21.6.05

מה אתה עושה בחיים ?


חברות וחברים מזדמנים
'=''=''=''=''=''=''=''=''=''=''=''='


אין לי דילמות על מה נדבר
או מה נזמין
האמת זה גם לא כל כך משנה
נוכל לדבר על מלא נושאים לא חשובים
על איזה סיפור מצחיק שקרה לי בסיני
או על התימהוני ששיגע את כולם לייד איפה שחנית
על פלטפורמות שמגביהות את המין הנשי
ועל שירים שמזכירים אנשים
על הזקן המוזר שקרא לך בכף היד
ועל ריחות שאפשר להריח רק בשבת
על הזכרון המר שנשאר מהאקס
וכמובן כדאי לדבר גם על סקס
ואפשר לנווט לכל תת נושא שמזכיר
מסוגי בירה עד החומוס הכי טוב בעיר
ניתן אפילו בהומור ציני מיקרי
לרכל בשקט על המלצרית.
רק לא ,בבקשה,  ובמיוחד לא כשאלת פתיחה..
תשאלי  עם חיוך של מורה
" מה אתה עושה בחיים" ?
בשבילי זה בערך כמו להקיא את הקורות חיים
על השמלה הפרחונית שלך
כשאין מכבסת מילים בסביבה.
היכולה להיות שאלה משעממת מזו ?
הרי אם יצא משהו שימשך יותר מיומיים
מהדייט הזה, בטוח תדעי לעזאזל מה אני עושה
( אני קוסם, ספר, עורך דין,איש היי-טק, שיפוצניק, צייר, משורר..)
לא מעניינים אותך דברים אחרים..?
כמו למשל אם אני ישן בחושך או באור
או מעדיף קייץ על הים או חורף במיטה
אם אני מתאמן או מנגן אן חובב אלכוהול מושבע
לא הרבה יותר מעניים לשאול...
אם יש לי בעייה מנטלית לחבק אותך
באמצע שוק הכרמל ולנשק אותך בפתאומיות בלהט
מתפרץ כאילו רק אנחנו נמצאים בעולם ..

אתנחתא קלה...

כן , כן  גם לי  יש חברים טובים
שמכירים מישהי  שפשוט...
חבל לפספס את ההזדמנות
אז למרות שלרוב צריך לגייס ארמיה של אנרגיה מרחבית
להתמודד עם ערב שאין לו תסריט
אני לוקח את עצמי לצד ודופק איזה שכנוע
שננסה עוד כמה פעמים ולא באופן קבוע
ואחרי בחינה קצרה של החלופות
החלטתי שפגישה בעיוורון
יכולה להיות שוברת שיגרה מעניינת
או לפחות שוברת שוויון.

רק בבקשה אל תשאלי אותי "מה אתה עושה בחיים" ?
תפעילי את הדמיון.

ואם אחרי חצי שעה לא ברחתי בריצת אמוק
או שברתי את שיא גינס בפיהוק לא פוסק
עדיף יותר שנשתוק
ונתנשק.


מקווה לראות אתכם
ביום שלישי בערב ( היום )
על שדרות רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור 

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

לא רק אם חייבים:
1) תשתמשו בדמיון משני הצדדים .. זה כייף וזה עושה את החיים מעניינים
2) ובכלל תהנו תבלו ותנסו הכל...
3) כן - אני ישן באור , מתאמן ,מנגן,  וחובב אלכוהול, אני לא ספר או עורך-דין, הקיץ והים הם סביבתי הטיבעית, ואין לי בעיה לחבק אותך בכל מקום שתרצי ולנשק אותך בפתאומיות בלהט מתפרץ כאילו יש רק אותנו בעולם.
4) בקרוב יעודכן האתר הישן והמוזנח של השח - עם המיילים של העונה הזו, אז למי שרוצה בינתיים להיזכר בהתחלה 

8 תגובות:

  1. או שפשוט בפעם הבאה שמישהי תשאל אותך "מה אתה עושה בחיים" תענה:
    "אני ישן באור , מתאמן ,מנגן, וחובב אלכוהול, אני לא ספר או עורך-דין, הקיץ והים הם סביבתי הטיבעית, ואין לי בעיה לחבק אותך בכל מקום שתרצי ולנשק אותך בפתאומיות בלהט מתפרץ כאילו יש רק אותנו בעולם."
    בכל אופן אני לא חושבת ששאלה זו כה נוראית --- תודה שגם אתה סקרן לגבי מה היא עושה בחיים כי רוב שעות היום זה העבודה, ואחוז מאוד קטן זה הנגינה, אימון, שינה, ים. מפריעה לך השאלה מה אתה עושה בחיים? או המחשבה שהשאלה הזו בעצם "מקטלגת" אותך באופן אוטומטי. תחשוב על זה לרגע.
    בכל מקרה, השיר מקסים.

    השבמחק
  2. שירה26.6.11

    אני לא בדיוק בקבוצת השש בש אבל השירים שלך יפהפיים בעיני ואני מחכה להם בקוצר
    רוח

    חשבת על הסבה מקצועית למשורר?
    אז אולי יהיה לך הרבה יותר נוח לענות על השאלה "מה אתה עושה בחיים?," ;-)

    השבמחק
  3. Barak27.6.11

    עזיקיאל
    אתה מתעלה על עצמך כל פעם מחדש !

    השבמחק
  4. עידו27.6.11

    ezymon, but bear in mind that sometimes the girl doesn't know how to ask the question in the right way, still, when she ask "what are you doing in life" she does mean for these interesting things you'd like to tell, and want nothing with your cv. ye, i guess we still need some luck to meet this kind of girls...

    tuesday is nice,
    thursday is mouzlie,
    and saturday is roof!

    השבמחק
  5. Kavni27.6.11

    ...אין עליך

    אני מקווה שלא יהיה כ"כ רע עם השידוך שלי
    ושלא תשאל אותך מה אתה עושה

    (ובאופן כללי אני בטוחה שהיא (מי שהיא לא תהיה
    מחכה מעבר לפינה
    (..ביחד עם ההריון שלי)

    נשיקות
    אוהבת
    קרן

    השבמחק
  6. נטאשה27.6.11

    אתה כותב פשוט מקסים..... החיוך לא יורד מהפנים....

    השבמחק
  7. שירי27.6.11

    עזי,
    אין אין עלייך מתה עלייך
    איזה יופי
    מקווה שיהיה שח - מט בקרוב
    ונתראה באוגוסט
    וד"ש מאסף שרוצה גם לקבל מיילים
    שירי

    השבמחק
  8. Assaf27.6.11

    Hi Ezi,
    So beautiful and touching
    Thank u for letting me into your heart
    Lots of love and a big hug
    Assaf

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.