוסמית
אמיתית.

אני עומד ברחוב ומביט לשמיים
סומק של חיוניות מתרגש לי בלחיים
איזה חיים
איזה מדהים
חבל שיום ראשון לא נמשך לו יומיים.

+
הערב בשעה 21:45
שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
מתחילים :
1. למה לעזאזל קשה לנו להיפרד מגרביים בודדות – מי שיודע את התשובה שיכתוב לי בבקשה, גם טריקים להימנע מבעיות כאלה בעתיד יתקבלו בברכה
2. עשיתי מעשה – באדיבות דני וחילו ומנטורים שונים, עשיתי מה שרציתי להימנע ממנו שנים – העברתי את האתר הישן והמסורבל שהכיל את המיילים הכתבות והתגובות של השנים הקודמות לפלטפורמה חדשה בצורה של בלוג- הוא עדיין בשלבי בנייה ועיצוב אבל כבר חי ומתחיל לבעוט – והנה הוא לפניכם http://chessandfun.blogspot.com .
3. למי שעד עכשיו חשש להגיב ! שכח – התבייש – לא העז – לא מתא מקלדת – חייך למסך והבטיח להגיב טלפתית ß זה הזמן להשתמש בתבנית הבלוג ולהוסיף תגובה משלכם עבור כל מייל – אפילו בעילום שן.
4. עשו בשבילי :
1. בשבוע שעבר שודרה בערוץ 3 של HOT בשעה 18:00 בתונית של מירב מיכאלי, כתבה על לילות תל אביב ( בקרוב באתר ) בה צולמו המלכים בשדרה לכמה שניות של תהילה.
2. היום 10.07.07 באותה תכנית ממש, יופיע אייטם נחמד על הכתיבה היוצרת של ימי שלישי – אתם מוזמנים לצפות [ ותודה לדרור מלובני, קרנית וחושנית.]
5. בשבוע הבא יומולדת !!! חוגגים 4 שנים – לא יאומן !!! כמובן שתהיה חגיגה גדולה והילולה לא רגילה ואני מבטיח לפרסם באתר כל שיר או ברכה שיגיעו לאורך כל השבוע הבא.
6. בקשר לחידה שרצה כבר שבועיים – מה יהיה ? אני לא נכנע ומוסיף עוד אחת בינתיים:
1. גם שחור וגם לבן, הוא אדוני הכפול ואפילו שחקן (4) [רמז: שנות ה-80 בכדורסל]
2. מתקוטט עם מרגריטה ברמה גבוהה (3-2)+ עמוס ארנון ואנוכי עמלים על תשתית לערב החידות הגדול שייתרחש באוגוסט. – אז תראו נכונות.
7. צאו החוצה !!! חייכו !! טיילו !!! נישמו אוויר לא מזגני.
8. חי עליכם.

9 תגובות:

  1. אנונימי11.7.07

    בעצם התשובה טמונה בגוף השאלה, כי יש לומר גרביים יחידים ולא בודדים (שלא לדבר על בודדות).

    בודד משמעו גלמוד, פרוּש מן החברה. וכך יצא שהעמסנו על הגרביים המסכנים את פחדנו הכמוס ביותר - שנישאר לבד.

    אם הגרביים לא הצליחו לשמור על הזוגיות שלהם מי כבר יוכל?!

    נאמנים לרצוננו ליצור עולם יפה יותר אנחנו מתעקשים לשמור על הגרביים עד להפי אנד שבו יימצא בן הזוג האובד.

    בכך שאנחנו זורקים את הגרביים אנחנו בעצם מודים שהתפכחנו מהאשליה ומכירים בעובדה שזהו עולם אכזר.


    דרך אגב, הדרך היחידה לשמור עליהם בנאלית ופשוטה, פשוט צריך להקדיש לכך מעט מחשבה. יש לוודא שהכנסנו למכונה את שני הגרביים, לתלות אותם זה לצד זה וכשמורידים כביסה, לא להתעצל ומיד לקפל. זה לא תקף כמובן למייבשים, אבל מייבש סתם צורך חשמל מיותר במדינה חמה כל כך כמו שלנו.

    ואפשר גם להכניס את כל הגרביים לשק כביסה קטן, אבל מי זוכר איפה הוא

    השבמחק
  2. מיכאל15.7.11

    שלום עזי,
    אני מיכאל ומעולם לא נפגשנו או החלפנו מילה (לצערי)
    מאז צירף אותי דרור מלובני לתפוצה זו אני נהנה מאוד לקבל ,לקרוא ואף להעביר את המייל הזה לטובים שבחברי.
    בעניין הגרביים צירפתי PDF קטן אודות סקירה על ספר מעולה!!! בשם The Undercover Economist מאת Tim Harford
    בתחתית ה PDF הל"ז יש פיתרון מושלם לסוגיה אני בטוח שתהנה.
    אני לא משחק שח אבל כנראה שאגיע היום לראות אתכם
    בברכה
    מיכאל

    השבמחק
  3. יפעת15.7.11

    אני מכל גרב עושה בובות קצת עיניים ופונפון לאף והפה נסגר נפתח .....
    במיוחד על השיר הסבתא של אפריים שהיו לה ברווזיים ( עם האים בסוף)
    אחד לבן , אחד שחור
    וזה בדיוק צבעי הגרביים שיש לתמיר.....
    ומהגרביים הצבעוניות שלי עוד קשה לי להפרד ....
    אבל אני עדיין במצב טוב יותר מכולם - אולי אני אחשוב עם תאטרון בובות צבעוני
    כרגע זה עוד ממש חדשני עבורי .... יאאאלה חיים טובים ביי

    השבמחק
  4. ג'וליה15.7.11

    עזי , כה יקר ושנון
    הכל ב "סטייט אופ מיינד" טמון
    כשאתה מוקף באהבה ,כל יום מכיל ציפייה
    כל שבוע ממלא אותך מבפנים
    אתה אוגר חוויות משותפות לבנק החיים
    וכמו מגירה של גרביים בודדות הזקוקות לטקס קבורה מכובד
    כך גם אנחנו צריכים לזכור שיש רגעים שגם אנחנו היינו בצד
    שהקוביות היו תדמית לתפוס בחורה
    שהמחשוף היה דרך לגרום לו לגשת אליך בשדרה
    שהעבודה המעוסה היתה מקום מקלט לתירוץ
    "לא בא לי לצאת, אני ממש עמוס".
    ושהשביזות האמיתית היתה שאין לאן לרוץ
    ואולי לא לרוץ אז לשניה לשבת, לחשוב שגם בחוסר יש כמיהה למשהו טוב שיבוא במהרה
    לך ולי זה קרה אז אתה יודע על מה אני מדברת
    זה מה שאני לכל העולם מאחלת!
    אז כמו שאומרות הפולניות : שאלו יהיו הצרות שלנו......
    אתה והאשה הראשונה עולם ומלואו של חיבור, שותפות ויצירה
    (אין ספק שמה שיש לכם בבטן זו יצירת היצירות של כל הזמנים)
    איזה כיף לי שיש לנו חברים כמוכם.
    ההשתקפויות שהשירים שלך זורקים על חיי הם הרבה יותר אור מחשכה
    תמיד בריא להזכר שהדרך לאושר הפנימי היתה קשה אך שווה!
    נ.ב. מתי אמא שלך שולחת לנו סמבוסק מלא בגרגירי אהבה?
    כמה נפלאה האהבה! אני מוצאת עצמי מתלהבת עדיין כמו ילדה קטנה.
    אבל כשערן לצידי , יש כל שניה סיבה!
    אז רק טוב ושמח וביחד אך גם לבד.
    האויר יותר נקי כשהלב מאוחד.

    תמיד תמיד בחיוך

    ג'וליה
    נ.ב. קצת משוגעת כי מנסה להפסיק לעשן.......

    השבמחק
  5. ברכה15.7.11

    קבל עצה מגברת שחיה כבר הרבה הרבה שנים עם מכונת כביסה וגם גרביים.
    לקנות גרביים אותו צבע אותו גודל אותו סוג . רק סוג אחד של גביים יהיו לך במלאי . וכן... כל גרב תתאים לרעותה
    ובאו השלוה ורוגע לנחלתנו ולא תהיה עוד מלחמת גרביים.....

    כל טוב ונתראה אינשאללה ביום שישי

    השבמחק
  6. ארנון15.7.11

    לבן - לוון - מרסר!!!
    יפה!!!

    ואת הגרב הבודדה שומרים בשביל לשמור את הקוביות - כוסות - בערכת הקפה

    גדול אתה, ידידי היקר

    השבמחק
  7. עידו15.7.11

    אוף, כמה דברים יש לי לומר
    זה הרי כל כך מסובך ופשוט כאחד
    המודעות פוצעת, ואיתה הרצון לשינוי
    החיפוש, התהייה, ההבנה של מה שחשוב
    אוף, כמה דברים יש לומר
    מקווה עוד למצוא גם לזה עוד קצת זמן

    השבמחק
  8. לירון15.7.11

    אזי יקירי,
    אני נפעם כל פעם מחדש.
    את החידה של שבוע שעבר לא ראיתי אבל לגבי הנוכחית נראה לי מה זה בסיסי...
    סעיף 6: לבן מרסר-שחקן שחור ששמו לבן גם מר וגם sir = אדון 2X
    נשיקות

    לירון

    השבמחק
  9. עזי מתוק
    אני שומעת עליך סיפורים מכל מיני כיוונים, ממאור וסיגל קצת, מעינב
    מהשייט קצת...ותמיד רק דברים טובים. אתה נשמע מאושר, בעצם נקרא מאושר, והארגיות החיוביות שלך ממש עוברות אלי דרך צג המחשב. על כישרון הכתיבה ה-מ-ט-ו-ר-ף שלך אין לי מה להוסיף, אבל הכי טוב שתדבר עם איזה מו"ל, וכמה שיותר מהר.

    בקשר לחידה השנייה שפירסמת, הפיתרון הוא "רב-אמן" י
    נראה לי שנתראה ביום שלישי הבא, חגיגות ה-4 שנים נראות לי תרוץ מספיק טוב כדי לבקר את השדרה, וגם לקבל חיבוק

    יאלה ביי
    נתראה
    טל

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.